Precel wolny od sikacza

Data: 2012-07-11 10:55:11
Autor: AZ
Precel wolny od sikacza
Jakby ktos jeszcze byl naiwny i wierzyl w pokojowe zamiary Owcy.
No to dodali do formularza z wysylaniem ptaszka:

Zapoznałem/am się z charakterystyką grupy [link do http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.motocykle] oraz z netykietą [link do http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Netykieta&v=17xa]

Komentarz zbedny. Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla
tylko poczytac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-11 12:46:00
Autor: Lovtza
Precel wolny od sikacza

Komentarz zbedny. Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla
tylko poczytac.

Poważnie?

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-11 06:14:53
Autor: bartek.kacprzak
Precel wolny od sikacza
W dniu środa, 11 lipca 2012 14:46:00 UTC+2 użytkownik Lovtza napisał:
> Komentarz zbedny. Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla
> tylko poczytac.

Poważnie?
A ja myslalem, ze ty to powazny czlowiek jestes a ty po prostu jestes gowniarz i szczyl. Moj syn ma wiecej klasy niz ty.
Zjezdzaj stad razem z tym swoim syfem.
Dotarlo?

Bartek Kacprzak

Data: 2012-07-11 13:35:45
Autor: Lovtza
Precel wolny od sikacza

A ja myslalem, ze ty to powazny czlowiek jestes a ty po prostu jestes
gowniarz i szczyl. Moj syn ma wiecej klasy niz ty.
Zjezdzaj stad razem z tym swoim syfem.
Dotarlo?

Po Twoim poście nie mogę oprzeć się wrażeniu, że jesteś ostatnią osobą, która ma moralne prawo robić mi uwagi na temat klasy i stylu... A co do reszty? Cóż, po prostu zauważyłem (notoryczną tutaj zresztą) rozbieżność między tym co się puszcza w eter, a rzeczywistością... Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-11 06:52:49
Autor: bartek.kacprzak
Precel wolny od sikacza
W dniu środa, 11 lipca 2012 15:35:45 UTC+2 użytkownik Lovtza napisał:

Po Twoim po�cie nie mog� oprze� si� wra�eniu, �e jeste� ostatni� osob�, kt�ra ma moralne prawo robi� mi uwagi na temat klasy i stylu... A co do reszty? C�, po prostu zauwa�y�em (notoryczn� tutaj zreszt�) rozbie�no�� mi�dzy tym co si� puszcza w eter, a rzeczywisto�ci�...
Powiedzial czlowiek, do ktorego nie dociera, ze wiekszosc go tu nie chce, razem z sikaczem.
Moze sprawdz w slowniku co to jest "moralnosc".

Bartek Kacprzak

Data: 2012-07-11 15:29:17
Autor: Lovtza
Precel wolny od sikacza

Moze sprawdz w slowniku co to jest "moralnosc".

Zaraz po tym, jak zaczniesz stosować sie do netykiety.

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-11 19:24:20
Autor: Bartek Kacprzak
Precel wolny od sikacza

Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości news:8456097214bcb87091d3b3d64361636d$1grupy.scigacz.pl...

Moze sprawdz w slowniku co to jest "moralnosc".

Zaraz po tym, jak zaczniesz stosować sie do netykiety.
A prosze.

A teraz spieprzaj dziadu.

--
Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

Data: 2012-07-11 19:40:59
Autor: Marcin N
Precel wolny od sikacza
W dniu 2012-07-11 19:24, Bartek Kacprzak pisze:
Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości

Zaraz po tym, jak zaczniesz stosować sie do netykiety.

A prosze.

A teraz spieprzaj dziadu.

Nie to, żebym pchał się między młot a kowadło, ale szczególnie długo do tej netykiety to się nie stosowałeś.

--
MN

Data: 2012-07-11 20:37:28
Autor: Bartek Kacprzak
Precel wolny od sikacza

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:jtkdqo$gmm$1news.task.gda.pl...
[...]

Mowisz o tych trzech wczesniejszych postach?
Pisane byly przez googla.

Chyba, ze mnie z kims mylisz.

pozdr

--
Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

Data: 2012-07-11 21:55:00
Autor: Jasio
Precel wolny od sikacza
Użytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ffdc80e$0$26684$65785112news.neostrada.pl...

Mowisz o tych trzech wczesniejszych postach?
Pisane byly przez googla.

Dziany musisz być, że ludzie z Google za Ciebie posty piszą.

MSPANC

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-07-11 22:34:47
Autor: Bartek Kacprzak
Precel wolny od sikacza

Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jtklmq$qf1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Myslisz, ze jakby bylo "przez" byloby lepiej?

MSPANC
no widze, ale TPTM, juz sie przyzwyczailem.

pozdr

--
Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

Data: 2012-07-11 15:11:49
Autor: masti
Precel wolny od sikacza
Dnia pięknego Wed, 11 Jul 2012 13:35:45 +0000 osobnik zwany Lovtza
wystukał:

[...]

ale uparcie dostarczasz to czytelnikom sikacza. Masochista?

Data: 2012-07-11 15:25:51
Autor: Arni
Precel wolny od sikacza
W dniu 11.07.2012 15:14, bartek.kacprzak@gmail.com pisze:
W dniu środa, 11 lipca 2012 14:46:00 UTC+2 użytkownik Lovtza napisał:
&gt; Komentarz zbedny. Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla
&gt; tylko poczytac.

[...]

nie dotrze. Bo to nie hcodzi o przekonanie kogokolwiek. To jest wojna ideologiczna. Musi wyjsc na jego, nie ważne jak bardzo śmieszny w tym będzie. A może mu kiedys ktos kontrolnie wpierdol po prostu spusci...?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-07-11 15:33:24
Autor: Lovtza
Precel wolny od sikacza
będzie. A może mu kiedys ktos kontrolnie wpierdol po prostu spusci...?

Arni, żałosny mierniaku, W swej ciasnocie umysłowej nie rozumiesz nawet, że świat jest bardzo mały i że jest duża szansa, że się gdzieś i kiedyś spotkamy twarzą w twarz. Będę wtedy bardzo ciekaw, czy będziesz takim chojrakiem wyrywnym do spuszczania wpierdolu. Coś mi mówi, a ja mam bardzo dobrą intuicję, że Ty samodzielnie ledwo radzisz sobie ze spuszczeniem wody w kiblu...

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-12 08:16:15
Autor: Michał V-R
Precel wolny od sikacza
W dniu 2012-07-11 17:33, Lovtza pisze:
[...]

Ja bede, lacznie z puszczeniem z dymem twoich dwoch kolek

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2012-07-12 09:52:10
Autor: Magic
Precel wolny od sikacza
W dniu 2012-07-12 08:16, Michał V-R pisze:
[...]

No proszę, przechodzimy do gróźb karalnych ? Czy naprawdę o to tu chodzi ?
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-12 10:49:35
Autor: Andrzej Lawa
Precel wolny od sikacza
W dniu 12.07.2012 09:52, Magic pisze:
[...]

No niestety, wielu tutejszych bywalców już dawno zeszło do mentalnego
poziomu totalnego menelstwa.

Dobry prawnik z tekstu Arniego pewnie mógłby uzyskać podżeganie do
przestępstwa, a tekst Michałka jest tak jednoznaczny, że w sumie Owca
(czy jak mu tam) mógłby spowodować zadziałanie prokuratury.

Mnie osobiście wszelkie bramki usenetowe irytują (m.in. z przyczyn
technicznych - gamonie używający bramki google notorycznie mają problemy
z łamaniem wierszy), a takie jak "sikacz" szczególne (bo przyciągają
"forumowych szczyli" i inne dzieci neostrady), ale występy tych dwóch
chojraków to już przegięcie.

Swoją drogą zawsze istnieje legalna i skuteczna metoda - zmiana statusu
grupy na moderowaną. Kryterium można zastosować proste - odrzucać
wszystko, co pochodzi z bramek (lub określonych bramek). Najlepiej po
dodaniu stosownego zapisu do regulaminu grupy. Wtedy nawet mógłby to
odbębniać automat.

Data: 2012-07-12 12:59:01
Autor: Marcin N
Precel wolny od sikacza
W dniu 2012-07-12 10:49, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Można też zostawić tak, jak jest.
Śmieciowe posty ze ścigacza giną w nawale śmieciowych postów "rasowych" precli.

--
MN

Data: 2012-07-12 11:04:23
Autor: AZ
Precel wolny od sikacza
On 2012-07-12, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
[...]

To po co subskrybujesz? Czy po prostu tylko tak sobie jeczysz jak zawsze?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-12 13:55:14
Autor: Marcin N
Precel wolny od sikacza
On 2012-07-12, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Można też zostawić tak, jak jest.
Śmieciowe posty ze ścigacza giną w nawale śmieciowych postów "rasowych"
precli.

To po co subskrybujesz? Czy po prostu tylko tak sobie jeczysz jak zawsze?

Jęczę jak zawsze. Widzę, że Ty zaczepny jak zawsze.

--
MN

Data: 2012-07-13 00:08:30
Autor: doktorski
Precel wolny od sikacza
W dniu czwartek, 12 lipca 2012 10:49:35 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
[...]

Obraziles mnie. Publicznie. Nazwales gamoniem. Dobry prawnik z twojego tekstu pewnie moglby uzyskac znieslawienie.

--
pzdr, dr
14/525/400/RR

Data: 2012-07-13 12:50:16
Autor: Leszek Karlik
Precel wolny od sikacza
On Fri, 13 Jul 2012 09:08:30 +0200, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:

[...]
[...]

E, nie, nazwał gamoniami "gamoni używających bramki google". Jak ktoś
mądrze używa to ewidentnie nie jest gamoniem, nigdzie nie ma stwierdzenia
że wszystkie osoby używające bramki google to gamonie. Dobry prawnik mógłby
uzyskać zniesławienie jakby po drugiej stronie było prawnika, jakby
po drugiej stronie był to mógłby uzyskać najwyżej konieczność zapłaty
przez pozywającego kosztów reprezentacji prawnej obu stron.

Dość droga impreza by to była, ale jak ktoś lubi bezsensowne pozwy...

--
Leszek 'Leslie' Karlik
ST995i i NTV650

Data: 2012-07-13 18:17:53
Autor: Andrzej Lawa
Precel wolny od sikacza
W dniu 13.07.2012 12:50, Leszek Karlik pisze:
[...]

Correctomundo :) Czytniki usenetowe standardową konfigurację mają przeważnie prawidłową (przynajmniej pod tym względem).

Aczkolwiek można by polemizować, że ktoś nieumiejący czytać ze zrozumieniem to gamoń ;->

Data: 2012-07-12 09:17:40
Autor: Arni
Precel wolny od sikacza
W dniu 11.07.2012 17:33, Lovtza pisze:
[...]

i wtedy powiem Ci w twarz to samo co tutaj: jesteś pasożytem.
Nawet nie zauważyłeś, że ciągle używam argumentów merytorycznych a przemocą sie brzydzę. A powinienem juz dawno odpuścić bo i tak tego nie jesteś w stanie pojąć. Ale ktoś kiedyś może nie wytrzymać i kto wie, czy to nie będzie skuteczniejsze od słow.

Data: 2012-07-12 07:22:54
Autor: Lovtza
Precel wolny od sikacza
i wtedy powiem Ci w twarz to samo co tutaj: jesteś pasożytem.
Nawet nie zauważyłeś, że ciągle używam argumentów merytorycznych a
przemocą sie brzydzę.

Przestań się już ośmieszań. Nie chodzi o mnie, bo ja mam zdanie wyrobione, tu jest przecież tylu Twoich znajomych. Przecież oni to czytają...

Pozdr,
Mariusz

Data: 2012-07-13 07:15:37
Autor: Jasio
Precel wolny od sikacza
Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości news:ba8586c1aecf84cd0916cfaa6ed745c3$1grupy.scigacz.pl...
[...]

/szydera mode on
A co, chciałbyś, żeby tu byli Twoi znajomi?
Czy na takim gównianym forum, ee grupie śmigacza, to byś nie chciał?
/szydera mode off

Mam też prośbę merytoryczną o cytowanie.
Bo nie widzę komu odpowiadasz.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2012-07-12 10:26:40
Autor: erg
Precel wolny od sikacza

Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości news:7e219520401d95d595c97b3fbcc2e454$1grupy.scigacz.pl...

[...]

Ale ty skurwysyn jestes !!

Adi

Data: 2012-07-12 21:50:08
Autor: Magic
Precel wolny od sikacza
W dniu 2012-07-12 10:26, erg pisze:
[...]

A Ty ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-11 15:33:30
Autor: de Fresz
Precel wolny od sikacza
On 2012-07-11 15:25:51 +0200, Arni <arni@no.spam.pl> said:

nie dotrze. Bo to nie hcodzi o przekonanie kogokolwiek. To jest wojna ideologiczna.

Tak właśnie Arni, dokładnie coś takiego prowadzisz, bezsensowną wojnę ideologiczną. Miło, że w końcu sam to nazywasz po imieniu.

de Fresz

Data: 2012-07-11 15:29:24
Autor: de Fresz
Precel wolny od sikacza
On 2012-07-11 15:14:53 +0200, bartek.kacprzak@gmail.com said:

Poważnie?
A ja myslalem, ze ty to powazny czlowiek jestes a ty po prostu jestes gowni
arz i szczyl. Moj syn ma wiecej klasy niz ty.
Zjezdzaj stad razem z tym swoim syfem.
Dotarlo?

Nie no kurwa, już mi cycki opadają. Nie możecie łosie jeden z drugim KF-ów se porządnie zaimplementować? Nie widzicie, że sami dyskusjami okołosikaczowymi robicie tutaj znacznie większy gnój niż te 5 postów na krzyż z tego pożal się buk portaliku? Załóżta se jakiegoś foruma np. "Szczoch - sikacz to dla dzieci" i tam się wyżalajcie, zamiast kręcić jeden debilny flejm po drugim. Tak trudno zrozumieć, że trafiliście na beton, którego nic nie skruszy i jojczenie, czy inne szczenięce żale nic nie zmienią? Znaczy jesteście tak samo odporni jak coś, z czym próbujecie walczyć.

de Fresz

Data: 2012-07-11 06:50:49
Autor: bartek.kacprzak
Precel wolny od sikacza
W dniu środa, 11 lipca 2012 15:29:24 UTC+2 użytkownik de Fresz napisał:
{ciach}
Jak ze lamer komputerowy jestem, podpowiedz z laski swojej jak w OE skonfigurowac regule aby wszystkie posty ze sikacza byly z automatu wywalane. I masz to jak w banku, ze wiecej sie w tych dysputach nie odezwe.
Obiecuje.

pozdr
Bartek Kacprzak

Data: 2012-07-11 12:59:49
Autor: Grzybol
Precel wolny od sikacza
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Znaczyt sie wyjebałeś ich?;-)

--
Grzybol

Data: 2012-07-11 13:18:56
Autor: Arni
Precel wolny od sikacza
W dniu 11.07.2012 12:59, Grzybol pisze:
[...]

już nie.
Niemniej widać, że Owca bez precla życ nie może, w końcu wbrew temu co mowi precel robi mu prawie 100% ruchu na tej bramce.
Kłamca zawsze kłamie (by E=mc2)

Data: 2012-07-11 19:03:08
Autor: Tom01
Precel wolny od sikacza
W dniu 11.07.2012 13:18, Arni pisze:
Kłamca zawsze kłamie (by E=mc2)

To paradoks kłamcy sfomułowany przez Eubulidesa z Miletu ok 2400 lat temu a nie cytat z marnego filmidła.

--
Tom01

Data: 2012-07-11 17:20:00
Autor: AZ
Precel wolny od sikacza
On 2012-07-11, Tom01 <news@pl.mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:
Kłamca zawsze kłamie (by E=mc2)

To paradoks kłamcy sfomułowany przez Eubulidesa z Miletu ok 2400 lat temu a nie cytat z marnego filmidła.

A ja myslalem ze paradoksem klamcy jest to gdy mowi ze klamie. To co
napisal Arni to akurat rozwiazanie paradoksu przez bohatera filmu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-11 20:03:05
Autor: Arni
Precel wolny od sikacza
W dniu 11.07.2012 19:20, AZ pisze:
On 2012-07-11, Tom01<news@pl.mastiff.popraw.kolejnosc>  wrote:
[...]

cicho, zabłysnął ;)

Data: 2012-07-11 13:23:26
Autor: marider
Precel wolny od sikacza
W dniu 2012-07-11 12:55, AZ pisze:
No to dodali do formularza z wysylaniem ptaszka:

Zapoznałem/am się z charakterystyką grupy
[link do http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.motocykle]

O kurka, to juz 15 lat minelo.. ;)

Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla tylko poczytac.

Dobre i tyle ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-07-11 13:36:38
Autor: Zyga
Precel wolny od sikacza
W dniu 2012-07-11 12:55, AZ pisze:
Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla
tylko poczytac.

Że niby tego postu "sdfsdf" z 13:27 nie ma?

pzdr
Zyga

Data: 2012-07-11 11:41:01
Autor: AZ
Precel wolny od sikacza
On 2012-07-11, Zyga <zyga.dude@wp.pl> wrote:
Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla
tylko poczytac.

Ĺťe niby tego postu "sdfsdf" z 13:27 nie ma?

No dlugo nie bylo bo sie juz sikacz wylgal.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-11 14:04:38
Autor: Marcin N
Precel wolny od sikacza
W dniu 2012-07-11 13:36, Zyga pisze:
W dniu 2012-07-11 12:55, AZ pisze:
Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla
tylko poczytac.

Że niby tego postu "sdfsdf" z 13:27 nie ma?

Na pierwszy rzut oka widać, że to nie dziecko pisało.

--
MN

Data: 2012-07-12 10:38:48
Autor: $heikh el $hah
Precel wolny od sikacza
[...]

K-wa, czuję się tu prawie tak samo jak w pręgierzowej piaskownicy.
Ale do rzeczy: tu jest Internet, tu jest Usenet. Tu nie jest Sparta.
Tego 'foruma' nie mają prawa kontrolować 'true pretzle' AKA 'kółko wzajemnej adoracji'. Wielu jest tu od lat (ja od 16 Lip 2005), wielu zna się z reala tudzież lidla, ew. ze zlotów – fajnie, ale to nie daje +100 do statusu użytkownika grupy dyskusyjnej pl.rec.motocykle.
W każdym razie odnoszę wrażenie, że większość 'starszyzny' zapomniała, jak szczeniakiem na komarku była. Abstrahując od tego, że nie miała wtedy jeszcze Internetu bądź w ogóle pojęcia, że takie coś (za)istnieje.
Ale ja pamiętam doskonale, jakim byłem 'włatcom szos' i 'foruma' po zakupie pierwszego toczydełka (wakacje po gimnazjum). Na szczęście 'starszyźnie' z www-owego 'foruma' starczyło cierpliwości, by mnie nauczyć podstaw netykiety.
Tymczasem rdzenni preclanie zdają się mieć wyjebane na wszystko, bo są rdzenni i w ogóle elita elit szos i światłowodów.
Apelować nie będę, bo wiem, że to nic nie da. W każdym razie z mojej perspektywy wielu ze - zdawałoby się poważnych i szacownych - starych precli zachowuje się nie lepiej od admina Ścigacza.
A weźmy tylko jeden przykład - pani Małgorzaty D. Napisała ze Ścigacza, napisała źle. Została słusznie zjechana, choć w sumie nikogo nie zabiła, ale ostatecznie pomoc uzyskała, nikomu przy tym większej krzywdy na psychice nie robiąc.
No ale zdecydujcie sobie sami, czy chcecie się zamknąć w tym kółeczku gospodyń motonitowych (wtedy proponowałbym założenie osobnej grupy lub całkowicie prywatnego forum z weryfikacją tożsamości userów).

Pozdrawiam wszystkich, a tych ze Ścigacza nawet bardzo ciule jak B16!

--
☟ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Precel wolny od sikacza