Pre-paid za dowodem

Data: 2016-03-24 22:24:04
Autor: re
Pre-paid za dowodem
Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.

Co za debile ....

Data: 2016-03-24 22:30:06
Autor: PiteR
Pre-paid za dowodem
re pisze tak:

Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.

Co za debile ....

pojeby

trzeba kupić na zapas :)

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2016-03-25 09:15:13
Autor: z
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-24 o 22:30, PiteR pisze:
Co za debile ....

pojeby

trzeba kupić na zapas :)

Chociaż wiecie komu to zawdzięczacie?

Data: 2016-03-25 13:31:28
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "z"

Co za debile ....

pojeby

trzeba kupić na zapas :)

Chociaż wiecie komu to zawdzięczacie?
-- -
Frajerom, którzy chodzą na wybory powszechne

Data: 2016-03-25 13:43:51
Autor: z
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-25 o 13:31, re pisze:
Frajerom, którzy chodzą na wybory powszechne

A dokładniej?

Data: 2016-03-26 13:30:47
Autor: neelix
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:56f4f391$0$687$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2016-03-24 o 22:30, PiteR pisze:
Co za debile ....
pojeby
trzeba kupić na zapas :)
Chociaż wiecie komu to zawdzięczacie?

Angeli Makreli.

neelix

Data: 2016-03-25 13:34:03
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "PiteR"

Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.

Co za debile ....

pojeby

trzeba kupić na zapas :)
-- -
Może nie wystarczyć. Ci szaleńcy mogą zablokować korzystanie z wszystkich niezarejestrowanych prepaidów.

Data: 2016-03-26 20:21:48
Autor: J.F.
Pre-paid za dowodem
Dnia Thu, 24 Mar 2016 22:30:06 +0100, PiteR napisał(a):
re pisze tak:
Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
Co za debile ....

pojeby
trzeba kupić na zapas :)

To zablokuja, do czasu zgloszenia sie z dowodem.

A czy takie pojeby ... no coz, kiedys i u nas wybuchnie bomba na
lotnisku.

J.

Data: 2016-03-25 02:11:47
Autor: Michal
Pre-paid za dowodem
W dniu czwartek, 24 marca 2016 22:24:09 UTC+1 użytkownik re napisał:
Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.

Co za debile ....

Już kiedyś tak było, ja swojego prepaida kupowałem w 1999 (Orange POP) za okazaniem dokumentu tożsamości i pod warunkiem obowiązkowego wypełnienia karty rejestracyjnej w salonie, przy pracowniku.

Data: 2016-03-25 10:26:06
Autor: Big Jack
Pre-paid za dowodem
W wiadomości
*Michal* napisał(-a):

ja swojego prepaida kupowałem w 1999 (Orange
POP) za okazaniem dokumentu tożsamości

To chyba jeszcze była Idea

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-03-25 12:44:23
Autor: Marek
Pre-paid za dowodem
On Fri, 25 Mar 2016 10:26:06 +0100, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote:
To chyba jeszcze była Idea

I to nie był obowiązujący nakaz prawny tylko widzimisię sprzedawcy.

--
Marek

Data: 2016-03-25 13:34:53
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Marek"

To chyba jeszcze była Idea

I to nie był obowiązujący nakaz prawny tylko widzimisię sprzedawcy.
-- -
Gdybyśmy mieli 100 operatorów a nie 4 ...

Data: 2016-03-25 17:07:19
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Pre-paid za dowodem
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą re
naskrobał(a):

Użytkownik "Marek"

To chyba jeszcze była Idea

I to nie był obowiązujący nakaz prawny tylko widzimisię sprzedawcy.
-- -
Gdybyśmy mieli 100 operatorów a nie 4 ...

Naucz swój program poprawnego cytowania albo rób to ręcznie, bo nie idzie
czytać tego co piszesz.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może

Data: 2016-03-25 17:40:06
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..."

Naucz swój program poprawnego cytowania albo rób to ręcznie, bo nie idzie
czytać tego co piszesz.
-- -
Masz to jak w banku

Data: 2016-03-26 20:26:24
Autor: J.F.
Pre-paid za dowodem
Dnia Fri, 25 Mar 2016 13:34:53 +0100, re napisał(a):
Użytkownik "Marek"
To chyba jeszcze była Idea
I to nie był obowiązujący nakaz prawny tylko widzimisię sprzedawcy.
Gdybyśmy mieli 100 operatorów a nie 4 ...

Idea w zasadzie byla 3-cim. A to bylo w trosce o porzadek/bezpieczenstwo, czy w trosce o
ewentualne roszczenia finansowe ?

J.

Data: 2016-03-28 14:04:13
Autor: the_foe
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-25 o 12:44, Marek pisze:
On Fri, 25 Mar 2016 10:26:06 +0100, "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> wrote:
To chyba jeszcze była Idea

I to nie był obowiązujący nakaz prawny tylko widzimisię sprzedawcy.

nie, to był wymóg prawny. I działał na korzyść klienta. Telekomy same lobbowały by znieść te przepisy. Dziś jak chcesz coś zareklamować to musisz się najpierw zarejstrować pod swoimi danymi (choc np. Orange ich nie weryfikuje) więc wiedzą, ze większośc machnie ręką.
Karty prepaid są odstępstwem od reguły, ze umowa cywilna wymaga danych osobowych ich stron. Dlatego wymagało to zmiany prawa, a te kraje które tego nie zrobiły mają wymóg umowy imiennej do dziś. (Niemcy, Norwegia, Francja, Włochy)

--
@foe_pl

Data: 2016-03-28 14:31:48
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "the_foe"

[...]

Co Ty nie powiesz ? :-)

To jest kwestia formy umowy. Umowy (z zasady) nie wymagają żadnej szczególnej formy, więc zawiera się je prosto. Tylko pewne rodzaje umów (odstępstwa) wymagają formy pisemnej albo aktu notarialnego a tu rejestracji.

Data: 2016-03-28 19:09:50
Autor: Marek
Pre-paid za dowodem
On Mon, 28 Mar 2016 14:04:13 +0200, the_foe <the_foewytnijto@wp.pl> wrote:
nie, to był wymóg prawny. I działał na korzyść klienta. Telekomy
same

O którym roku mówimy?

--
Marek

Data: 2016-03-25 13:32:41
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Michal"

[...]

Na początku nie było prepaidów. Prawie jak za komuny, gdy na telefon czekało się np 12 lat.

Data: 2016-03-26 20:30:11
Autor: J.F.
Pre-paid za dowodem
Dnia Fri, 25 Mar 2016 13:32:41 +0100, re napisał(a):
[...]

W tym przypadku czekalo sie tylko rok.
Z perspektywy roku 2016 mozna rzec, ze prepaidy byly prawie od samego
poczatku sieci GSM.

J.

Data: 2016-03-25 10:02:02
Autor: Robert Tomasik
Pre-paid za dowodem
W dniu 24-03-16 o 22:24, re pisze:
Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
Co za debile ....
A komu to przeszkadza? Wiele państw tak ma.

Data: 2016-03-25 10:30:03
Autor: Liwiusz
Pre-paid za dowodem
W dniu 24-03-16 o 22:24, re pisze:
Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
Co za debile ....
A komu to przeszkadza? Wiele państw tak ma.

Tyle że jest to zupełnie bezsensowne. Terroryści kupią sobie startery w państwie, które dowodów nie sprawdza.

Poza tym kto powiedział, że jak już mamy się wzorować, to na gorszych wzorcach?

--
Liwiusz

Data: 2016-03-25 13:45:02
Autor: z
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-25 o 10:30, Liwiusz pisze:
Poza tym kto powiedział, że jak już mamy się wzorować, to na gorszych
wzorcach?

Mylisz właśnie dobro ze złem ;-)

Data: 2016-03-25 13:45:39
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Liwiusz"

[...]

Albo ukradną telefon z działającą kartą. Będą też używać innych mediów komunikacyjnych, choćby słabo zabezpieczonych sieci Wifi albo DPMR. Czegokolwiek co nie da się kontrolować a może skutecznie ukrywać komunikację.

Poza tym kto powiedział, że jak już mamy się wzorować, to na gorszych
wzorcach?
-- -
Skąd pomysł, że wzorujemy się ? Oni to naprawdę wymyślili bo są tak głupi

Data: 2016-03-25 13:11:44
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Robert Tomasik"

Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
Co za debile ....
A komu to przeszkadza?
-- -
Mnie i każdemu normalnemu człowiekowi.

Wiele państw tak ma.
-- -
To jedź tam i bądź szczęśliwy

Data: 2016-03-25 17:29:24
Autor: Czarek
Pre-paid za dowodem

W dniu 25.03.2016 o 13:11, re pisze:

Użytkownik "Robert Tomasik"

Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
Co za debile ....
A komu to przeszkadza?
-- -
Mnie i każdemu normalnemu człowiekowi.

Mnie i każdemu normalnemu przeszkadza sposób w jaki cytujesz swoje posty.

--
Czarek

Data: 2016-03-25 17:46:02
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Czarek"

[...]

I co z tego że przeszkadza Ci jak cytuje program Microsofta ? Przecież Ci go nie naprawię ani nie zanosi się na to, by zrobił to Microsoft.

Data: 2016-03-25 18:43:24
Autor: PiteR
Pre-paid za dowodem
re pisze tak:

[...]

re no weź zmień program. Nie bądź żyła :)

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2016-03-25 19:12:28
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "PiteR"

[...]

Obiecuję, że zmienię

Data: 2016-03-25 20:30:53
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Pre-paid za dowodem
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą re
naskrobał(a):

Obiecuję, że zmienię

Trollem zalatuje lekko, ktoś to też czuje czy tylko ja?
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz wolnym krokiem zbliżył się do lokalu kontaktowego. Zapukał

Data: 2016-03-25 21:04:32
Autor: PiteR
Pre-paid za dowodem
 ...:::WISKOLER:::... pisze tak:

Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą re
naskrobał(a):

Obiecuję, że zmienię

Trollem zalatuje lekko, ktoś to też czuje czy tylko ja?

raczej leniwcem

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2016-03-26 07:03:33
Autor: Liwiusz
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-25 o 20:30,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą re
naskrobał(a):

Obiecuję, że zmienię

Trollem zalatuje lekko, ktoś to też czuje czy tylko ja?

Troll ma jakiś cel i ciekawie prowadzi trollowaną dyskusję. To zwykły cham.

--
Liwiusz

Data: 2016-03-27 17:47:21
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Liwiusz"

Obiecuję, że zmienię

Trollem zalatuje lekko, ktoś to też czuje czy tylko ja?

Troll ma jakiś cel i ciekawie prowadzi trollowaną dyskusję. To zwykły cham.
-- -
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Data: 2016-03-27 19:42:53
Autor: Liwiusz
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-27 o 17:47, re pisze:

[...]

Nie musisz nic pisać, jeśli nic ciekawego do napisania nie masz.

--
Liwiusz

Data: 2016-03-28 00:37:43
Autor: re
Pre-paid za dowodem

[...]

Oddaję twój punkt widzenia

Data: 2016-03-28 09:46:31
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Pre-paid za dowodem
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą re
naskrobał(a):

Oddaję twój punkt widzenia

PLONK dla ciebie za pisanie farmazonów
--
....::: WISKOLER :::...
Misie powróciły do domu.

Data: 2016-03-28 10:17:21
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..."

Oddaję twój punkt widzenia

PLONK dla ciebie za pisanie farmazonów
-- -
....napisał matołek, który jeszcze nie udzielił się merytorycznie w tym wątku

Data: 2016-03-28 13:57:16
Autor: the_foe
Pre-paid za dowodem
W dniu 24-03-16 o 22:24, re pisze:
Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
Co za debile ....
A komu to przeszkadza? Wiele państw tak ma.

żaden w odniesieniu do terroryzmu. W wiekszosci jest tak bo było "od zawsze". U nas też na początku należało podpisać umowę na pre-paid i pokazać DO. We Włoszech trzeba pokazać dokument potwierdzający nadanie ichniego NIP! Kwestie prania brudnych pieniedzy. W Niemczech to kwestia czysto praw konsumenckich. Mozna zarejstrować kartę przez neta i podać dowolne dane.
Bedziemy pierwszym krajem który robi to ze wzgledu na terrorystów, ktorzy na dodatek u nas nie przeprowadzaja zadnych działań! Meksyk kiedys to wprowadził by ograniczyć komunikację mafii. Po 3 latach sama Policja poprosiła o zniesienie tego prawa, bo przestępcy stali się bardziej czujni.
Znając PIS to chcą mieć możliwość szybkiego łapania dzieciaków co z komórki na portalach spolecznosciowych piszą dowciwpy o Dudzie.

--
@foe_pl

Data: 2016-03-28 14:18:29
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "the_foe"

[...]

A ja myślę, że to zwykłe świnie dorwały się do koryta :-)

Data: 2016-03-28 19:57:34
Autor: z
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-28 o 13:57, the_foe pisze:
Znając PIS to chcą mieć możliwość szybkiego łapania dzieciaków co z
komórki na portalach spolecznosciowych piszą dowciwpy o Dudzie.

Naprawdę nie dostrzegasz że dzieje się coś złego (wojna) a taka rejestracja jest tylko pryszczem w porównaniu z tym jak będą dotychczasowe prawa człowieka łamane przez rządy? I to wszystko przy masowym poparciu obywateli.
Chcesz się założyć?

PS. PiS nie ma tu nic do rzeczy. Tusk robił i robiłby dokładnie to samo.

PS. 2. Zresztą już jesteśmy inwigilowaniu w stopniu o jakim nam się nie śniło. Przez rządy, korporacje czy gangsterów.
Nie będę płakał po takiej rejestracji kiedy ze wszystkich stron jestem osaczany i gnębiony politycznie, prawnie, finansowo.

Data: 2016-03-25 16:16:21
Autor: Irokez
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-24 o 22:24, re pisze:
Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.

Co za debile ....

No nie, przecież tam oprócz fotki i nazwiska nic nie ma :)

--
Irokez

Data: 2016-03-25 18:49:14
Autor: xxx
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-24 o 22:24, re pisze:
Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.

Co za debile ....

A chcecie bezpieczeństwa ? Boicie się komunikujących się bezproblemowo Islamistów? To niestety musicie zapomnieć o bezskrempowanej niczym komunikacji internetowej i telefonicznej. Taka prawda. Takie czasy. Nikt niczego innego w zamian w nie wymyśli.

Data: 2016-03-25 19:28:26
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "xxx"

[...]

Jaki oni mogą mieć problem z komunikacją w związku z ograniczeniem swobód zwykłych obywateli ? Bzdury totalne.

Auschwitz nam tu robią. Chodzisz z numerkiem na czole by można Cię było udupić za każdy najmniejszy występek a prawdziwi przestępcy są bezkarni, nawet często tym kierują.

Data: 2016-03-25 22:57:45
Autor: xxx
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-25 o 19:28, re pisze:

Użytkownik "xxx"

[...]

A może chcesz by nadal można było niezarejestrowanym prepaidem zrobić wybuch i być lewacko "nie skrempowanym" ? Mylisz pojęcia bezpieczeństwa i wolności. Nikt ci na czole numerka nie wlepi. Chociaż w przyszłości kto wie czy cię nie oczipują po narodzinach. Świat wolności powoli się kończy. 1.pokolenie 1914-1945 mówili: bądź żołnierzem, 1945-1980- bądż budowniczym, 1980-2010 bądż handlowcem. Teraz już do okolic 2040 trzeba być bankierem, a potem... no cóż.. znowu wojskowym technikiem znającym się na dronach i bezzałogowych tropicielach.

Data: 2016-03-25 23:16:05
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "xxx"

[...]

To można zrobić prostym sprzętem radiowym

Mylisz pojęcia bezpieczeństwa
i wolności
-- -
Pozwól, że już nie będę czytał twoich bzdur.

Data: 2016-03-26 09:19:57
Autor: xxx
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-25 o 23:16, re pisze:

Użytkownik "xxx"

[...]

KTO NIE MA NICZEGO NA SUMIENIU, POZWOLI NA REJESTRACJE KART PREPAID . TYLE W TEMACIE.

Data: 2016-03-26 00:43:49
Autor: Marek
Pre-paid za dowodem
On Fri, 25 Mar 2016 18:49:14 +0100, xxx <konsultant121@o2.pl> wrote:
[...]

Jest pierdyliad sposobów na komunikację. Prepaid na dowód absolutnie nic ograniczy. To tylko pozorne działania.

--
Marek

Data: 2016-03-28 13:08:39
Autor: Arek
Pre-paid za dowodem
Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.3063106612990554931news.neostrada.pl...
[...]

Od dawna władzuchna chciała to zrobić. A obecna władzuchna uparła się wprowadzić przepisy
państwa totalitarnego (bo przecież nie tylko o te prepaidy chodzi, np. zamknięcie nie na 48h
ale na 2 tygodnie, podsłuchy praktycznie bez ograniczeń, stosowanie prowokacji na wielką skalę
itd.).
Zamachy są tylko pretekstem.

Arek

Data: 2016-03-28 14:09:32
Autor: the_foe
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-28 o 13:08, Arek pisze:
[...]

dochodzą głosy ze PIS prepaidy wrzucił specjalnie by się wszyscy na to rzucili. W ostatniej chwili PIS się z tego wycofa, a reszta przejdzie jako "kompromis".
Najwazniejszy dla PIS jest przepis o zakazie zgromadzen w całym kraju pod byle prestekstem z którego de facto nie beda sie musieli tłuamczyć.

--
@foe_pl

Data: 2016-03-28 14:33:54
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "the_foe"

dochodzą głosy ze PIS prepaidy wrzucił specjalnie by się wszyscy na to
rzucili. W ostatniej chwili PIS się z tego wycofa, a reszta przejdzie
jako "kompromis".
-- -
"A mógł zabić" :-)

Data: 2016-03-28 09:35:45
Autor: Karol
Pre-paid za dowodem
Dnia Thu, 24 Mar 2016 22:24:04 +0100, re napisał(a):

Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.

Co za debile ....

No i OK.
Kupuje prepaid, rejestruje go, nie doładowuję, bombardują mnie SMSami:
twoje polaczenia wychodzace zostaly zablokowane, doładuj...
jeszcze 3 dni...
jeszcze 1 dzien...

numer wyłączają i wraca on do puli numerów na sprzedaż ?
kupuje go następny człowiek i dopiero wtedy zmieniają abonenta ?

Data: 2016-03-28 10:38:17
Autor: Liwiusz
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-28 o 09:35, Karol pisze:
[...]

Jak to "dopiero wtedy"? Jak numer wraca do puli, to przestaje mieć abonenta.

--
Liwiusz

Data: 2016-03-28 13:51:50
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Karol"

[...]

Nie, raczej jest na jakiś czas zablokowany jako bezpański.

Data: 2016-03-28 13:50:52
Autor: the_foe
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-24 o 22:24, re pisze:
Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.

Co za debile ....

Sejm juz nad tym pracował w 2007 roku, ale wczesniejsze wybory nas przed tym uratowały. Każdy wiedział, co się szykuje z PISem u sterów, więc teraz nie ma co płakać.

--
@foe_pl

Data: 2016-03-28 20:41:46
Autor: Sebastian Biały
Pre-paid za dowodem
On 2016-03-24 22:24, re wrote:
Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.

Raczej kilka tysięcy bezrobotnych słupów znajdzie nowe źrodło dochodu - odpalenie piątaka za kupienie takiego kolorowego kartoniku.

Czekamy na delegalizacje krótkofalowek dziecięcych i zakaz sprzedazy kubków i żyłki.

Data: 2016-03-28 23:26:40
Autor: z
Pre-paid za dowodem
Czekamy na delegalizacje krótkofalowek dziecięcych i zakaz sprzedazy
kubków i żyłki.

W kraju w którym zakazane są drożdżówki wszystko się może zdarzyć :-)

Data: 2016-05-14 19:45:17
Autor: Jingiel
Pre-paid za dowodem
W dniu 28.03.2016 o 23:26, z pisze:
Czekamy na delegalizacje krótkofalowek dziecięcych i zakaz sprzedazy
kubków i żyłki.

W kraju w którym zakazane są drożdżówki wszystko się może zdarzyć :-)

Ktoś ci broni wpieprzać drożdżówki?

Data: 2016-05-15 12:25:56
Autor: Trybun
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-03-24 o 22:24, re pisze:
Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.

Co za debile ....

Debile?? Raczej "cwane bestie", kute na cztery kopyta na dodatek. Pod pozorem walki z terroryzmem zakładają Polakom łańcuch na szyję.

Data: 2016-06-17 17:32:07
Autor: maripoza
Pre-paid za dowodem
Trybun wrote:
[...]

Dokladnie.

--
Maripoza

Data: 2016-06-17 11:53:36
Autor: Kris
Pre-paid za dowodem
W dniu piątek, 17 czerwca 2016 17:32:07 UTC+2 użytkownik maripoza napisał:
Trybun wrote:

> Debile?? Raczej "cwane bestie", kute na cztery kopyta na dodatek. Pod
> pozorem walki z terroryzmem zakładają Polakom łańcuch na szyję.
Polakom to w niczym nie przeszkadza. Tu niby pyszczenie i narzekanie a przed salonem jednej z sieci dzisiaj kolejke widziałem bo płacili 100zł za zarejestrowanie podobno.
Ja od nastu lat korzystam z zarejestrowanego tel(abo) i nic złego mnie nie spotkała
Ci co teraz najwięcej narzekają pierwsi w kolejce po parę zl za zarejestrowanie staną. Wystarczy poczytać pl.misc.banki żeby zobaczyć co ludziska są w stanie zrobić żeby parę pln "wisienek" dostać.

Data: 2016-06-18 00:58:48
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Kris"

> [...]
Ja od nastu lat korzystam z zarejestrowanego tel(abo) i nic złego mnie nie spotkała ...
A miała coś złego spotkała czy cośtam ?

Data: 2016-06-18 08:07:27
Autor: Trybun
Pre-paid za dowodem
Trybun wrote:
[...]

Głupoty piszesz aż przykro czytać. Niech jeden z operatorów zadeklaruje że u niego rejestracja kart nie będzie konieczna, i wtedy dopiero oceń kolejki. Tutaj masz tylko darmową 100wę to i jest kolejka. A nie z tego powodu że Polacy akceptują swoją inwigilację i szpiegowanie.

I nie każdy jest tak poprawny politycznie jak Ty. Napisz w Usenecie bez strachu z tej swojej zarejestrowanej karty np że K. to psychopata z przerośniętym ego, T. zwykły złodziej im oszust, a  NATO to stowarzyszenie terrorystów itditp. Nie wymagam abyś coś koloryzował, po prostu napisz tylko bez strachu o faktach.

Data: 2016-06-18 03:08:10
Autor: Bolko
Pre-paid za dowodem
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 08:07:13 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
Napisz w Usenecie bez strachu z tej swojej zarejestrowanej karty np że

Moja  żona zaczęła pracować w kolejnej firmie IT.
Niepodoba się jej to co tam widzi.

Przykład?
Ostatnio dzięki oprogramowaniu tej firmy uratowano człowieka.
Facet chciał popełnić samobójstwo ale go  ostatniej chwili uratowali.
Jak?
"W centrum kontroli" na ekranie wyskoczył komunikat że pan X wchodzi na dziwne strony.

Zaczyna się też zastanawiać czy smartfon to taka dobra sprawa.
Czy nie wrócić do 3310.

Data: 2016-06-18 09:27:34
Autor: rs
Pre-paid za dowodem
On 6/18/2016 6:08 AM, Bolko wrote:
[...]

no to jak to w koncu jest? uratowano czlowieka, a twojej zonie sie to nie podoba? czy cos jest miedzy wierszami, czego nie rozumiem. <rs>

Data: 2016-06-18 18:29:42
Autor: Liwiusz
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-18 o 15:27, rs pisze:
[...]

Pewnie chodzi o to, że immanentnym prawem wolnego człowieka jest popełnić samobójstwo, a ponadto nie być inwigilowanym - teraz szpiegowano samobójcę, jutro żona będzie szpiegować męża, a konkurent rynkowy konkurenta (zresztą jakie to jutro).

Muszę pochwalić małżonkę Bolka za typowo męskie myślenie - normalnie kobieta powiedziałaby tak jak ty - "ojej jak fajnie, uratowano życie", a szerszych konsekwencji tego nie umiałaby sobie wyobrazić, albo by palnęła jakąś bzdurę typu "życie ludzkie nie ma ceny".

--
Liwiusz

Data: 2016-06-18 18:32:03
Autor: Borneq
Pre-paid za dowodem
W dniu 18.06.2016 o 18:29, Liwiusz pisze:
[...]

A jednak dobrze, że uratowano człowieka, wiem, dla ciebie to bzdura

Data: 2016-06-18 18:33:51
Autor: Liwiusz
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-18 o 18:32, Borneq pisze:
[...]

Dobrze, że uratowano, przecież nikt nie twierdzi, że to było złe, ale cel nie uświęca środków.

Ale ciekawi mnie co jeszcze byś poświęcił, aby ratować przypadkowych ludzi. Skoro wolność już poświęciłeś.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-18 18:42:08
Autor: Borneq
Pre-paid za dowodem
W dniu 18.06.2016 o 18:33, Liwiusz pisze:
ludzi. Skoro wolność już poświęciłeś.

widzę kolega libertarianin, dla wolności gotów poświęcać życie ludzkie

Data: 2016-06-18 18:44:56
Autor: Liwiusz
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-18 o 18:42, Borneq pisze:
W dniu 18.06.2016 o 18:33, Liwiusz pisze:
ludzi. Skoro wolność już poświęciłeś.

widzę kolega libertarianin,

Raczej nie rozumiesz tego słowa.

dla wolności gotów poświęcać życie ludzkie

Miliony Polaków tak czyniło, nie ma sensu prowadzić dyskusji z osobą, która tego nie rozumie. Wracaj do swojego bezpiecznego i inwigilowanego życia ;)

--
Liwiusz

Data: 2016-06-19 13:20:50
Autor: Kris
Pre-paid za dowodem
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 18:45:15 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]

Miliony Polaków tak czyniło, nie ma sensu prowadzić dyskusji z osobą, która tego nie rozumie. Wracaj do swojego bezpiecznego i inwigilowanego życia ;)
100zł promocyjne już wykorzystałeś?

Data: 2016-06-19 22:38:04
Autor: Liwiusz
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-19 o 22:20, Kris pisze:
[...]

300zł. Zdarzało mi się kilka razy przenosić numer, więc siłą rzeczy mam go zarejestrowanego.

A coś na temat?

(karty niezarejestrowane też mam).

--
Liwiusz

Data: 2016-06-20 02:08:06
Autor: Bolko
Pre-paid za dowodem
W dniu sobota, 18 czerwca 2016 18:42:01 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:
W dniu 18.06.2016 o 18:33, Liwiusz pisze:
> ludzi. Skoro wolność już poświęciłeś..

widzę kolega libertarianin, dla wolności gotów poświęcać życie ludzkie

W weekend miałem wolną chatę.
W ramach relaksu obejrzałem x-filmów znaczy n.
Żeby się komuś nie kojarzyło:)
Wiesz co mnie uderzyło?
Jak było jakieś morderstwo to policja nie sprawdzała linii papilarnych DNA czy czegoś takiego tylko pierwsze pytanie było o kamery.

Napisałeś powyżej że dobrze że uratowano człowieka.

Koleżanka żony jest bardzo ale to BARDZO wierząca osobą..
Mąż miał wypadek, zapadł w śpiączkę.
Smierć kliniczna.
Lekarze chcieli go odłączyć.
Ale wyprosiła o jeszcze trochę czasu.
Modląc się o to by maż się obudził.
cud (????)

mija dwa lata
rozwiedli się + długa + trudna historia  ale człowiek został uratowany!!!!!!!!!

Ile jesteś w stanie zapłacić by zachować swoje życie.
BTW
1000 lat temu obszar RP stanowił doskonałe żródło niewolników

Data: 2016-06-20 11:13:17
Autor: Liwiusz
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-20 o 11:08, Bolko pisze:
Jak było jakieś morderstwo to policja nie sprawdzała linii papilarnych

Polecam oglądnąć film "Dzień Szakala", aby zobaczyć jak bez kamer, DNA, śledzenia komórek itp. w śledztwie dojść dosłownie z niczego do prawie wszystkiego.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-20 14:02:54
Autor: J.F.
Pre-paid za dowodem
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nk8c41$vk2$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Ale pamietasz, ze papier jest cierpliwy i wszystko przyjmie ?

We Wroclawiu taki jeden podlozyl ostatnio bombe - ciekawe, jakby go mieli znalezc bez kamer, zapisow z BTS itp.

J.

Data: 2016-06-20 23:48:01
Autor: RadoslawF
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-20 o 14:02, J.F. pisze:

[...]

Się nie znasz, pokazali w TV znaczy to prawda.
Siłę telewizji zrozumiałem jako nastolatek kiedy dorosły facet
opowiadał mi "całkiem prawdziwą" historię którą ja znałem jako
powieść napisaną przez Edgara Rice'a Burroughsa a on jako
film o Tarzanie.

Pozdrawiam

Data: 2016-06-24 20:17:36
Autor: J.F.
Pre-paid za dowodem
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5767db6f$0$652$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

P.S. kolejne narzedzie:
http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika/algorytm-tropi-terror/ar-AAhyxs9

Czas sie pogodzic - jestes sledzony na wiele roznych sposobow :-(

J.

Data: 2016-06-19 20:17:59
Autor: J.F.
Pre-paid za dowodem
Dnia Sat, 18 Jun 2016 18:32:03 +0200, Borneq napisał(a):
[...]

Jak ci kiedys wpadna do domu z rewizja, to moze zmienisz zdanie:
http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/434582,szukali-w-internecie-szybkowaru-i-plecaka-zapukala-policja.html

A przeciez wpadna w zboznym celu - zeby ratowac ludzkie zycie.

J.

Data: 2016-06-19 15:09:23
Autor: rs
Pre-paid za dowodem
On 6/19/2016 2:17 PM, J.F. wrote:
[...]

uh, oh. zyjemy w dziwacznych czasach, kiedy ludzie stali sie bronia/narzedziem sami w sobie i nie maja poszanowania dla wlasnego zycia w walce ideologicznej. na teraz nie wiadomo dokladnie co z tym zrobic. sa metody, ale kosztowne i wymagaja czasu, wyzbycia sie ego i dlugiego procesu edukacji.
nie mamy narzedzi do monitorowania takich ludzi. po maratonie w bostonie wprowadzono do systemu te dwa slowa kluczowe, to im system zapalil czerwona lampke, kiedy sie pojawily. jakby sie okazalo, ze ci ludzie faktycznie chcieli powtorzyc, zamach w bostonie, to bys sie nasmiewal z FBI, ze niedopilnowala tak?
nie dogodzi wszystkim. nie ma jak.
<rs>

Data: 2016-06-19 12:07:23
Autor: rs
Pre-paid za dowodem
On 6/18/2016 12:29 PM, Liwiusz wrote:
[...]

nie znasz mojego zdania w tej kwestii, wiec nie wiesz co bym powiedzial, znajac detale.
niby czlowiek powinien miec prawo do wyjscia skonczenia swojego zycia kiedy mu sie spodoba, jednak to nie jest taki trywialny problem i skutecznego rozwiazania jakos nie widac. to tylko pare przykladow:
gowniaz sie zakochal, panna go zdradzila. koles bierze giwe albo prochy i myk. nie ma go. a byc moze wystarczylby nawet w niektorych wypadkach srodek przeciwbolowy (tak, to nie zart), rozmowa z kims sensownym, psychoterapeuta, albo inna panna.
dwa. ile prob samobojczych jest udanych? w zaleznosci od kraju, ale wcale nie tak duzo. a ci, ktorym sie nie udalo, czesto laduja w szpitalach z urazami cielesnymi, lub wewnetrznych organow, nawet i do konca zycia, a to jest powazny wydatek tak dla rodziny, jak i panstwowego systemu zdrowotnego. sadze wiec, ze warto jest probowac odwodzic ludzi od takich prob. ale jak wspomnialem na poczatku, to jest zacznie bardziej skomplikowany problem, bez prostego rozwiazania na dzien dzisiejszy. <rs>

Data: 2016-06-19 08:23:04
Autor: Trybun
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-18 o 12:08, Bolko pisze:
[...]

Zdaje się opowiadasz historyjkę z gatunku fantasy.. Znajomy źle się poczuł, na tyle źle że musiałem dzwonić na pogotowie. Dwukrotnie byłem zbywany, dopiero za trzecim przyjęli zgłoszenie. Lekarz w szpitalu mówi że że bez pomocy facet już by nie żył. Co by było gdyby po pierwszym zgłoszeniu padła  mi bateria w telefonie?  A Ty tu o jakiejś inicjatywie własnej, na dodatek bez niczyjego zgłoszenia. Oczywiście nie neguję tego co napisałeś, mogło się przecie coś takiego wydarzyć, ale generalnie sytuacja wygląda tak jak w sprawie z tym znajomym..

I cały ambaras w tym że "oni" nie po to wprowadzają rejestrację kart aby nam w czymkolwiek pomagać, ale aby nas kontrolować.

Data: 2016-06-19 11:57:26
Autor: rs
Pre-paid za dowodem
On 6/19/2016 2:23 AM, Trybun wrote:
[...]

MY, ONI, WY. no trzeba miec sztywne szufladki, zeby sie latwo potrafic oddzielic od innych, i byc w grupie, ktora ma monopol na jedyna, prawde najprawdziwsza. ale sami tego chcielismy/scie/li.
no i zawsze, zyje sie pewniej, kiedy obiekt strachu jest konkretnie zdefiniowany, a bac sie przeciez czegos trzeba, bo jak inaczej zyc? <rs>

Data: 2016-06-21 13:36:36
Autor: Trybun
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-19 o 17:57, rs pisze:

[...]

No niestety, zawsze się tak składa że "oni" gdy już znajdą się przy korycie to automatycznie przestają być "naszymi" wybrańcami/przedstawicielami. Nie wiadomo czym to dokładnie idzie, ale jest problemem nie tylko naszym, jednej partii ale całego świata i wszystkich partii politycznych.

Data: 2016-06-21 11:24:51
Autor: rs
Pre-paid za dowodem
On 6/21/2016 7:36 AM, Trybun wrote:
[...]

jesli przyjac te logike, to wystarczy nie glosowac, albo glosowac przeciwko swoim pogladom, i wtedy oni, przejda na nasza strone. proste. <rs>

Data: 2016-06-23 15:00:22
Autor: Trybun
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-21 o 17:24, rs pisze:
[...]

Nadal krzywe. Zdaje się że nie ma na to żadnego sposobu aby w końcu zaczęli rządzić przedstawiciele/reprezentanci elektoratu. Nawet rewolucja załatwi sprawę tylko na krótko.

Data: 2016-06-23 11:27:15
Autor: rs
Pre-paid za dowodem
On 6/23/2016 9:00 AM, Trybun wrote:
[...]

zeby zaczeli rzadzic porzadni ludzie, to elektorat musi byc politycznie wyedukowany i swiadomy, a jesli w wiekszosci bierze swoja wiedze z kazan, albo teorii spiskowych, to wybiera takich, a nie innych. <rs>

Data: 2016-06-23 18:55:43
Autor: Trybun
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-23 o 17:27, rs pisze:
[...]

Przede wszystkim elektorat musiałby mieć możliwość wyboru. Dać ludziom takie możliwości aby samemu mogli kreować swoich przedstawicieli. Bo mamy wszystko zawłaszczone przez polityków. Nawet te prywatne media nie mogą prowadzić własnej polityki medialnej i informacyjnej bo podlegają okresowej weryfikacji koncesyjnej w której ostatnie słowo i tak należy do nich (polityków)..

Data: 2016-06-23 13:16:33
Autor: rs
Pre-paid za dowodem
On 6/23/2016 12:55 PM, Trybun wrote:
[...]

a ci politycy to sie sami wybrali?

Nawet te prywatne media nie
mogą prowadzić własnej polityki medialnej i informacyjnej bo podlegają
okresowej weryfikacji koncesyjnej w której ostatnie słowo i tak należy
do nich (polityków)..

i jak wyzej. tacy politycy jaki elektorat. <rs>

Data: 2016-06-24 14:37:42
Autor: Trybun
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-23 o 19:16, rs pisze:

[...]

Jasne. Jak na razie społeczeństwo nie ma prawa głosować na NIE.

[...]

Wcale nie. Ja obywatel nie czuję żadnego związku z nimi.

Data: 2016-06-24 10:25:07
Autor: rs
Pre-paid za dowodem
On 6/24/2016 8:37 AM, Trybun wrote:
[...]

jak nie ma, jak ma. przygotowania techniczne, albo sama legislacja wymagac moze jednak czasu.

[...]

no wlasnie na tym to polega. podzialy sa zrobione. elektorat durny, albo apatyczny. wszystko gra. <rs>

Data: 2016-06-24 20:12:17
Autor: J.F.
Pre-paid za dowodem
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:576d2985$0$12544$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ostatnim, ktory ten blad popelnil byl Jaruzelski.

Tym niemniej - jakis politykow wybierzesz, ale niekoniecznie tych zlych, czy tych co byli.
Chocby ostatnio troche nam sie Sejm przemeblowal, i niektorzy musza sobie poszukac innej pracy, moze nawet uczciwej :-)

J.

Data: 2016-06-20 01:46:22
Autor: Bolko
Pre-paid za dowodem
W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 08:22:51 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
> Czy nie wrócić do 3310.

Zdaje się opowiadasz historyjkę z gatunku fantasy.. Znajomy źle się
tak siedziałem z synem pare razy na SOR-ze wiec wiem jak to wygląda.
ale zwróć uwagę że nie napisałem gdzie to było

Data: 2016-06-21 13:36:44
Autor: Trybun
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-20 o 10:46, Bolko pisze:

Zdaje się opowiadasz historyjkę z gatunku fantasy.. Znajomy źle się
tak siedziałem z synem pare razy na SOR-ze wiec wiem jak to wygląda.
ale zwróć uwagę że nie napisałem gdzie to było

No tak - piszesz z zarejestrowanej karty...

Data: 2016-06-19 13:25:02
Autor: Kris
Pre-paid za dowodem
> [...]

I nie każdy jest tak poprawny politycznie jak Ty. Napisz w Usenecie bez strachu z tej swojej zarejestrowanej karty np że K. to psychopata z przerośniętym ego, T. zwykły złodziej im oszust, a  NATO to stowarzyszenie terrorystów itditp. Nie wymagam abyś coś koloryzował, po prostu napisz tylko bez strachu o faktach.
Przykro czytać te bzdury.
Zarejestrowany tel mam chyba ok. 20lat, net też, piszę co uważam i ludzie w kominiarkach ki na chata nie wpadli.

Data: 2016-06-19 22:38:53
Autor: Liwiusz
Pre-paid za dowodem
Trybun wrote:
[...]

To już Stalin chyba mawiał, że uczciwy człowiek nie ma się czego obawiać ;)

Hint - nikogo nie interesuje jednostkowy przypadek, a już w szczególności ty.

--
Liwiusz

Data: 2016-06-20 09:49:27
Autor: J.F.
Pre-paid za dowodem
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:81dcdecd-56d7-4826-aa6c-b77b0de51f37@googlegroups.com...
Przykro czytać te bzdury.
Zarejestrowany tel mam chyba ok. 20lat, net też, piszę co uważam i ludzie w kominiarkach ki na chata nie wpadli.

To napisz: "prezydent (wpisac nazwisko) jest glupi" :-P

J.

Data: 2016-06-20 01:42:33
Autor: Kris
Pre-paid za dowodem
W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 09:49:29 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

To napisz: "prezydent (wpisac nazwisko) jest glupi" :-P
Jakoś masowo nie słychać aby ludziom wjeżdżali na chaty za to o piszą w necie.

Data: 2016-06-20 01:48:25
Autor: Bolko
Pre-paid za dowodem
W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 10:42:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 09:49:29 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> To napisz: "prezydent (wpisac nazwisko) jest glupi" :-P
Jakoś masowo nie słychać aby ludziom wjeżdżali na chaty za to o piszą w necie.

Wiec dlaczego nie spełniłeś prośby J.F.?

Tylko pamiętaj internet nie zapomina:)

Data: 2016-06-20 02:24:24
Autor: Kris
Pre-paid za dowodem
W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 10:48:27 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

Wiec dlaczego nie spełniłeś prośby J.F.?,
Bo nie wiem czy prezydent jest głupi czy nie jest.
A pisać dla samego pisania?
Zresztą za swoje słowa trzeba odpowiadac

Data: 2016-06-20 14:05:12
Autor: J.F.
Pre-paid za dowodem
[...]

Pisz smialo - jak wpadna noca, to powiesz, ze widac jest, skoro dal sie zlapac na taka dziecinna prowokacje :-)

J.

Data: 2016-06-21 13:37:13
Autor: Trybun
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-19 o 22:25, Kris pisze:

Przykro czytać te bzdury.
Zarejestrowany tel mam chyba ok. 20lat, net też, piszę co uważam i ludzie w kominiarkach ki na chata nie wpadli.

Nie sądzę abyś mógł sobie pozwolić na szczerość wypowiedzi skoro wszystko masz zarejestrowane. A może pogadamy o faktach - co sądzisz o polityce zagranicznej naszego "sojusznika" - USA?

Data: 2016-06-21 05:27:49
Autor: Kris
Pre-paid za dowodem
W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 13:38:20 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

Nie sądzę abyś mógł sobie pozwolić na szczerość wypowiedzi
Dlaczego niby?
skoro wszystko masz zarejestrowane.
Ano mam. Komórka na abonament, internet Neostrada tez zapisana jak trzeba, konto bankowe na mnie, dom samochód tez nie na słupa tylko na mnie, konto na allegro na moje dane, paypal itp również, nawet w profilu na xbox soje dane podałem i w wielu innych miejscach. Jak mialem tel stacjonarny to w książce telefonicznej bylem. Na domofonie tez nazwisko wypisane. A truskawki cukrem.
A i meila nie maskuje a spamu znikome ilości;)
A może pogadamy o faktach - co sądzisz o polityce zagranicznej naszego "sojusznika" - USA?
Szczerze mówiąc nie wiem- nigdy mnie jakoś polityka(a szczególnie zagraniczna) nie interesowała.
Moje zdanie o polityce w Polsce jest takie ze średnio co 4 lata słychać kwik odrywanych od koryta i radość tych co do koryta się dostali.
Nawet wśród radnych w moim mieście to dokładnie tak samo jest.
Tak z grubsza to wg mnie wygląda

Data: 2016-06-21 16:13:42
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Kris"

[...]
A propos truskawek i cukru ... też się rejestrowałeś ?

Data: 2016-06-21 12:52:13
Autor: Kris
Pre-paid za dowodem
W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 16:13:53 UTC+2 użytkownik re napisał:
Użytkownik "Kris"

> [...]
-- -
A propos truskawek i cukru ... też się rejestrowałeś ?
Kobitka z poblskiej wioski co od niej od lat truskawki kupuję(senga sengana- najlepsza wg mnie odmiana, trudno dostać na zwykłych targowiskach) zna mnie z imienia i nazwiska, kilka ekspedientek w pobliskiej Biedronce gdzie cukier kupuję pewnie też bo karta płace a tam imię i nazwisko wypisane.

Data: 2016-06-22 00:42:19
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Kris"

> [...]
Kobitka z poblskiej wioski co od niej od lat truskawki kupuję(senga sengana- najlepsza wg mnie odmiana, trudno dostać na zwykłych targowiskach) zna mnie z imienia i nazwiska, kilka ekspedientek w pobliskiej Biedronce gdzie cukier kupuję pewnie też bo karta płace a tam imię i nazwisko wypisane.
Ale czy się znasz z producentem tych truskawek i tego cukru znasz co w sklepie kupujesz ?!

Data: 2016-06-21 23:02:37
Autor: Kris
Pre-paid za dowodem
W dniu środa, 22 czerwca 2016 00:42:30 UTC+2 użytkownik re napisał:
Ale czy się znasz z producentem tych truskawek
Tyle lat kupuję truskawki z Jej ogrodu że znam kobitę osobiście, przeca pisałem;)
i tego cukru znasz co w sklepie kupujesz ?!
Prezesa cukrowni nie było mi dane poznać.

Data: 2016-06-22 18:14:49
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Kris"

Ale czy się znasz z producentem tych truskawek
Tyle lat kupuję truskawki z Jej ogrodu że znam kobitę osobiście, przeca pisałem;)
-- -
Dobra, truskawki nie są tak zmonopolizowane

i tego cukru znasz co w sklepie kupujesz ?!
Prezesa cukrowni nie było mi dane poznać.
-- -
Ale zarejestrować byś się mógł :-)

Data: 2016-06-22 12:49:33
Autor: Kris
Pre-paid za dowodem
W dniu środa, 22 czerwca 2016 18:15:01 UTC+2 użytkownik re napisał:

Ale zarejestrować byś się mógł :-)
Gdyby była okazja go poznać to normalne że imię i nazwisko bym podał.

Data: 2016-06-22 23:03:43
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Kris"

Ale zarejestrować byś się mógł :-)
Gdyby była okazja go poznać to normalne że imię i nazwisko bym podał.
-- -
Czyli te rejestracje do dla Ciebie okazje by się przedstawić ?

Data: 2016-06-22 21:46:31
Autor: Kris
Pre-paid za dowodem
W dniu środa, 22 czerwca 2016 23:03:55 UTC+2 użytkownik re napisał:.

Czyli te rejestracje do dla Ciebie okazje by się przedstawić ?
Napisz może bezpośrednio do czego zmierzasz.

Data: 2016-06-24 00:15:49
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Kris"

Czyli te rejestracje do dla Ciebie okazje by się przedstawić ?
Napisz może bezpośrednio do czego zmierzasz.
-- -
Chciałbym wiedzieć po jakiego grzyba chcesz się rejestrować

Data: 2016-06-24 00:24:08
Autor: Animka
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-24 o 00:15, re pisze:

[...]

Ja pierwszy raz kartę bez abonamentu zakupilam przez internet. No i znają mój adres, imie i nazwisko i oczywiście mój numer telefonu, numer klienta. Może powinnam w kiosku kupic, bo zaplata przeszła przez mój bank.

--
animka

Data: 2016-06-24 14:37:37
Autor: Trybun
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-24 o 00:24, Animka pisze:
[...]

Twoje dane niekoniecznie muszą być w archiwum. A obecna rejestracja ma ewidentnie temu służyć, aby dane o kliencie trafiły do archiwum.

Data: 2016-06-27 19:24:12
Autor: Animka
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-24 o 14:37, Trybun pisze:
[...]

Czas pokaże jak to jest i będzie.

--
animka

Data: 2016-06-23 15:00:50
Autor: Trybun
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-21 o 14:27, Kris pisze:
W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 13:38:20 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

Nie sądzę abyś mógł sobie pozwolić na szczerość wypowiedzi
Dlaczego niby?

Ze strachu. I to nie za jakieś kłamstwa może Ci grozić coś poważnego. Te sqrwysyny boją się prawdy wypowiedzianej na głos, w takim wypadku mogą się posunąć do ostateczności.

[...]

Jak widzę nawet nigdy się nie zastanawiałeś jakie możliwości posiada anonimowa karta telefoniczna/modemowa. Pozostałe rzeczy choć też ważne to jednak aż tak nie rzutują na wolność słowa. Choć z drugiej strony konia z rzędem temu co potrafi sensownie uzasadnić konieczność imiennej rejestracji samochodu.

[...]

Faktycznie widać że nie interesujesz się polityką.

Data: 2016-06-23 06:27:16
Autor: Kris
Pre-paid za dowodem
W dniu czwartek, 23 czerwca 2016 15:00:45 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
Jak widzę nawet nigdy się nie zastanawiałeś jakie możliwości posiada anonimowa karta telefoniczna/modemowa.
Możliwości ma pewnie te same co zarejestrowana. Ale napisz proszę jakie korzyści przyniesie mi korzystanie z niezarejestrowanej karty telefonicznej/modemowej. Nigdy chyba z takiej nie korzystałem to i nie wiem. Nawet w 1999 roku(chyba) jak pierwszego "tak taka" kupiłem to zarejestrowałem. Później zmieniłem na abonament i tak do dzisiaj.
Nikt mnie nie zamknął, w kominiarkach nie wpadli żadnych innych plag nie pamiętam

Pozostałe rzeczy choć też ważne  to jednak aż tak nie rzutują na wolność >słowa. Choć z drugiej strony konia z rzędem temu co potrafi sensownie uzasadnić >konieczność imiennej rejestracji samochodu.
Chociażby po to żeby było łatwiej ustalić sprawcę kolizji/wypadku czy czego tam.

Faktycznie widać że nie interesujesz się polityką.
Nie zawracam sobie głowy rzeczami na które realnie wpływu nie mam. Na wybór Kandydat którego popierałem bo miał "program"/pomysły wg mnie ciekawe po tym jak został radnym po 2 czy 3 miesiącach został podkupiony i przeszedł do opozycyjnego klubu.
Kolejny któremu rękę przestałem podawać a ja dzięki temu nawet lokalną politykę odpuściłem.

Data: 2016-06-23 18:58:35
Autor: Trybun
Pre-paid za dowodem
W dniu 2016-06-23 o 15:27, Kris pisze:
[...]

Niestety nie znam Twoich upodobań i preferencji. Mogę napisać tylko co ja odnoszę za korzyści używając anonimowej karty. Otóż jest to jedna z bardzo nielicznych, dostępnych dla mnie rzeczy pozwalających na częściowe odreagowanie całej tej goebbelszczyzny jaką jestem zalewany przez cały czas. Tu parę rozmów prowadzonych bez strachu i skrępowania,  tu w Usenecie te parę postów o faktach i prawdzie itditp pozwala zachować jaką taką równowagę psychiczną.

[...]

I dla tego każdy musi, że tak powiem - łazić z imiennym kolczykiem?

[...]

Oj, żeby to tak szło w obie strony, - ja się "nią" nie interesuję, to i "ona" się mną nie interesuje. Niech sobie tam osobowo czy w ramach partii kradną, uprawiają zoofilię, czy kazirodztwo, ale się prostytuują ale niech na każdym kroku nie polują na mnie. Niech nie utrudniają na każdym kroku życia, nie prześladują, niech nie wynajdują dla mnie problemów tam gdzie naprawdę ich nie ma.

Data: 2016-06-24 00:23:31
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Kris"

[...]
Ile widziałeś w życiu wypadków ? To się robi po to, by ograniczać swobody zwykłych ludzi.

Data: 2016-06-24 01:43:28
Autor: Kris
Pre-paid za dowodem
W dniu piątek, 24 czerwca 2016 00:23:34 UTC+2 użytkownik re napisał:
Ile widziałeś w życiu wypadków ? To się robi po to, by ograniczać swobody zwykłych ludzi.

Niedaleko od domu droga jest która straż pożarna dojeżdża do wypadków na pobliskiej drodze wojewódzkiej. Średnio dwa razy dziennie sygnał straży słyszę.

Data: 2016-06-26 00:26:26
Autor: re
Pre-paid za dowodem

Użytkownik "Kris"

[...]

Obok mojego domu staje policja. Średnio co 10..20 minut zatrzymuje się jakiś pojazd.

Data: 2016-06-18 09:26:41
Autor: salto en la parte superior del pene
Pre-paid za dowodem
re wrote:
Będziemy kupowali pre-paid'y za okazaniem dowodu w celu rejestracji.
Co za debile ....

debile ale w jakim sensie!?

polsheviki sa debilami ze wlezli w dupsko nato

to scierwo USrael'skie wam dyktuje; jak wasale
maja tanczyc!

ale juz niedlugo nad glowami bedziecie mieli
atom i napalm od CARA globu - Rosji - III WS

Pre-paid za dowodem