Preclowicz sie zeni:)

Data: 2010-12-11 18:05:34
Autor: tanill
Preclowicz sie zeni:)

Uzytkownik "jonygliwice" <jonygliwice@gmail.com> napisal w wiadomosci news:25c24a6d-d6f4-4521-824f-70fb9984cd9by23g2000yqd.googlegroups.com...
Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
http://pokazywarka.pl/pomaganie/

I jak zwykle, kolejny zul, któremu nie chce sie nawet slowa dziekuje napisac za glosy i poinformowac o wyniku. Czlowieku troszke  elementarnej kultury. Zachowales sie jak najzwyklejszy buc. Racje mieli Ci co Cie olali.

Data: 2010-12-13 06:00:14
Autor: stefandora
Preclowicz sie zeni:)
On 11 Gru, 18:05, "tanill" <tan...@onet.pl> wrote:
I jak zwykle, kolejny zul, kt remu nie chce sie nawet slowa dziekuje napisac
za glosy i poinformowac o wyniku. Czlowieku troszke  elementarnej kultury.
Zachowales sie jak najzwyklejszy buc. Racje mieli Ci co Cie olali.

Ludziom nie dogodzisz. Jedni rozdają zjebki za spamowanie, inni
domagają się więcej postów...

Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak poszło, wystarczy napisać na priv do
kolegi.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-12-13 07:48:27
Autor: Michał Wolff
Preclowicz sie zeni:)
On 13 Gru, 15:00, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

> I jak zwykle, kolejny zul, kt remu nie chce sie nawet slowa dziekuje napisac
> za glosy i poinformowac o wyniku. Czlowieku troszke  elementarnej kultury.
> Zachowales sie jak najzwyklejszy buc. Racje mieli Ci co Cie olali.

Prawdziwa (nie tylko elementarna!) kultura przebija z tego postu...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-12-14 02:26:51
Autor: stefandora
Preclowicz sie zeni:)
On 13 Gru, 16:48, Michał Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:

Prawdziwa (nie tylko elementarna!) kultura przebija z tego postu...

Michale,

chyba się pomyliłeś z tym cytowaniem... Autorem cytatu poprzedzonego >

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-12-14 09:33:07
Autor: Michał Wolff
Preclowicz sie zeni:)
On 14 Gru, 11:26, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

Michale,

chyba się pomyliłeś z tym cytowaniem... Autorem cytatu poprzedzonego >

No i na jego tekst odpowiadałem, tylko rzeczywiście omyłkowo pod Twoją
wypowiedzią