Data: 2019-08-08 00:00:29 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Prawo przejazdu/przelotu | |
W dniu 07.08.2019 o 21:48, cef pisze:
Chodzi konkretnie o sytuację, gdy niektórzy powołują Jeśli tej dodatkowej osobie przysługiwał przejazd na koszt państwa (np. w ramach delegacji), to taka argumentacja nie jest pozbawiona logiki. O ile samolot i tak by leciał oczywiście. |
|
Data: 2019-08-08 00:06:54 | |
Autor: WS | |
Prawo przejazdu/przelotu | |
On Thursday, August 8, 2019 at 12:00:33 AM UTC+2, Robert Tomasik wrote:
Jeśli tej dodatkowej osobie przysługiwał przejazd na koszt państwa (np. W sumie to wrecz oszczednosc, bo jesli taki dodattkowy posel polecialby "beplatnie" (jak mu przysluguje) liniami regularnymi, to chyba kancelaria sejmu za ten lot placi... No i jeszcze jest kolejny aspekt: jak juz kupiono te samoloty, to kto i kiedy ma tym latac? Jesli beda staly, uzywane 1-2/rok to po co bylo toto kupowac? Dodatkowo zalogi beda tracic uprawnienia (z braku lotow), to beda latac "wokol komina", byle minimalne limity godzin wylatac ;) |
|
Data: 2019-08-08 06:42:16 | |
Autor: Shrek | |
Prawo przejazdu/przelotu | |
W dniu 08.08.2019 o 00:00, Robert Tomasik pisze:
Chodzi konkretnie o sytuację, gdy niektórzy powołują No - mniej więcej na tej zasadzie, że skoro kulsony i tak warują na służbie to moga komendantów podwozić albo pizzę na dworzec podrzucić. -- Shrek |