Prawo wekslowe.

Data: 2011-01-25 10:53:53
Autor: 666
Prawo wekslowe.
Czytam i czytam najpierw powoli, z lewa na prawo ospale, z góry do dołu ociężale, z dołu do góry z mozołem - i nic a nic nie rozumiem :-o
Mam fakultety, tytuły, pieniądze, kobiety, a nawet wino, o śpiewie nie wspominając.
No ni w ząb.
Jak mówi mój naród tubylczy:  Ni w ch...!
Czy jedyny sposób na zwolnienie od protestu to czytanie od prawej ku lewej???

Data: 2011-01-25 11:59:20
Autor: Liwiusz
Prawo wekslowe.
W dniu 2011-01-25 11:53,  666 pisze:
[...]

Ja też czytam powyższe i nic nie rozumiem :)

--
Liwiusz

Data: 2011-01-30 18:39:54
Autor:
Prawo wekslowe.
Chcesz poderwać panienkę z okienka?

Zgodnie z art. 85 prawa wekslowego protestu dokonuje notariusz.
Niektórych protestów (z powodu niezapłacenia) mogą dokonywać urzędy pocztowe (zob. rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 października 1965 roku w sprawie sporządzenia protestów weksli przez urzędy pocztowe – Dz. U. Nr 45, poz. 82).

Dobre ;-)

-- -- -