PrePaid - oferta pakiet贸w 3G

Data: 2011-03-15 10:33:00
Autor: Micha艂 \"HoMMeR\" Paszek
PrePaid - oferta pakiet贸w 3G
Witam.

U偶ytkuj臋 Heyah z "Now膮 taryf膮" gdzie za 100kB p艂ac臋 2gr.
P艂acenie 10z艂 za 50MB mi si臋 nie u艣miecha. Pomijam n臋dzny pakiet 5MB za 5z艂 w Taryfie Pakietowej.

W zwi膮zku z tym mam pytanie, w stron臋 kt贸rego operatora si臋 kierowa膰 maj膮c na uwadze niech臋膰 do zwi膮zywania si臋 umow膮. Chcia艂bym pozosta膰 w prepaidzie.

Warunki:
mo偶liwo艣膰 przeniesienia numeru z Heyah.
Koszt minuty rozmowy/smsa nie ma wi臋kszego znaczenia.
Mo偶liwo艣膰 zmniejszenia pr臋dko艣ci po przekroczeniu limitu.

Pami臋tam, 偶e w Tak-Taku by艂a opcja 1GB/9z艂. Czy ona dalej obowi膮zuje?

--
Micha艂 "HoMMeR" Paszek

Data: 2011-03-15 10:40:22
Autor: neoniusz
PrePaid - oferta pakiet贸w 3G
W dniu 11-03-15 10:33, "Micha艂 \"HoMMeR\" Paszek" pisze:
W zwi膮zku z tym mam pytanie, w stron臋 kt贸rego operatora si臋 kierowa膰
maj膮c na uwadze niech臋膰 do zwi膮zywania si臋 umow膮. Chcia艂bym pozosta膰 w
prepaidzie.

Ja korzystam z pakietu w Play Fresh 500MB, dziala calkiem sensownie i wydaje sie spelniac wszystkie warunki, ktore podales.

Data: 2011-03-15 11:41:43
Autor: osiek
PrePaid - oferta pakiet贸w 3G
Micha艂 "HoMMeR" Paszek pisze:
[...]

Orange Free na Kart臋? rozmowy po 29groszy Internet.. jakie艣 stawki ma ale ma spore bonusy. Zale偶nie ile wydajesz. Po do艂adowaniu za 100pln masz 6 giga gratis i 100 do wydania np na rozmowy.

Data: 2011-03-25 18:06:01
Autor: rols rojs
PrePaid - oferta pakiet贸w 3G

U偶ytkownik ""Micha艂 \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ilnboc$uam$1news.onet.pl...
[...]

Przecie偶 Heja reklamuje si臋 plakatami nielimitowany dost臋p do internetu za 9,08z艂 czy co艣 takiego, w kazdym razie nieokr膮g艂a kwota  ;)

Data: 2011-03-31 09:04:15
Autor: Micha艂 \"HoMMeR\" Paszek
PrePaid - oferta pakiet贸w 3G
W dniu 2011-03-25 18:06, rols rojs pisze:

Przecie偶 Heja reklamuje si臋 plakatami nielimitowany dost臋p do internetu
za 9,08z艂 czy co艣 takiego, w kazdym razie nieokr膮g艂a kwota ;)

Zgadza si臋, ale w dniu napisania w膮tku takiej oferty nie by艂o. W tej chwili to dok艂adna kopia oferty z TAK-TAKa: 9,08z艂/30dni z pe艂n膮 przepustowo艣ci膮, a po przekroczeniu ograniczenie do 16kb/s. Wa偶ne, 偶e za 偶adne dodatkowe dane nie trzeba p艂aci膰 osobno. O to dok艂adnie mi chodzi艂o.

--
Micha艂 "HoMMeR" Paszek

PrePaid - oferta pakiet贸w 3G