Praworęczni i mysz w lewej ręce

Data: 2014-05-28 19:58:47
Autor: BQB
Praworęczni i mysz w lewej ręce
W dniu 2014-05-28 16:38, Piotr Rezmer pisze:
Dzień dobry,

Czasami spotykam porady by dla ulżenia głównej ręce (w moim przypadku
prawej) na pewien czas sterować myszą za pomocą lewej ręki. Jest to
ponoć korzystniejszy układ dla praworęcznych. Mam jednak wątpliwości bo
wtedy prawą ręką muszę naciskać dość często używane klawisze takie jak:

-ESCAPE
-Ctrl+C
-CTrl-V
-Ctrl-S

Te klawisze znajdujÄ… siÄ™ po lewej stronie klawiatury, a to oznacza
działanie "na krzyż". Czy moje wątpliwości są słuszne? Dla mnie
naciśnięcie Ctrl-C prawą ręką jest bardzo niewygodne i wymusza silne
przekręcenie nadgarstka.

A to wielki problem przełożyć myszkę na lewą stronę biurka?

Data: 2014-05-28 21:44:10
Autor: Piotr Rezmer
BQB pisze:

A to wielki problem przełożyć myszkę na lewą stronę biurka?

Chyba nie wyraziłem dobrze tego co mam na myśli. Oczywiście że przestawiłem mysz na lewą stronę. Najlepiej sam zrób eksperyment i spróbuj popracować w układzie lewa ręka mysz po lewej stronie klawiatury, prawa ręka na klawiaturze.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-28 23:19:41
Autor: BQB
W dniu 2014-05-28 21:44, Piotr Rezmer pisze:
BQB pisze:

[...]

Już tak kiedyś robiłem i co jakiś czas robię - żaden problem w moim wypadku.

Praworęczni i mysz w lewej ręce