Prawym i Sprawiedliwym gratulujemy sojuszników.

Data: 2010-11-18 12:44:09
Autor: rAzor
Prawym i Sprawiedliwym gratulujemy sojuszników.
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
Minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski, .

Ten sam, który tak pochlebnie wyraża się o Panu Premierze Romanie Giertychu?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-18 14:04:50
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.rzevskij@siwa.kobylka.com.ru> napisał w wiadomości news:ic33i7$dk9$3news.onet.pl...
[...]

Co to za jeden ten Giertych, czym się zajmuje?

d.

Prawym i Sprawiedliwym gratulujemy sojuszników.