Praworządność w czeciejpełoskiej

Data: 2010-02-12 11:31:23
Autor: Hans Kloss
Praworządność w czeciejpełoskiej
..czyli spektaklu "skandaliczne wyroki pełosądów" ciąg dalszy.

"[...]Wczorajszy wyrok na, darzonego przeze mnie od lat szczerą antypatią,
Andrzeja Leppera, jak również dziennikarskie reakcje na ten wyrok, świadczą o
tym, iż pojęcie domniemania niewinności jest najwyraźniej przeżytkiem
[...]Osobę, która czerpie korzyści materialne ze świadczenia usług seksualnych
i nie wie kto jest ojcem jej dziecka określa się słowem na „k” i to jest fakt.
Faktem jest również to, że to dziecko, było bodajże jedynym dowodem
„rzeczowym” w tej sprawie – nieważne że nie jest Leppera ani Łyżwińskiego ale
fakt że Krawczyk nie wie kto jest ojcem i tak obciąża Leppera i Łyżwińskiego
bo przecież z gęby Łyżwy widać że jest winien. Pani sędzia jest widać wierną
zwolenniczką teorii Cezarego Lombroso [...]Powiem tak, nie rozumiem jak można
kogokolwiek skazać wyłącznie na podstawie tego, że ma wredną mordę, że był
politycznym szkodnikiem i dlatego, że jakaś pani mówi że ją wykorzystywał
seksualnie i to w czasie gdy był w innych miejscach. Lepper nie Lepper,
Łyżwiński nie Łyżwiński – tu nie chodzi o to kogo skazano, czy jest to postać
wredna czy wspaniała. Zamach na domniemanie niewinności przyprawia mnie o
mdłości.[...]Fakt, że ten wyrok przeszedł bez większego echa ze strony
publicystów, poza haniebnymi wyjątkami, świadczy o skundleniu obyczajów
prawno-politycznych. Dziś w Polsce obowiązuje myślenie następujące – jak kogoś
nie lubimy to znaczy ze jest winny. Nie ważne czego jest winny, ważne że jest
i kropka. Inkwizycja z Czerskiej lamentująca w sprawie doktora G. i zamachu na
domniemanie niewinności w tej sprawie, nie miała żadnych skrupułów skazując
Łyżwińskiego i Leppera już 3 lata temu.[...]Ale wciąż wierzę w sądy apelacyjne"
Całość na:
http://witoldrepetowicz.salon24.pl/156469,precz-z-domniemanie-niewinnosci
Najlepszy komentarz spośród wpisów pod tym tekstem: "dziekuję za obronę zasad.
Ponury wyrok, ponure milczenie wokół niego."

Jeszcze 3 lata temu zakładałbym się o wszystkie pieniądze że ten skandaliczny
wyrok nie ustoi w apelacji. Dziś gdy chamstwo skurwysyństwo i polityczne
pałkarstwo stały się w naszym kraju normą nie  dałbym za to pięciu groszy.
J-23

Data: 2010-02-12 12:44:19
Autor: 'heÂŽsk'
Praworządność w czeciejpełoskiej
On Fri, 12 Feb 2010 11:31:23 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

.czyli spektaklu "skandaliczne wyroki pełosądów" ciąg dalszy.

 cos ci sie kicka. to nie czasy rzadow pis, kiedy prezes  decydowal o wyrokach. dzis sedziowie nie boja sie juz prezesa.

[...]

 zezresz ta zabe kiedy okaze sie, ze jednak bzykali samoobronki ?
  inna sprawa jest, ze anetka nie jest urodziwa i na prawde ktos  musial byc w silnej potrzebie by skorzystac z jej przychylnosci.
 kobiecina nawet nie wie kto jest ojcem jej dzieciaka. warte siebie
 towarzystwo. wicepremier lepper. jak brzmi to dumnie. no to mu  lazly do barlogu, a on chlop od pluga korzystal z okazji.
  ile w tym paluchow maczal prezes pis, a ile sluzby - nie wiadomo.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 03:53:28
Autor: Hans Kloss

'heÂŽsk' napisał(a):
> [...]

 lazly do barlogu, a on chlop od pluga korzystal z okazji.

 ile w tym paluchow maczal prezes pis, a ile sluzby - nie wiadomo.

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 03:58:30
Autor: Hans Kloss
'heÂŽsk' napisał(a):

 zezresz ta zabe kiedy okaze sie, ze jednak bzykali samoobronki ?

Jak się OKAŻE że bzykali (i to oczywiście pod przymusem) to wtedy
będzie ich można sądzić, skazywać i potępiać. Póki co zostali skazani
na podstawie pomówień zwykłej kurwy, która nie wiedziała nawet kto
jestojcem jej dziecka i której udowodniono ze już raz pomówiła
bezpodstawnie obu oskarżonych o to właśnie. Kolejny skandal sądowy,
bez żadnych wątpliwości wykonany na politycznie zamówienie rządzącej
nami pełobandy.
J-23

Data: 2010-02-12 04:27:48
Autor: zbig
On 12 Lut, 12:58, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

[...]

Wiem, że byłoby wam wygodniej gdyby wicepremier waszego rządu był
człowiekiem niewinnym, ale nie wmówisz mi, że sąd nie uwzględnił
dowodów przedstawionych przez Leppera bo mu tak rozkazał Tusk. Widac
były to takie same łgarstwa jakimi częstował nas ten prostak
wcześniej.

Data: 2010-02-12 04:43:42
Autor: Hans Kloss
zbig napisał(a):
 ale nie wmówisz mi, że sąd nie uwzględnił
dowodów przedstawionych przez Leppera

Za to ty mi usiłujesz wmówić że oskarżony przed normalnym sądem ma
obowiązek przedstawiać dowody na swoją niewinność. Coś takiego- to
tylko w pełosądach, i o tym właśnie jest cytowany przeze mnie wpis z
salonu. Czego  ty jak zwykle rozumieć nie jesteś w stanie lub, w
wersji optymistycznej, zrozumieć nie chcesz.
J-23

Data: 2010-02-12 06:03:21
Autor: zbig
On 12 Lut, 13:43, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
zbig napisał(a):

> [...]

salonu. Czego  ty jak zwykle rozumieć nie jesteś w stanie lub, w
wersji optymistycznej, zrozumieć nie chcesz.

Cytuję tego barana, ośle, którego bronisz

Data: 2010-02-12 14:25:22
Autor: Hans Kloss
Praworządność w czeciejpełoskiej
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Cytuje tego barana,
Jak sam stwierdziłeś jest to baran . Jaki jest wiec sens cytowania jego słów?

ktorego bronisz
W KTÓRYM JA GO MIEJSCU BRONIĘ, cymbale? Ja jedynie oskarżam pełosądy o
wydawanie wyroków na polityczne zamówienie, czego sprawa tego "barana" jest
jaskrawym, choć nie pierwszym i nie ostatnim zapewne przykładem.
J-23

Data: 2010-02-12 15:15:27
Autor: bolek

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9063af4f-7fe3-4cf1-8360-f0564ec24c8dq27g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Coś Ci się popieprzyło. Jakie dowody jako oskarżony miał przedstawiać Lepper ?
To jemu trzeba przedstawić dowody. A "dowód" był tylko jeden, zeznania dziwki
która nawet nie wie kto jest ojcem jej dziecka. Jeżeli ojcostwo Leppera i Łyżwińskiego
zostało wykluczone to ilu ich jeszcze było. Tirówka ?

bolek

Data: 2010-02-12 16:23:07
Autor: cirrus
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hl3of9$8dl$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Zeznania "dziwki" są przed sądem tyle samo warte jak zeznania alfonsa- Leppera:
# No to pojechałem. I słucham, że jak Łyżwiński jaką upatrzy, to nie daruje. Taką jedną wziął, dał pensję, a ta z trójką dzieciaków i ryczy, że się upadla, by do lodówki włożyć masło. I pada nazwisko Anety Krawczyk. A że Samoobrona właśnie w wyborach samorządowych szorowała wynikami po dnie tabeli, to łatwiej było z ludźmi rozmawiać. Aneta po prostu się pobeczała, że chce cofnąć czas, bo sobie w twarz nie może spojrzeć. Gdy znalazłem trzy inne kobiety, które jota w jotę opowiedziały to samo, zdecydowaliśmy o publikacji.
Wdzięczność alfonsa
Po niej Lepper stracił kontakt z rzeczywistością. Na konferencji prasowej najpierw płakał, potem prosił, a w końcu groził, że "Gazetę" trzeba zamknąć, bo zrobiła zamach stanu, że to koncerny paszowe nas inspirują, że kobiety kłamią, a jego przyboczny Janusz Maksymiuk przysięgnie na wszystko, że chodzili "krok w krok" i molestowanie to bajka. Zadzwonił wtedy do mnie ten lepperowy aktywista, a przerażony tak, że tylko się jąkał: - Panie, tylko nie mów, że te koncerny paszowe to ja, bo stracę partyjną pensję. A mam długów pełno, żyć muszę.
Bo na tym się cała afera opierała. Samoobrona w swoim fenomenie stała ludźmi zadłużonymi, z wyrokami kryminalnymi, którzy u wodza zaciągnęli dług awansu społecznego i finansowego, by ratować się przed szarą rzeczywistością odsiadki i komorników. Lepper wyciągnął ich z pola, z obory i wrzucił w obyczaje, które rozumieli na swój przaśny sposób. Że polityka to łupy, ale takie, że nie ma litości dla jeńców. Pensja, immunitet, dieta na paliwo i kobiety, które proszą o możliwość realizacji, bo w miasteczku 50 proc. bezrobocia. Łyżwiński, człowiek znikąd, który w dwóch kadencjach tankował paliwo do samochodu widmo, widząc te ubogie kobiety, znalazł swoją niszę. I awansował do pozycji nadwornego alfonsa, by spłacić Lepperowi możliwość paradowania po sejmowych korytarzach i tankować to paliwo w maksymalnym limicie. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hm8lq

--
stevep

Data: 2010-02-12 07:34:39
Autor: Hans Kloss
Praworz�dno�� w czeciejpe�oskiej
cirrus napisał(a):

Zeznania "dziwki" sa przed sadem tyle samo warte jak zeznania alfonsa-
Leppera:

Ale ta dziwka już raz Leppera i Łyżwińskiego oskarżyła, jak się
później okazało- zupełnie bezpodstawnie. I w tym momencie jej dalsze
zeznania przeciw nim powinny stać się dla każdego normalnego sądu
zupełnie nic nie warte. Tymczasem posłużyły jako podstawa do skazania.
J-23

Data: 2010-02-12 16:29:47
Autor: Prawusek
Praworządność w czeciejpełoskiej

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message

GWno - jako wyrocznia pyty Jonkauera.

Data: 2010-02-13 14:24:03
Autor: konserwator
[...]

Moze to dziecko jest Tuska?

Data: 2010-02-12 18:10:01
Autor: :heÂŽsk:
Praworządność w czeciejpełoskiej
On Fri, 12 Feb 2010 03:58:30 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  zezresz ta zabe kiedy okaze sie, ze jednak bzykali samoobronki ?

Jak się OKAŻE że bzykali (i to oczywiście pod przymusem)

 a nie ? chyba, ze anetce kolana same sie rozlaza...

to wtedy będzie ich można sądzić, skazywać i potępiać.

 wlasnie to sad robi. tak dla przypomnienia - "afera"
 wybuchla za czasow panowania prezesa pis. zapomniales?

[...]

 jaki z tego wniosek?

Kolejny skandal sądowy, bez żadnych wątpliwości wykonany na politycznie zamówienie rządzącej nami pełobandy.

 wami tak ;o))).
 dla przypomnienia - koalicjanta uziemil prezes a nie tusk
 wiec nie pitol o zamowieniu politycznym po, fanatyku. --

 HeSk

Data: 2010-02-12 09:59:42
Autor: Hans Kloss
:heÂŽsk: napisał(a):

 dla przypomnienia - koalicjanta uziemil prezes a nie tusk
 wiec nie pitol o zamowieniu politycznym po, fanatyku.

Nie chodzi o to kto go (jak najbardziej słusznie) "uziemił" ale kto,
wbrew elementarrnym zasadom praworządności, Leppera i Łyżwińskiego
skazał na podstawie kompletnie niewiarogodnych zeznań zupełnie
niewiarygodnej kurwy!  A raczej skazać polecił, fanatyku.
Nieumiejętność czytania ze zrozumieniem to chyba jakaś ogólna
przypadłość pełowców, podobnie jak nieumiejętność wymawiania głoski
"r".
J-23

Data: 2010-02-12 10:11:26
Autor: zbig
On 12 Lut, 18:59, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

To co , ze kurwa. jeszcze powtórz za swoim niewinnym białym murzynem
"Czy można zgwałcić prostytutkę?"
Ten twój idol to kurwiarz i cudzołożnik jako i Krawczyk. Oboje siebie
warci.

Data: 2010-02-12 11:12:31
Autor: Hans Kloss
Praworządność w czeciejpełoskiej
zbig napisał(a):
 Oboje siebie warci.

Zgoda Zbysiu. Niemniej skazywanie kogokolwiek na wieloletnie więzienie
za to że ma głupi, chamski pysk, jest (a raczej był) politycznym
szkodnikiem  i jakaś kłamliwa q... go nie lubi to skandal.
Jakiekolwiek twoje palikocenie na ten temat jest po prostu niesmaczne.
Btw. wpis z salonu.24 który cytowałem w pierwszym poście wątku napisał
bloger niechętny kaczorom i raczej zwolennik PO więc fakt że widzi te
sprawę podobnie jak ja jasno wskazuje kto z nas dwóch ocenia ją
obiektywnie a kim kieruje kibolska mentalność. Ja sie z pełowcami
chętnie zgodzę że zrobienie tego chama v-cepremierem to też był
skandal ale do cholery nie znaczy to ze za to można teraz bezczelnie
Leppera w majestacie prawa  skazywać sądownie bez należytych ku temu
podstaw.
J-23

Data: 2010-02-13 14:30:58
Autor: konserwator

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:628f918e-869f-4634-8971-5247fc6445d5j27g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

no moze i tak ale nie upadl tak nisko jak idol POlanski, ktory mial stosunek z dzieckiem
czy ten drugi idol PO - Piesiewicz paradujacy w sukience na imprezie z kurwami.
Przy "elitach" PO Lepper to okaz kultury, dobrego smaku i niebywalej inteligencji...

Data: 2010-02-13 07:00:59
Autor: zbig
On 13 Lut, 14:30, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:

Przy "elitach" PO Lepper to okaz kultury, dobrego smaku i niebywalej
inteligencji...
rzeczywiście, nie bywała u niego.

Data: 2010-02-13 16:26:14
Autor: konserwator

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:11b423cf-d119-4c3c-a7c3-958783c6a22du9g2000yqb.googlegroups.com...
On 13 Lut, 14:30, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:

Przy "elitach" PO Lepper to okaz kultury, dobrego smaku i niebywalej
inteligencji...
rzeczywiście, nie bywała u niego.

pelna zgoda!
watpie by do jego domu trafiala Gazeta Wyborcza uwazajaca sie za szpagatową inteligencje sama przez się...

Data: 2010-02-12 19:44:06
Autor: :heÂŽsk:
Praworządność w czeciejpełoskiej
On Fri, 12 Feb 2010 09:59:42 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

:heÂŽsk: napisał(a):

> [...]

wbrew elementarrnym zasadom praworządności, Leppera i Łyżwińskiego
skazał na podstawie kompletnie niewiarogodnych zeznań zupełnie

 no kto ? sedziowie ktorzy sa tam od czasow pis ;o)))

A raczej skazać polecił,

 prezes ? niezle, niezle..

fanatyku.

 ty na prawde masz cos z deklem ;o9))

Nieumiejętność czytania ze zrozumieniem to chyba jakaś ogólna
przypadłość pełowców, podobnie jak nieumiejętność wymawiania głoski
"r".

 a kurduplowaty wzrost to czyja przypadkosc? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-02-12 20:27:48
Autor: the_foe
W dniu 2010-02-12 18:10, ":heÂŽsk:" pisze:
  a nie ? chyba, ze anetce kolana same sie rozlaza...

no,ale przed kims? prawda? Jesli Lepper, Łyşwinski, bedacy w zwiazku malzenskim korzystali z uslug "prstytutki", "tirowki", "kurwy" to o czym my tu mowimy? Ludzie wladzy placacy za seks? Cudzoloza! Za Franco takie cos grozilo nawet 9-letnia odsiadka.
Porazajaca jes logika niektorych. Kurwa byla, puszczala sie za kase ale Lepper i Lyzwinski to impotenci, na dodatek non-stop w towarzystwie innych mezczyzn, tudziez zon. To komu dupy dawala skoro kurwa? Przeciez niektorzy mowia ze sesku za prace nie bylo, wiec nie powinna byla zadnego chetnego znalezc. Wiec jak sie tytulu "kurwy" dorobila?
Dziwna jest zacietosc pisowcow, choc przeciez teraz wiemy ze w tym czasie juz JK planowal sie Mulata pozbyc. Tylko ta sprawa byla mu nie na reke. Wyrzucenie Leppera wtedy oznaczalo koniec rzadu, a imaginacja byla inna. Wsadzic wodza reszta ze strachu przed nicoscia bedzie glosowac karniej niz niektorzy poslowie PIS. Jak oze plan byl w toku JK musial przegryzc gorycz spolki z partia gwalcicieli i seskualnych predatorow. Calkiem mozliwe ze przez to Lepper satl sie ostrozniejszy i dlatego nie zlapano go w sidla. I dlatego JK widzi w seksaferze dywersje wrogil sil.

--
the_foe

Data: 2010-02-12 20:10:59
Autor: the_foe
W dniu 2010-02-12 12:58, Hans Kloss pisze:
której udowodniono ze już raz pomówiła
bezpodstawnie obu oskarżonych o to właśnie

w Polsce "pomowienie" kogos o ojcostwo nie jest pomowieniem. Kobieta ma prawo wskazywac ojca do skutku.

--
the_foe

Data: 2010-02-12 11:38:22
Autor: Hans Kloss
the_foe napisał(a):

w Polsce "pomowienie" kogos o ojcostwo nie jest pomowieniem. Kobieta ma
prawo wskazywac ojca do skutku.

Pewnie tak samo "rozumował" pełosąd. No nic, zobaczymy jak sprawa
wyglądać będzie w apelacji, choć sądząc po przypadku Ziobry nie rokuję
Lepperowi wielkich sukcesów. Faktem jest ze odsiadka mu się należy
choćby za to pobicie komornika w latach 90tych, niemniej skazanie go
na tak wątłych podstawach jak zeznania tej Anety q..  zakrawa na kpinę
ze sprawiedliwości.
J-23

Data: 2010-02-12 15:24:21
Autor: bolek

Użytkownik "'heRsk'" <sldpis?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ffan5l37plk2c9ecfdjrrn4n1c962kv4n4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Biorąc pod uwagę tzw urodę tej "pani" w sprawę zaangażowały się
służby pewnego biskowschodniego pseudopaństwa uważającego się
za mocarstwo. Ciekawe że te kurtyzany to przeważnie żydówki. /monika levinski/
To jest ciekawy sposób prowadzenia polityki międzynarodowej.
A pismaki wszystko kupią.

bolek

Data: 2010-02-12 20:35:47
Autor: the_foe
W dniu 2010-02-12 15:24, bolek pisze:
  cos ci sie kicka. to nie czasy rzadow pis, kiedy prezes
  decydowal o wyrokach. dzis sedziowie nie boja sie juz prezesa.

nigdy sie nie bali, ale Ziobro juz nad tym popracowal. Zrobiono ustawe ktora pozwalala ministrowi sprawiedliwosci mianowania p.o. sedziow z asesorów. Latwo sobie wyobrazic takiego p.o. sedziego, ktory musi sie bac ministra. Na szczescie TK skasowal te ustawe.
Druga flanke otworzyl prezydent. Zaczal mianowac sedziow na wyrywki (czyt. odrzucal tych co bardziej zollowatych) choc nie mial do tego prawa. Na nasze nieszczescie kiedy konstruowano zasady ustrojowe nie przypuszczano ze brak zapisu co dokladnych terminow w jakich prezydent ma spelniac swoje obowiazki zostanie tak wykorzystany. Zapis "Mianuje .... na wniosek ..." kwitowany jest pytaniem "ale nie ma sprecyzowanych ram czasowych", "niezwlocznie nie oznacza w ciagu tygodnia ale niezwlocznie po podjeciu decyzji itd..."

--
the_foe

Data: 2010-02-12 15:43:53
Autor: cyc
Praworządność w czeciejpełoskiej

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Trafiasz w sedno !!.
Nie sposob nie zgodzic sie z ocena zdarzenia .
Masz calkowita racje utozsamiajac sie z cytowana trescia artykulu  o " zamachu na domniemaniu niewinnosci " o "skundleniu obyczajow" o specyficznym mysleniu polegajacym na tym , ze "jak kogos nie lubimy , to znaczy , ze jest winny " a takze piszac o tym , ze " chamstwo skurwysynstwo i polityczne palkarstwo staly sie w naszym kraju norma ......" .
No ale tu zaczynaja sie schody !!.
Jesli dotad mamy calkiem podobna opinie i ocene sytuacji , to teraz " bedzie sie dzialo " !.
"Zaslugi " w zakresie o ktorym wyzej mowa sa bowiem "dzielem " ( ulubione slowo katabasow w okreslaniu tego co robia , pewnie nawet wtedy, kiedy jest to pedofilia ! ) Twoich ulubiencow , glowie z PiS-u !.
Nie kto inny jak wlasnie kaczki - nie od rzeczy bedzie napisac - dziwaczki ( takich dziwadel bowiem Polska dotad nie widziaala ) , zrelatywizowaly w Polsce wszystko !!. I tak , pojecie moralnosci stalo sie za ich czasow puste , uczciwosc przypomina ta partyjna z lat 70 -tych a prawo ma wymiar podobny do tego jaki reprezentuje Romaszewski . Rowniez sprawiedliwosc jest taka bo nareszcie staraniem kaczek , sa w Polsce rowni i rowniejsi , sa oni , znaczy kaczi  i ci na ktorych mozna wolac " spieprzaj dziadygo " !.
Moze zatem w kaczopodobnej ( jest to uogolnienie, ale z mocno akcentowanym rdzeniem okreslajacym osoby winne istniejacemu stanowi panstwa ) sedzia decydowac o winie, nawet jesli nie ma na jej potwierdzenie zadnych dowodow , moze urzednik krasc wlasnosc narodu darowujac go , dla sobie tylko znanych przyczyn , np kosciolowi , moze lobby zawodowe doprowadzic do narodowej tragedii sprowadzajac spoleczenstwo na skraj zdrowotnej katastrofy , moze .......itd., itp .
Moze nawet aktualnie panujacy nam  prezydent doprowadzic kraj do granicy , poza ktora jest juz tylko wojna i to tylko dla zaspokojenia swoich fanaberii i poddajac sie osobistym fobiom .
Polityka w Polsce nie istnieje , jest tylko jej szyld i ludzie , ktorzy pod nim realizuja wylacznie wlasne ambicje a pojecie " pro publico bono " jest politykom rownie znane , jak uczciwosc i prawda .

cyc

Data: 2010-02-12 06:59:07
Autor: Hans Kloss
Praworz�dno�� w czeciejpe�oskiej
cyc napisał(a):

"Zaslugi " w zakresie o ktorym wyzej mowa sa bowiem "dzielem "  [...] Twoich ulubiencow , glowie z PiS-u !

"Zasługi" w tym względzie mają wszystkie rządy po 89 roku (o sytuacji
przed 89 szkoda pisać, ale ponoć miała się zmienić radykalnie po
"upadku" komuny) nie tylko kaczory. Ot, choćby takie skucie kajdankami
Romana Kluski i zniszczenie jego interesu wykonane na polityczne
zamówienie lsdowców. Albo rzekomy udział kaczorów w  "aferach"
telegrafu i FOZZ-u, o czym elesdosko-kwiatkoska tv filmy nawet kręciła
a co potem trzeba było odszczekiwać przed sądem. Albo kłamliwe
oskarżenia Szeremietiewa,  z których dopiero niedawno się wyplątał.
Jednak w tych wszystkich przypadkach SĄDY oczyszczały fałszywie
oskarżonych, przypomnij mi CHOĆBY JEDEN skandaliczny wyrok sądowy
wydany w czasach premierowania Kaczyńskiego. Oppps, był JEDEN- wyrok
trybunału konstytucyjnego w sprawie niezgodności ustawy lustracyjnej z
konstytutą. Ale oskarżanie kaczorów o ten skandal byłoby grubą
przesadą ;), to była z wszelką pewnością robota ich politycznych
przeciwników.
J-23

Data: 2010-02-12 16:26:57
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8eeca665-df7a-4f4f-a1b4-6671b6d8a954d27g2000yqn.googlegroups.com...
cyc napisał(a):

[...]

"kaczki dziwaczki " , czy w skrocie " kaczki " ,  "kaczystan " itd. jak napisalem to uogolnienie dotyczce niemal wszystkich politykow i opcji , jednak ze szczegolnym uwzglednieniem tworcow relatywizmu totalnego . W zadnej bowiem Polsce , mam na uwadze juz te potransformacyjne Polski , nie dokonala sie taka "rewolucja relatywistyczna " , jak za czasow kaczki . Nigdy dotad , ani pozniej nie dokonano tak wielu relatywizujacych operacji manipulowania prawem przy wykorzystaniu propagandy . Czasy kaczek to czas smierci Blidy za ktora dotad nikt nie poniosl odpowiedzialnosci karnej ( chodzi glownie o Ziobre ) , to aresztowanie dr. G za morderstwo ( o lapowkach nie pisze bo to akuratnie pewnie jest prawdziwe ) , to czas koalicji z faszystami z jednej strony i komunistami z drugiej , przy rownoczesnym pluciu na wszystko co z tymi systemami jest zwiazane . Czas rzadow kaczki to pograzenie polityki miedzynarodowej i sprowadzenie jej do dna ale tez czas bezpodstawnych  oskarzan ludzi lewicy z ktorych, ani jedno nie zostalo przez sady potwierdzone .Kaczy okres to okres w ktorym nie wahano sie tak naginac prawo , ze trudno mowic o jego istnieniu , ze przypomne sprawe Kaczmarka , rzekomej afery gruntowej , caly szereg dokonanych bezprawnie przez sluzby specjalne prowokacji  , to w koncu sprawa "grupy trzymajacej wladze " - idiotyzm wymyslony przez "kaczki" dla wyeliminowania z gry istotnego przeciwnika politycznego . Oczywiscie wiele by tegp mozna mnozyc ale po co ? .
Wiem, ze dla Ciebie "kaczki" sa niewinne i basta a okres ich rzadow to okres prawdziwej szczesliwosci . Kaczki , to ludzie destrukcji , mistrzowie swiata w tym zakresie i jedyne co im tak naprawde wychodzi .Juz kiedys pisalem , ze ta cecha charakter pozwolila  "kaczkom" na dokonanie transformacji ale to wszystko . Dzisiaj jest ona przeszkoda w rozwoju kraju . Wszyscy , ktorzy byli zamieszani w tranformacje powini ustapic miejsca mlodym i nieskazonym zaszlosciami , nienawiscia i szczegolnymi , specyficznymi , " kaczymi " cechami charakteru ., tymnbardziej , ze to o ich glownie przyszlosc chodzi a nie o przyszlosc wypalonych juz , zgorzknialych i niedopieszczonych starych dziadyg , ktorzy opluwajac przeszlosc , rownoczesnie zachowuja sie , wypisz wymaluj , tak samo jak ci z ktorymi walczyli i nie ma sie co dziwic bo sa przesiaknieci tym, czego tak bardzo , dodam za bardzo , nienawidza .

cyc

Data: 2010-02-12 16:33:43
Autor: Prawusek
Praworz?dno?? w czeciejpe?oskiej
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hl3s06$ifg$1news.onet.pl...

Mam jeszcze skandaliczną i antypolską decyzję Kaczora - przerwanie prac w
Jedwabnym.

Data: 2010-02-12 20:09:42
Autor: the_foe
W dniu 2010-02-12 12:31, Hans Kloss pisze:
[...]

nie jedna pani, tylko kilkanascie a kilka zeznawalo.

--
the_foe

Data: 2010-02-12 11:24:48
Autor: Hans Kloss
the_foe napisał(a):

nie jedna pani, tylko kilkanascie a kilka zeznawalo.

Nic mi o tym nie wiadomo żeby zeznawało kilka. Wiem o dwóch, z czego
tylko Krawczyk oskarżała  Leppera bezpośrednio o "żądanie i
przyjmowanie korzyści w postaci usług sexualnych", druga tylko o
"usiłowanie" .Te wątpliwości da  się rozstrzygnąć o ile Wysoki Sąd
będzie łaskaw odtajnić uzasadnienie wyroku. W co nie wierzę.
J-23

Data: 2010-02-12 20:41:29
Autor: the_foe
W dniu 2010-02-12 20:24, Hans Kloss pisze:
the_foe napisał(a):

[...]

"24 sierpnia 2007 Prokurator Okręgowy w Łodzi postawił posłowi Łyżwińskiemu zarzuty oferowania Anecie Krawczyk pracy w zamian za korzyść seksulaną, zmuszania jej i dwóch innych kobiet do usług seksulanych oraz zgwałcenia radnej rady powiatu tomaszowskiego Urszuli Karwat."

ilosc kobiet ktore sie poskarzyly: 4
Prokratura ujawnila ze ma informacje o kilkunastu poszkodowanych, ktore nie chcialy jednak zeznawac.

--
the_foe

Data: 2010-02-13 16:22:26
Autor: konserwator

the_foe napisał(a):

[...]

to znaczy ze lyzwinski wzial ksiazke telefoniczna, wylosowal Anete, poszedl do niej i zaproponowal jej prace...
no nowosci w sledztwie sa porazajace.
Ja dotad myslalem, ze Aneta poszla do lyzwinskiego i zaproponowala mu seks za zalatwienie jej pracy (czyli powinna odpowiadac za streczycielstwo - zgodnie z prawem...)

Data: 2010-02-13 15:40:37
Autor: Hans Kloss
Praworządność w czeciejpełoskiej
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):
to znaczy ze lyzwinski [..]

Już srał pies łyżwińskiego- zdołali namówić jakąś q.. żeby go o gwałt
oskarżyła, a w ten sposób można przecież w czeciejpełoskiej utopić dosłownie
KAŻDEGO. Prawdziwie tajemnicza jest jednak sprawa skazania leppera, do tego
stopnia tajemnicza że uzasadnienie wyroku zostało przez pełosędziego
utajnione. Pożyjemy, zobaczymy bo nie wierzę żeby lepper położył uszy po sobie
i pokornie odsiedział wyrok.
J-23

--

Praworządność w czeciejpełoskiej