Prawo pracy: praca w swieto-zamiana na wolne-chorobowe

Data: 2009-05-12 00:38:47
Autor: gongon
Prawo pracy: praca w swieto-zamiana na wolne-chorobowe
Witam,

pracuje w firmie, ktora 1 maja (piatek) musiala normalnie
funkcjonowac, w zamian za to wszyscy dostalismy
4 maja (poniedzialek) wolne (dokladnie 1,5 dnia wolnego).

Sek w tym, ze 1 maja bylem chory. Teraz kadry sie upieraja,
ze skoro w piatek bylem na chorobowym, to poniedzialek
byl dla mnie urlopem, ktory sie odejmie z mojej rocznej puli.

Wydaje mi sie, ze skoro w piatek, ktory przeciez byl swietem,
bylem na chorobowym, to tak jakbym w ten piatek pracowal
(tyle,ze za mniejsza kase), wiec nalezy mi sie, tak jak ludziom
z firmy, ktorzy tego dnia zjawili sie w pracy, wolny poniedzialek,
w zamian za prace w swieto.

Bede wdzieczny za Wasze opinie, uzasadnienie.

Dzieki.

KM.

Prawo pracy: praca w swieto-zamiana na wolne-chorobowe