"Prawy klawisz myszy" w laptopie nie działa

Data: 2014-06-26 04:56:07
Autor: suryga
"Prawy klawisz myszy" w laptopie nie działa
Witam
Zaczyna mi w moim laptopie Sony VGN-NW21SF szwankować prawy klawisz nad touchpadem.

Da się coś z tym zrobić.
Np. zamienić z innym klawiszem?

Data: 2014-06-26 15:01:40
Autor: Robson
W dniu 2014-06-26 13:56, suryga@gmail.com pisze:
Witam
Zaczyna mi w moim laptopie Sony VGN-NW21SF
szwankować prawy klawisz nad touchpadem.

Da się coś z tym zrobić.
Np. zamienić z innym klawiszem?

Wybierz mysz dla leworęcznych i zamieni się z lewym klawiszem.

Data: 2014-06-26 20:58:44
Autor: ToMasz
W dniu 26.06.2014 13:56, suryga@gmail.com pisze:
Witam
Zaczyna mi w moim laptopie Sony VGN-NW21SF
szwankować prawy klawisz nad touchpadem.

Da się coś z tym zrobić.
Np. zamienić z innym klawiszem?

jeśli pod nim jest "pstryczek elektryczek typu pchełka" i jest do niego jakikolwiek powietrzny dostęp, możesz spróbować wydmuchać go, za pomocą kompresora i igły do piłki. w moim kompie takie "czyszczenie" pomaga na pare miesięcy. niestety, nie jest to trwała naprawa. może też być niebezpieczna, więc najpierw dwa razy pomyśl, potem działaj

ToMasz

Data: 2014-06-28 16:36:57
Autor: wt
"Prawy klawisz myszy" w laptopie nie działa
Taki miniprzełącznik daje się rozbierać. Po rozebraniu trzeba elementy dobrze oczyścić, zwilżyć oliwą do maszyn do szycia i złożyć. Pomoże na dłużej.