Prawo telekomunikacyjne

Data: 2012-12-10 19:46:33
Autor: Krzysztof Jodłowski
Prawo telekomunikacyjne
Moje pytanie brzmi, czy firma X, musi się wpisać do rejestru UKE na
podstawie art. 10 ust. 1 Prawa telekomunikacyjnego?

Trochę się rozwinęło o refakturowaniu. Ale dlaczego nie chcesz zarejestrować się w UKE jako dostawca. To dość prosta operacja i później można normalnie zarabiać na łączu.

Krzysztof

Data: 2012-12-11 06:31:57
Autor: Marek Dyjor
Prawo telekomunikacyjne
Krzysztof Jodłowski wrote:
[...]

może z obrzydzenia do idiotycznej biurokracji :)

Data: 2012-12-11 12:08:14
Autor: Rafał Wilk
Prawo telekomunikacyjne
W dniu 2012-12-10 19:46, Krzysztof Jodłowski pisze:
[...]

O tak... Tylko, że ustawodawca i UKE dbają o to, żeby przedsiębiorcy
telekomunikacyjni mieli co robić. Rozliczne raporty, inwentaryzacje,
obowiązki na rzecz obronności, itp. pod rygorem kary do 3% rocznego
przychodu z CAŁEJ działalności (a nie tylko PT) skutecznie dają do
myślenia, czy jednak warto. ISP to obecnie trudny kawałek chleba.

Data: 2012-12-11 12:18:18
Autor: Krzysztof Jodłowski
Prawo telekomunikacyjne
> [...]
> przychodu z CAŁEJ działalności (a nie tylko PT) skutecznie dają do
> myślenia, czy jednak warto. ISP to obecnie trudny kawałek chleba.

Ups. Zmieniło się. Nie jestem na bieżąco :(

--
Krzysztof

Prawo telekomunikacyjne