Prawo toruńskie

Data: 2017-12-16 10:12:39
Autor: Opozycja Totalna
Prawo toruńskie
Donosy #6187, 2017-12-15

"Po gniewnych reakcjach w kraju i za granica na kare nalozona na TVN za
pokazywanie protesow pod Sejmem (a podobno premier i prezes Kaczynski tez
gniewnie zareagowali, tylko nie publicznie), KRRiTV mieknie. Na jej pojawil
sie wpis o mozliwej ugodzie i mozliwosciach odwolywania sie. KRRiTV
potwierdzila, ze spotkala sie z zarzadem TVN. Najwyrazniej ktos sie
zagalopowal i teraz usiluje z twarza wyjsc.

Okazalo sie przy tym, ze prawnicy Rady nie dopatrzyli sie zlamania prawa
przez TVN24, Dla uzasadnienia kary

Rada posluzyla sie wiec ekspertyza autorstwa Hanny Karp,
wykladowcy w szkole medialnej o. Tadeusza Rydzyka."

Czy ktoś z wyznawców PiS-u chciałby wypowiedzieć się na temat ostatniego zdania? Bluzgi i wzywiska mile widziane.

CL

Data: 2017-12-16 04:09:04
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Prawo toruńskie
użytkownik Opozycja Totalna napisał:
Donosy #6187, 2017-12-15

"Po gniewnych reakcjach w kraju i za granica

Czy ktoś się oburzał jak ukarali Rydzykową TV Trwam za relację
z podpalenia sodomickiej tęczy?

Czy wtedy zachodkowe media też bardzo ubolewały? Wątpię..

A poza tym uważam że pis powinien dać nagrodę tefauenom
na pompowanie pisiorstwa:)

Data: 2017-12-16 13:33:53
Autor: Opozycja Totalna
Prawo toruńskie

Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek"
<bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości
użytkownik Opozycja Totalna napisał:
Donosy #6187, 2017-12-15

"Po gniewnych reakcjach w kraju i za granica

Czy ktoś się oburzał jak ukarali Rydzykową TV Trwam za relację
z podpalenia sodomickiej tęczy?

NIE WYKRĘCAJ SIĘ! Pytanie jest proste!

"Okazalo sie przy tym, ze prawnicy Rady nie dopatrzyli sie zlamania prawa
przez TVN24, Dla uzasadnienia kary

NIE RŻNIJ ZWYCZAJEM PiS GŁUPA!

Rada posluzyla sie wiec ekspertyza autorstwa Hanny Karp,
wykladowcy w szkole medialnej o. Tadeusza Rydzyka."

Porównaj sobie te dwa zdania. Az tak jesteś głupi czy az tak ślepy?

CL

Data: 2017-12-16 04:58:46
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Prawo toruńskie
użytkownik Opozycja Totalna napisał:

Porównaj sobie te dwa zdania. Az tak jesteś głupi czy az tak ślepy?

CL

Czyja opinią posłużyła się rada nakładając na Rydzyka karę
za relację z płonącej tęczy?

Ukarać Rydzyka dobrze, ukarać Tefaueny źle:)

A jakie kwiki się pojawiły po ukaraniu tefauenów, międzynarodowe!:) Lecim po linii standardów usańskich, niedozwolone jest nawoływanie
do zmiany władzy za pomocą ulicy:) Nie pamiętasz jak w usa tropili
komucha? Komisje były:) Polowanie na czarownice itd.

Data: 2017-12-16 06:06:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prawo toruńskie
W dniu sobota, 16 grudnia 2017 13:58:47 UTC+1 użytkownik Irytujacy Irygator vel Karbonylek napisał:
> [...]

do zmiany władzy za pomocą ulicy:) Nie pamiętasz jak w usa tropili
komucha? Komisje były:) Polowanie na czarownice itd.

W latach 50-tych.
Przyszło Lato Miłości i chuj strzelił psa i budę z łańcuchem.
A niedawno to nawet dobri Mudżin z Afrika Abu Malia był POTUS-em.

Data: 2017-12-16 15:50:23
Autor: Opozycja Totalna
Prawo toruńskie wg kwasigrocha jest prawem i sprawiedliwością
[...]

Gówno mnie obchodzi jakaś tęcza.

"Rada posluzyla sie wiec ekspertyza autorstwa Hanny Karp,
wykladowcy w szkole medialnej o. Tadeusza Rydzyka."

Czego nie  rozumiesz? Wijesz się jak piskorz po wyjęciu z wody.

CL

Data: 2017-12-16 19:00:43
Autor: Budzik
Prawo toruńskie
[...]

Nie widziałem relacji w Trwam wiec trudno mi sie odniesc co do zasadnosci, chociaz jezeli było tak jak zwykle...
Ale: tam kara 50 tysi, tu poltora miliona.
Tam sad umorzył kare, jak bedzie tutaj?

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2017-12-16 20:21:25
Autor: A. Filip
Prawo toruńskie
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Obstawiając po wstępnych reakcjach bardzo prawdopodobnie będzie BARDZO
znacząca redukcja kary albo nawet całkowity brak kary.  Cynicznie mówiąc
PiS przepłaci za przesłanie TVN i okolicom bardzo wyraźnego sygnału żeby
uważali bo jak się nieostrożnie wystawią to następna taka kara zostanie
wyegzekwowana.

Zostało przeprowadzone rozpoznanie bojem jakie kary i z jakim
uzasadnieniem przejdą.  Nie przejdzie łatwo jedna naprawdę duża?
Można dowalić długą serią małych lepiej uzasadnionych.

Data: 2017-12-16 10:49:23
Autor: Koles
Prawo Partii Watykańskiej.
Użytkownik "Opozycja Totalna" <ciemny.ludek@kupi.to> napisał w wiadomości

[...]

prawnicy Rady nie mogą znać wyroków boskich.

Najważniejsze jest Prawo Naturalne, czyli prawo Partii Watykańskiej
i Rydzyk działa zgodnie z prawem Partii Watykańskiej.

Coś podobnego jak z k. Pawłowicz, p osłem PiS. Ona wie że nowe prawo jest
niezgodne
 z Konstytucją,  ale siła wyższa nakazuje głosować " za ".

Data: 2017-12-16 10:55:49
Autor: A. Filip
Prawo toruńskie [aniołki z TVN]
"Opozycja Totalna" <ciemny.ludek@kupi.to> pisze:
[...]

Chcesz psa uderzyć kij znajdziesz.
Nie wiń kija tylko rękę która go trzyma.

Data: 2017-12-17 05:55:08
Autor: stevep
Prawo toruńskie - filipek się wykręca jak moĹźe

To ta co od Cyrankiewicza.

--
stevep

Data: 2017-12-17 07:00:09
Autor: Opozycja Totalna
Prawo toruńskie - filipek boi się swoich kolegów
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

Filipek rżnie głupa albo boi się prostej odpowiedzi. Oni już zaczynają bać
się swego guru!  ;-)

CL

Prawo toruńskie