Prawo przejazdu/przelotu

Data: 2019-08-08 08:34:03
Autor: Tomasz Kaczanowski
Prawo przejazdu/przelotu
W dniu 2019-08-07 o 21:48, cef pisze:
Czy jest jakiś przepis, który podpierałby wypowiedzi
kilku osób w obronie latającego marszałka?

Chodzi konkretnie o sytuację, gdy niektórzy powołują
się na fakt, że samolot i tak by leciał dlatego nie ma mowy o dodatkowych
kosztach w związku z przelotami kilku nieuprawnionych osób.
Pytam, bo jakoś trudno mi wyobrazić sobie, że skoro np
pociąg z Wrocławia i tak jedzie do Warszawy, to mnie przysługiwałby
darmowy przejazd, bo pociąg i tak tam jedzie.

Moim zdaniem tak samo kierowca jadący służbowym samochodem może mieć po drodze by podrzucić dzieciaka do przedszkola, a jego US w takich wypadkach rozlicza... Prawo winno być takie samo dla wszystkich, wtedy p.Osłowie uchwalali by mniej absurdów.

--
http://zrzeda.pl

Prawo przejazdu/przelotu