Prawo przejazdu/przelotu

Data: 2019-08-08 06:38:22
Autor: Shrek
Prawo przejazdu/przelotu
W dniu 07.08.2019 o 21:48, cef pisze:
Czy jest jakiś przepis, który podpierałby wypowiedzi
kilku osób w obronie latającego marszałka?

Chodzi konkretnie o sytuację, gdy niektórzy powołują
się na fakt, że samolot i tak by leciał dlatego nie ma mowy o dodatkowych
kosztach w związku z przelotami kilku nieuprawnionych osób.
Pytam, bo jakoś trudno mi wyobrazić sobie, że skoro np
pociąg z Wrocławia i tak jedzie do Warszawy, to mnie przysługiwałby
darmowy przejazd, bo pociąg i tak tam jedzie.

Państwo beze mnie dalej istnieje i kosztuje. Wiecie co chcę powiedzieć.

Co wiecej to nawet nie moje państwo, bo p.o.prezydent powiedział wprost, że przecież nie można od niego oczekiwać, żeby był prezydentem tych, którzy na niego nie głoswowali.

--
Shrek

Prawo przejazdu/przelotu