Prawo pracy - zakres obowi±zków

Data: 2009-03-19 06:50:49
Autor:
Prawo pracy - zakres obowi±zków
Dzieñ dobry

Mam pytanie czy zgodny z prawem i prawid³owy jest zapis w zakresie obowi±zków
"wszystkie polecenia wydawane przez kierownika". Ja na mój gust taki zapis
k³oci siê ca³kowicie z sensem zakresu obowi±zków. Po to jest zakres, aby
pracownik wiedzia³ co do niego nale¿y, a co nie, a taki zapis oznacza, ¿e
kierownik mo¿e kazaæ mu wykonywaæ dowoln± pracê, nawet ca³kowicie niezwi±zan±
ze stanowiskiem. Co na ten temat mówi± przepisy.

Z góry dziêkujê za pomoc

Prawo pracy - zakres obowi±zków