Prawym i Sprawiedliwym gratulujemy sojuszników. PO też ;)

Data: 2010-11-18 10:40:19
Autor:
Prawym i Sprawiedliwym gratulujemy sojuszników. PO też ;)
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski, występując w "Kropce nad i" Moniki Olejnik (TVN 24), przypomniał mi właśnie - i chwała mu za to! - o bardzo ważnej rzeczy, której zapomniałem tu na blogu napisać. Otóż w Parlamencie Europejskim sojusznikiem brytyjskich konserwatystów, którzy właśnie postanowili zrobić kuku całej Unii i całej Polsce (patrz moja poprzednia notka) jest przecież Prawo i Sprawiedliwość.

Nasz szef MSZ powoli już gaśnie a i tak ciągle uśmiechnięty - w ameryńskim
stylu. W tym względzie dobrą szkołę tam odebrał. Range krajowego szefa MSZ
uszczupli niebawem (w ramach integracji ;) Catherine Ashton, szefowa "unijnego
MSZ".

Nie problem przytaczać to, co nam podsuwają pod oczy i uszy. Dla równowagi:

W Parlamencie Europejskim mamy też Europejską Partię Ludową (EPL).
W skład EPL wchodzi obecnie 15 z 27 szefów państw i rządów w Radzie
Europejskiej, m. in.
Polska: Donald Tusk (PO)
Niemcy: Angela Merkel (CDU)

Do tej CDU należy też Erika Steinbach. Ona sama nie zasiada w PE, ale wiadomo,
że czasami lepiej rządzić z tylnego siedzenia (poza obiektywem kamer) a nie z
samego świecznika, który ma w sumie transmisje live we wszystkich mainstream
media.

No ale to nikomu z PO nie przeszkadza. To takie PeOwskie. Zupełnie jak z tą
zmienioną przez PO definicją nepotyzmu na potrzeby wyborów samorządowych.
Która działa wszędzie, ale nie np. w przypadku burmistrza Lubania Konrada
Rowińskiego (szwagier, czy może prościej: mąż siostry Grzegorza Schetyny).

Dodatkowo, w EPL siedzą też takie 'autorytety' jak:

# Francja: Nicolas Sarkozy (UMP)
# Włochy Włochy: Silvio Berlusconi (PdL)

Data: 2010-11-18 11:52:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <newsroomy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ic2vqi$57g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zanim napiszesz niepochlebną opinię o kimkolwiek najpierw zapoznaj się z faktami.
Burmistrz Lubania Konrad Rowiński piastuje tę funkcję od 1998 roku. http://pl.wikipedia.org/wiki/Konrad_Rowiński

I tu zadam ci pytanie: kto jest nepotą - Schetyna, czy jego szwagier?

Data: 2010-11-18 11:29:48
Autor:
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]

Zanim napiszesz niepochlebną opinię o kimkolwiek najpierw zapoznaj się z faktami.

Ale kandyduje na kolejną kadencję i głos na niego będzie można oddać 21 bm.
Rozumiem, że rodzinne wspieranie przez osobę wpływową (medialnie zwłaszcza) w
tym przypadku nie podchodzi wg Ciebie już za nepotyzm? :)

I tu zadam ci pytanie: kto jest nepotą - Schetyna, czy jego szwagier?

Z cały szacunkiem, ale takie przepytywanki przypominają mi czasy PRL, kiedy
kolega nazywał mnie bezbożnikiem i zechciał odpytywać z treści modlitw.
Potem jego ojciec, taksiarz - wychowany zapewne w wierze - siedział za
dystrybucję narkotyków.

Data: 2010-11-18 12:38:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <newsroomy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ic32nb$e3s$1inews.gazeta.pl...
> [...]

kolega nazywał mnie bezbożnikiem i zechciał odpytywać z treści modlitw.
Potem jego ojciec, taksiarz - wychowany zapewne w wierze - siedział za

Powtórzę ci, bo chyba nie rozumiesz pisanego:

Burmistrz Lubania Konrad Rowiński piastuje tę funkcję od 1998 roku.
Gdyby był kiepski, to nie byłby wybierany na kolejne kadencje.

I nie weksluj.

Prawym i Sprawiedliwym gratulujemy sojuszników. PO też ;)