Prawo upadlosciowe i naprawcze - który komentarz ?

Data: 2011-02-28 13:23:44
Autor: JaC
Prawo upadlosciowe i naprawcze - który komentarz ?
Który z wydanych w formie książkowej komentarzy do PUiN polecilibyście z czystym sumieniem (wszystkie powyżej tysiąca str. i w miarę nowe wydania, pomijam starsze wydania z uwagi na zmiany prawa):

* St. Gurgul ?
* A.Jakubecki F.Zedler ?
* R.Adamus H.Buk D.Chrapoński P.Dragon L.Guza W.Klyta S.Ociessa A.Pokora A.Witosz L. Zieliński ?
* P.Zimmerman ?

ewentualnie przy okazji zapytam o ewentualne polecenie:

* R.Pabis (wzory pism i dokumentów) 822 str., 2006 r.?
* D.Zienkiewicz "Czynności sądowe w sprawach upadłościowych" 400 str.?

I takie pytanko "organizacyjne":
Jak się w praktyce sprawdzają takie duże (ponad tys. stron) i drogie (200-300 zł) eBooki w formie pliku PDF ?
W telefonie czytać nie będę, laptopa nie wszędzie się rozłoży i podłączy, a dodatkowo kupować/nosić/synchronicować tableta itp. jakoś sobie nie chcę wyobrażać.
Same ustawy są powszechnie dostępne w dowolnej formie elektronicznej i to bezpłatnie, więc wyszukiwać cokolwiej jest łatwo i bez PDF-ów, na dziś myślę więc raczej o książkach drukowanych na papierze, co papier to papier (gdyby nie te kilogramy), ale może zacofany jestem?
Pzdr

Data: 2011-02-28 13:26:54
Autor: Leszek
Prawo upadlosciowe i naprawcze - który komentarz ?
In article <2679.00000b1e.4d6b93d0@newsgate.onet.pl>, pioneerpteWYTNIJTO@poczta.onet.pl says...>
Który z wydanych w formie ksiazkowej komentarzy do PUiN polecilibyscie z czystym sumieniem (wszystkie powyzej tysiaca str. i w miare nowe wydania, pomijam starsze wydania z uwagi na zmiany prawa):

* St. Gurgul ?
* A.Jakubecki F.Zedler ?
* R.Adamus H.Buk D.Chraponski P.Dragon L.Guza W.Klyta S.Ociessa A.Pokora A.Witosz L. Zielinski ?
* P.Zimmerman ?

ewentualnie przy okazji zapytam o ewentualne polecenie:

* R.Pabis (wzory pism i dokumentów) 822 str., 2006 r.?
* D.Zienkiewicz "Czynnosci sadowe w sprawach upadlosciowych" 400 str.?

I takie pytanko "organizacyjne":
Jak sie w praktyce sprawdzaja takie duze (ponad tys. stron) i drogie (200-300 zl) eBooki w formie pliku PDF ?
W telefonie czytac nie bede, laptopa nie wszedzie sie rozlozy i podlaczy, a dodatkowo kupowac/nosic/synchronicowac tableta itp. jakos sobie nie chce wyobrazac.
Same ustawy sa powszechnie dostepne w dowolnej formie elektronicznej i to bezplatnie, wiec wyszukiwac cokolwiej jest latwo i bez PDF-ów, na dzis mysle wiec raczej o ksiazkach drukowanych na papierze, co papier to papier (gdyby nie te kilogramy), ale moze zacofany jestem?
Pzdr

Gurgula.

Na czytniku pdf dziala ok - zaleta to jak sam widzisz waga, wada to to, ze jednak w papierowej ksiazce latwiej sie szuka. Cos za cos.

Data: 2011-02-28 15:53:45
Autor: JaC
Prawo upadlosciowe i naprawcze - który komentarz ?
No to zamówiłem, jakby co będzie na Ciebie ;-)
Jednak na razie papier, w kompie mam już do czytania pół dysku na najbliższy rok i za bardzo się z pracą (w sensie pracowania) notebook kojarzy, a tak to jak mnie zatrzymają na ulicy z pytaniem "Jaką Pan/Pani ostatnio książkę przeczytał" to im wygarnę ;-)
Właśnie moim zdaniem to szukać jest łatwiej w wersji PDF (po słowach kluczowych), natomiast coś zaznaczać, zapamiętywać, zakładki robić to ciągle jednak w książce.
Jeszcze jakby zmywalne/wycieralne oczojebne markery do papieru wynaleźli, mniam :-)
Pzdr

-- -- -

Gurgul.