Prawo przejazdu/przelotu

Data: 2019-08-10 04:33:39
Autor: Krzysztof 'kw1618' Warszawa
Prawo przejazdu/przelotu
W dniu 07.08.2019 o 21:48, cef pisze:

Pytam, bo jakoś trudno mi wyobrazić sobie, że skoro np
pociąg z Wrocławia i tak jedzie do Warszawy, to mnie przysługiwałby
darmowy przejazd, bo pociąg i tak tam jedzie.

W Warszawie przykładowo tramwaje zjeżdżające do zajezdni zabierają
pasażerów po drodze i zatrzymują się na każdym przystanku.
To samo tramwaje wyjeżdżające ok. 4:00 z zajezdni.

Autobusy już nie, bo zjeżdżając do zajezdni zabierają pasażerów tylko
wtedy jeśli jadą po swojej trasie.
Tyle że w takim kursie nie przysługuje darmowy przejazd, ważny bilet
trzeba posiadać.

Data: 2019-08-10 05:12:52
Autor: A. Filip
Prawo przejazdu/przelotu
Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k-grupa@grupy.3mam.net> pisze:
[...]

Z którego przepisu PRAWA wynika że tak MUSI być?

--
A. Filip
| Człowiek jest cieniem Boga, niewolnik cieniem człowieka, lecz król
| jest obrazem Boga.   (Przysłowie asyryjskie)

Prawo przejazdu/przelotu