PrePaidy na euro

Data: 2012-06-16 00:25:35
Autor: RobertS
PrePaidy na euro
byłem dzisiaj w strefie kibica czyli tzw. fanzonie m.in. celem nabycia prepaida do swojej kolekcji, oczywiście kartę można kupić (bez żadnego problemu), natomiast NIE mogłem za nią zapłacić PayPassem (wydanym przez inny bank), tylko karta do ręki i autoryzacja chipem

poza tym, karty prepaid PeKaO SA mają różne ceny:

1. w oddziale banku 20 zł + ew. wartość doładowania
2. w fanzonie w wawie 30 zł w tym 10 zł za kartę i 20 zł do wykorzystania
3. w fanzonie w Poznaniu zapłaciłem 10 zł i tyleż mogłem wydać (karta była gratis)

czy to nie jest nieco dziwne?

czy ktoś byłby w stanie zorganizować mi karty z Gdańska i Wrocka? w każdym mieście są inne, oczywiście w zamian mogę prześlę kartę dostępną w Poznaniu ;-)

RobertS

Data: 2012-06-16 00:50:46
Autor: gral
PrePaidy na euro
RobertS napisał(a):
[...]

hejka, będę we wrocku i w gdańsku w następny weekend. mogę ci zorganizować. jak do ciebie napisać? usunąć iksy? mój email jest false :)

Data: 2012-06-16 14:36:29
Autor: RobertS
PrePaidy na euro

hejka, będę we wrocku i w gdańsku w następny weekend. mogę ci
zorganizować. jak do ciebie napisać? usunąć iksy? mój email jest false :)

tak, jak chcesz pisać na priva to usuń "X", oczywiscie zapłacę za karty i przesyłkę + za fatygę coś dorzucę ;-)

RobertS

Data: 2012-06-17 15:25:40
Autor: witek
PrePaidy na euro
RobertS wrote:

tak, jak chcesz pisać na priva to usuń "X"

dorzuc do adresu .invalid na koncu to oszczedzisz roboty paru serwerom.

http://tools.ietf.org/html/rfc2606

punkt 2

Data: 2012-06-17 22:06:48
Autor: Kamil Joñca
PrePaidy na euro
gral <nincs@email.pl> writes:

[..]

hejka, bêdê we wrocku i w gdañsku w nastêpny weekend. mogê ci
zorganizowaæ. jak do ciebie napisaæ? usun±æ iksy? mój email jest false
:)

Ja mo¿e te¿ by³bym zainteresowany ;)

KJ
The chains of marriage are so heavy that it takes two to carry them, and
sometimes three.
-- Alexandre Dumas

PrePaidy na euro