Prawym i Sprawiedliwym gratulujemy sojuszników.

Data: 2010-11-18 08:33:28
Autor: Azor jest pedałem
Prawym i Sprawiedliwym gratulujemy sojuszników.
Minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski, występując w "Kropce nad i" Moniki Olejnik (TVN 24), przypomniał mi właśnie - i chwała mu za to! - o bardzo ważnej rzeczy, której zapomniałem tu na blogu napisać. Otóż w Parlamencie Europejskim sojusznikiem brytyjskich konserwatystów, którzy właśnie postanowili zrobić kuku całej Unii i całej Polsce (patrz moja poprzednia notka) jest przecież Prawo i Sprawiedliwość.
Panie pośle Konradzie Szymański, panie pośle Pawle Kowalu. Ja Panów* bardzo proszę: niech Panowie wyjaśnią - u mnie na blogu, albo gdziekolwiek indziej - co zamierzacie z tym fantem zrobić?
Czy nadal będziecie tolerować dezintegrację Unii, ktorą premier Cameron konsekwentnie chce wdrażać w życie? A może nawet będziecie takim działaniom przyklaskiwać?
Ewentualnie odpowiedzieć może młody wilk ekipy Prawych i Sprawiedliwych w Europarlamencie, pan poseł Tomasz Poręba. Jak trzeba było ornitologa Migalskiego z klubu wyrzucać, to nie brakowało mu płomienia w mowie i piśmie. Więc niech teraz się wypowie, zapraszam.

Bo tak po prawdzie, to ja na Panów miejscu wstydziłbym się takiego koalicjanta, który dla własnych, krajowych politytcznych interesów postanowił nam, Polakom (i innym obywatelom Unii) zaszkodzić. Na razie niezbyt dotkliwie - ale jeśli Brytyjczycy ten ton utrzymają, to szkody mogą się okazać dra-ma-tycz-ne.

*Ja wiem, że nie bardzo wiadomo, czy Panowie są jeszcze związani z Prawymi i Sprawiedliwymi, czy nie, ale skoro oficjalnie nie zostaliście jeszcze wykluczeni z tego grona, to de facto nadal firmujecie ten obóz.

środa, 17 listopada 2010, konrad.niklewicz

http://blogue.blox.pl/2010/11/Prawym-i-Sprawiedliwym-gratulujemy-sojusznikow.html

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-18 10:40:19
Autor:
Prawym i Sprawiedliwym gratulujemy sojuszników. PO też ;)
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
[...]

Nasz szef MSZ powoli już gaśnie a i tak ciągle uśmiechnięty - w ameryńskim
stylu. W tym względzie dobrą szkołę tam odebrał. Range krajowego szefa MSZ
uszczupli niebawem (w ramach integracji ;) Catherine Ashton, szefowa "unijnego
MSZ".

Nie problem przytaczać to, co nam podsuwają pod oczy i uszy. Dla równowagi:

W Parlamencie Europejskim mamy też Europejską Partię Ludową (EPL).
W skład EPL wchodzi obecnie 15 z 27 szefów państw i rządów w Radzie
Europejskiej, m. in.
Polska: Donald Tusk (PO)
Niemcy: Angela Merkel (CDU)

Do tej CDU należy też Erika Steinbach. Ona sama nie zasiada w PE, ale wiadomo,
że czasami lepiej rządzić z tylnego siedzenia (poza obiektywem kamer) a nie z
samego świecznika, który ma w sumie transmisje live we wszystkich mainstream
media.

No ale to nikomu z PO nie przeszkadza. To takie PeOwskie. Zupełnie jak z tą
zmienioną przez PO definicją nepotyzmu na potrzeby wyborów samorządowych.
Która działa wszędzie, ale nie np. w przypadku burmistrza Lubania Konrada
Rowińskiego (szwagier, czy może prościej: mąż siostry Grzegorza Schetyny).

Dodatkowo, w EPL siedzą też takie 'autorytety' jak:

# Francja: Nicolas Sarkozy (UMP)
# Włochy Włochy: Silvio Berlusconi (PdL)

Data: 2010-11-18 11:52:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <newsroomy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ic2vqi$57g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zanim napiszesz niepochlebną opinię o kimkolwiek najpierw zapoznaj się z faktami.
Burmistrz Lubania Konrad Rowiński piastuje tę funkcję od 1998 roku. http://pl.wikipedia.org/wiki/Konrad_Rowiński

I tu zadam ci pytanie: kto jest nepotą - Schetyna, czy jego szwagier?

Data: 2010-11-18 11:29:48
Autor:
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]

Zanim napiszesz niepochlebną opinię o kimkolwiek najpierw zapoznaj się z faktami.

Ale kandyduje na kolejną kadencję i głos na niego będzie można oddać 21 bm.
Rozumiem, że rodzinne wspieranie przez osobę wpływową (medialnie zwłaszcza) w
tym przypadku nie podchodzi wg Ciebie już za nepotyzm? :)

I tu zadam ci pytanie: kto jest nepotą - Schetyna, czy jego szwagier?

Z cały szacunkiem, ale takie przepytywanki przypominają mi czasy PRL, kiedy
kolega nazywał mnie bezbożnikiem i zechciał odpytywać z treści modlitw.
Potem jego ojciec, taksiarz - wychowany zapewne w wierze - siedział za
dystrybucję narkotyków.

Data: 2010-11-18 12:38:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <newsroomy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ic32nb$e3s$1inews.gazeta.pl...
> [...]

kolega nazywał mnie bezbożnikiem i zechciał odpytywać z treści modlitw.
Potem jego ojciec, taksiarz - wychowany zapewne w wierze - siedział za

Powtórzę ci, bo chyba nie rozumiesz pisanego:

Burmistrz Lubania Konrad Rowiński piastuje tę funkcję od 1998 roku.
Gdyby był kiepski, to nie byłby wybierany na kolejne kadencje.

I nie weksluj.

Data: 2010-11-18 12:44:09
Autor: rAzor
Prawym i Sprawiedliwym gratulujemy sojuszników.
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
Minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski, .

Ten sam, który tak pochlebnie wyraża się o Panu Premierze Romanie Giertychu?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-18 14:04:50
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.rzevskij@siwa.kobylka.com.ru> napisał w wiadomości news:ic33i7$dk9$3news.onet.pl...
[...]

Co to za jeden ten Giertych, czym się zajmuje?

d.

Prawym i Sprawiedliwym gratulujemy sojuszników.