Prawy i Sprawiedliwy. Ukochany Wódz. Wielki Strateg, itd., itp..

Data: 2012-05-22 10:31:32
Autor: MH
Prawy i Sprawiedliwy. Ukochany Wódz. Wielki Strateg, itd., itp..
http://forum.unreal.pl/archive/index.php/t-27461.html

MH

P.S. Przypominam, że wawelczyk zrobił sobie ow± wycieczkę jeszcze przed
zaprzysiężeniem na stanowisko. Potem jednemu pilotowi groził "jeszcze się
policzymy", następnie pewnej dziennikarce też co¶ "obiecywał", po czym
kwiatuszki z przeprosinami wysyłał. Że ¶piewać toto nie umiało, jestem w
stanie zrozumieć. Ale żeby nie znać słów Naszego Hymnu??  Tfu !!!

Data: 2012-05-22 10:42:16
Autor: MH
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

http://forum.gazeta.pl/forum/w,28,32158826,32160842,Re_Kaczynski_polecial_na_wakacje_rzadowym_samolo.html?v=2

MH

--

Prawy i Sprawiedliwy. Ukochany Wódz. Wielki Strateg, itd., itp..