Preclowicz sie zeni:)

Data: 2010-10-30 16:22:40
Autor: kml
Preclowicz sie zeni:)
jonygliwice wrote:
Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
http://pokazywarka.pl/pomaganie/

Wspomoglem - spam, ale sympatyczny :)

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-10-30 17:26:04
Autor: Kapsel
Preclowicz sie zeni:)
Sat, 30 Oct 2010 16:22:40 +0200, kml napisał(a):

Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
http://pokazywarka.pl/pomaganie/

Wspomoglem - spam, ale sympatyczny :)

Sympatyczne to by może było, gdyby post został wysłany na tą jedną grupę. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2010-10-30 18:22:13
Autor: kml
Preclowicz sie zeni:)

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1gg5u5t2sn7g4$.dlgkapselek.net...
[...]

Dopiero po fakcie się kapnąłem :|

Data: 2010-10-30 13:02:55
Autor: jonygliwice
Preclowicz sie zeni:)
On 30 Paź, 17:22, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
U ytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo cinews:1gg5u5t2sn7g4$.dlgkapselek.net...

> Sat, 30 Oct 2010 16:22:40 +0200, kml napisa (a):

> Sympatyczne to by mo e by o, gdyby post zosta wys any na t jedn grup .

Dopiero po fakcie si kapn em :|

kmlhttp://endurorider.plBeskidy na rowerze.
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Hhehe, ale możecie sprawdzić że jestem preclowiczem:) sporo czasu nie
pisałem, ale nadal trzaskam 3000 rocznie

Data: 2010-10-31 10:27:38
Autor: Krees
Preclowicz sie zeni:)
jonygliwice <jonygliwice@gmail.com> napisał(a):
sporo czasu nie
pisałem, ale nadal trzaskam 3000 rocznie

Postów czy kilometrów? ;)

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-10-31 13:58:39
Autor: Kapsel
Preclowicz sie zeni:)
Sun, 31 Oct 2010 10:27:38 +0000 (UTC), Krees napisał(a):

jonygliwice <jonygliwice@gmail.com> napisał(a):
sporo czasu nie
pisałem, ale nadal trzaskam 3000 rocznie

Postów czy kilometrów? ;)

raczej spamów :|

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-10-31 14:51:21
Autor: jonygliwice
Preclowicz sie zeni:)
On 31 Paź, 13:58, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:

> Postów czy kilometrów? ;)

raczej spamów :|

--
Kapsel
 http://kapselek.net

Postów mam tylko 190 tutaj:) A kilometrów tyle trzaskam:)

Data: 2010-11-05 08:36:51
Autor: jonygliwice
Preclowicz sie zeni:)
On 31 Paź, 22:51, jonygliwice <jonygliw...@gmail.com> wrote:

> raczej spamów :|

> --
> Kapsel
>  http://kapselek.net
>   kapsel(malpka)op.pl

Postów mam tylko 190 tutaj:) A kilometrów tyle trzaskam:)

Usuneli projekty, które były przede mną za manipulacje zmiennym IP.
http://pokazywarka.pl/pomaganie/

Data: 2010-11-05 15:06:45
Autor: jonygliwice
Preclowicz sie zeni:)
On 5 Lis, 16:36, jonygliwice <jonygliw...@gmail.com> wrote:

> Postów mam tylko 190 tutaj:) A kilometrów tyle trzaskam:)

Usuneli projekty, które były przede mną za manipulacje zmiennym IP.http://pokazywarka.pl/pomaganie/

Witam ponownie. Rozesłałem tą wiadomość na kilka grup i zdania się
podzielone, niektórzy mnie mieszają z błotem, niektórzy przeciwnie.
Jedna osoba mi napisała: "Taka polska mentalność, że ludzie nie lubią,
gdy ktoś chce coś wygrać". Inni piszą "weź się do pracy leniu" itp.
Otóż, od wtorku zaczynam stała pracę (operator wózka). Nie jest to dla
mnie proste, ponieważ jestem na 4 roku dziennych studiów i w trakcie
pisania projektu inżynierskiego. Ale muszę. Znalazłem ten konkurs
przypadkiem i pomyślałem, dlaczego nie? Przeciez musze zrobić remont
całego mieszkania, niech chociaż część wydatków mnie ominie. Regulamin
nie zabrania reklamowania swojego projektu - przeciwnie - zależy na
rozgłosie. Dziś rano byłem na 9 miejscu. Teraz jestem na drugim.
Komisja usuneła 7 projektów przede mną, za manipulacje zmiennym IP i
głosowaniem na swoje prace. To jest oszukiwanie. Więc nadal prosze o
głosy - Z poważaniem - J i M

Data: 2010-11-05 15:06:58
Autor: jonygliwice
Preclowicz sie zeni:)