Precedens Kosowa a intrygi RAS w kwestii Górnego Śląska?

Data: 2011-04-04 17:08:15
Autor: u2
Precedens Kosowa a intrygi RAS w kwestii Górnego Śląska?
W dniu 2011-04-04 17:03,  obserwator pisze:
RAŚ nie musi obawiać się o pieniądze na zorganizowanie puczu w Katowicach i w
Chorzowie, bo mogą liczyć na Niemców, którzy tutaj chcą wrócić i wywłaszczyć
większość żyjących na Śląsku Polaków .

Przy takim nierządzie PO-PSL Polacy ze Śląska zagłosują na Niemcy. Nie
ma po prostu innej opcji :)

Data: 2011-04-04 15:20:07
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> większość żyjących na Śląsku Polaków .
> Przy takim nierządzie PO-PSL Polacy ze Śląska zagłosują na Niemcy. Nie

przeciez to celowe dzialanie Tuska z ktorego byc moze nie zdaje sobie sprawy
cale towatrzystwo popierajace partie PO. Dla Tuska - Polska to nienormalnosc.
Slowa tego polityka zostaly zlekcewazone,a on dlatego nic nie robi, nie
reformuje Polski, bo jego celem jest rozwalenie Polski.

Przeciez to jest jasne, dla kazdego uwaznego obserwatora polskiej sceny
politycznej.

Slask bedzie pierwszy, jako eksperyment, Dalej byc moze poleca Kaszuby (o
oddzieleniu ktorych przeciez Tusk juz dawno mowil). Potem nastapi dalszy
rozbior Polski.

Jak sie to moze zakonczyc? To co sie wydarzylo w Jugoslawii, nie napawa
niestety optymizmem.

Data: 2011-04-04 15:29:21
Autor: obserwator
Precedens Kosowa a intrygi RAS w kwestii Górnego Śląska?

Jak sie to moze zakonczyc? To co sie wydarzylo w Jugoslawii, nie napawa
niestety optymizmem.

antagonizowanie i sianie wsrod Polakow wzajemnej nienawisci, to jednak
dzialania zamierzone. Przygotowywuja byc moze w ten sposob grunt, na ktorym wybuch fizycznej agresji moze stac sie faktem.

To w koncu jakies rozwiazanie,nieprawdaz, kiedy sie zrobilo z panstwa jedno
bagno i gnojowke?

Data: 2011-04-04 17:27:13
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 17:20,  obserwator pisze:
Slask bedzie pierwszy, jako eksperyment, Dalej byc moze poleca Kaszuby (o
oddzieleniu ktorych przeciez Tusk juz dawno mowil). Potem nastapi dalszy
rozbior Polski.

Skoro PO z Tuskiem związali się politycznie z p. Gorzelikiem, który mówi
otwarcie o autonomii Śląska, jakby Śląsk był odrębną nacją to
rzeczywiście do tego PO dąży.

Data: 2011-04-04 15:32:04
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Skoro PO z Tuskiem związali się politycznie z p. Gorzelikiem, który mówi
otwarcie o autonomii Śląska, jakby Śląsk był odrębną nacją to

Wypowiedz Tomczykiewicza z PO w Pszczynie, potwierdza to, do czego PO zmierza:

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tomczykiewicz_chwali_ruch_autonomii_slaska

Data: 2011-04-04 17:49:59
Autor: u2
W dniu 2011-04-04 17:32, obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Już bardziej bym stawiał, że oddzielą się Kaszubi, bo jak byłem na
Kaszubach na wczasach to nijak nie mogłem zrozumieć o czym oni mówią.

A Ślązaków to rozumiem bez tłumacza :)

BTW Kaszubi są niegłupi i dlatego Tusk nazywa się tak jak nazywa :)

Data: 2011-04-04 17:38:19
Autor: Klin
Użytkownik u2 napisał:

Przy takim nierządzie PO-PSL Polacy ze Śląska zagłosują na Niemcy. Nie
ma po prostu innej opcji :)

    Nie mieszałbym w to PSL bądź co bądź to jedyna partia, która przyznaje się
   do polskości.

Data: 2011-04-04 15:42:42
Autor: obserwator
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                           ,> napisał(a):
Użytkownik u2 napisał:

> Przy takim nierządzie PO-PSL Polacy ze Śląska zagłosują na Niemcy. Nie
> ma po prostu innej opcji :)

    Nie mieszałbym w to PSL bądź co bądź to jedyna partia, która przyznaje się
   do polskości.

Parita moze tak, ale jej przywodca Pawlak, woli Kreml.

--

Precedens Kosowa a intrygi RAS w kwestii Górnego Śląska?