"Prawo roweru" upad艂o w Norwegii ;-) [imigranci]

Data: 2016-01-20 13:05:21
Autor: A. Filip
"Prawo roweru" upad艂o w Norwegii ;-) [imigranci]
http://www.wprost.pl/ar/529834/Norwegia-rozpoczela-deportacje-migrantow/
| 2016-01-20 11:34
| [...] BBC zwr贸ci艂o uwag臋 na to, 偶e du偶a cz臋艣膰 uchod藕c贸w podr贸偶owa艂a do
| Norwegii na rowerach, poniewa偶 ten spos贸b podr贸偶owania pozwala艂 na unikni臋cie
| kontroli granicznej przy kole podbiegunowym.  Norweskie prawo nakazuje bowiem
| okazanie dokument贸w je艣li poruszamy si臋 pieszo lub samochodem.
| W zwi膮zku z tym, 偶e tysi膮ce os贸b wykorzystywa艂y t膮 luk臋 w prawie, Norwegowie
| przyj臋li nowelizacj臋 ustawy. W rezultacie ponad 5 tysi臋cy os贸b zostanie
| zawr贸conych do Rosji. [...]

Czyli nie tylko w RP3 prawo "mo偶e by膰 gupie" ;-)

--
A. Filip
Najlepsz膮 wiedz膮 jest ta, kt贸ra si臋 艂膮czy z czynem.  (Przys艂owie arabskie)

Data: 2016-01-20 16:20:40
Autor: J.F.
"Prawo roweru" upad艂o w Norwegii ;-) [imigranci]
U偶ytkownik "A. Filip"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:anfi+j4w3ssnhtf-g1k3@wp.eu...
> [...]
| zawr贸conych do Rosji. [...]

Czyli nie tylko w RP3 prawo "mo偶e by膰 gupie" ;-)

Niezle :-)

Ale tylu ludziom chcialo sie tarabanic hen daleko ? Nie dalo sie gdzies blizej przejsc ?

I to lup z jednego dnia, tygodnia, miesiaca, czy prognoza na cala wiecznosc ?

J.

Data: 2016-01-20 18:13:10
Autor: Micha艂 Jankowski
W dniu 2016-01-20 o 16:20, J.F. pisze:

Ale tylu ludziom chcialo sie tarabanic hen daleko ? Nie dalo sie gdzies
blizej przejsc ?

W jakim sensie bli偶ej? Ty wiesz w og贸le, gdzie Norwegia i Rosja maj膮 wsp贸ln膮 granic臋?

   MJ

Data: 2016-01-21 12:56:02
Autor: J.F.
"Prawo roweru" upad艂o w Norwegii ;-) [imigranci]
U偶ytkownik "Micha艂 Jankowski"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:n7of8c$gmm$1@news.agh.edu.pl...
[...]

Wiem, ale nie prosciej przez Finlandie i Szwecje ?

Finowie chyba za malo ludzi maja, zeby cala granice z Rosja obstawic :-)

J.

Data: 2016-01-20 19:48:44
Autor: Shrek
On 20.01.2016 13:05, A. Filip wrote:

> [...]
| kontroli granicznej przy kole podbiegunowym.  Norweskie prawo nakazuje bowiem
| okazanie dokument贸w je艣li poruszamy si臋 pieszo lub samochodem.

A偶 wierzy膰 si臋 nie chce... To znaczy, 偶e skuterem 艣nie偶nym, samolotem, kutrem, pontonem, spadochronem mo偶na by艂o?

Shrek.

Data: 2016-01-20 20:00:47
Autor: A. Filip
Shrek <1@wp.pl> pisze:
> [...]

A偶 wierzy膰 si臋 nie chce... To znaczy, 偶e skuterem 艣nie偶nym, samolotem,
kutrem, pontonem, spadochronem mo偶na by艂o?

Mi te偶 si臋 wierzy膰 nie chce ale mo偶esz sobie sam przeczyta膰 _u 藕r贸d艂a_ co BBC
pisa艂o jeszcze w pa藕dzierniku.  A to 偶e luk臋 opisan膮 przez BBC w pa藕dzierniku
zamkn臋li dopiero w styczniu znaczy 偶e dopiero teraz zbyt wielu ludzi zacz臋艂o z
niej korzysta膰 :-)

http://www.bbc.co.uk/news/magazine-34602208

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-35355727
| Migrant crisis: Norway begins deportations to Russia

A. Filip
M艂odo艣膰 - to i durno艣膰.  (Przys艂owie bia艂oruskie)

"Prawo roweru" upad艂o w Norwegii ;-) [imigranci]