Preclowy Sylwek 2OO

Data: 2009-12-09 20:53:02
Autor: cpt. Nemo
Preclowy Sylwek 2OO
Kto bywal z Precli ten wie.

Jest powazna szansa na kontynuowanie tradycji.
Kto da rade to w czwartek w 2OO warto sie spotkac po 20 i podjac
ostateczna decyzje :)
Malo casu kruca...

cpt. Nemo

Data: 2009-12-09 20:46:15
Autor: masti
Preclowy Sylwek 2OO
Dnia pięknego Wed, 09 Dec 2009 20:53:02 +0100, osobnik zwany cpt. Nemo
wystukał:

Kto bywal z Precli ten wie.

Jest powazna szansa na kontynuowanie tradycji. Kto da rade to w czwartek

ten czwartek? --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-09 23:45:15
Autor: Lukasz Baranski
Preclowy Sylwek 2OO
Wogole to w 2oo i tak bedzie Sylwester, wpisowe 60zl, kase zbiera
Salami.
Jesli maja byc jakies dodatkowe ustalenia to moge dzis podjechac.

__
Lukasz B
(jeszcze) NT650V, WAW

Data: 2009-12-10 09:34:20
Autor: Marcin Gardeła
Preclowy Sylwek 2OO
cpt. Nemo wrote:
[...]

A kiedy ten sylwester?

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-12-10 09:39:46
Autor: Kuczu
Preclowy Sylwek 2OO
Marcin Gardeła pisze:

A kiedy ten sylwester?

W tym roku wypada niedlugo po Swietach.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-12-10 09:47:53
Autor: Marcin Gardeła
Preclowy Sylwek 2OO
Kuczu wrote:
Marcin Gardeła pisze:
A kiedy ten sylwester?
W tym roku wypada niedlugo po Swietach.

Damn!

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-12-10 11:34:18
Autor: Seba
Preclowy Sylwek 2OO
Dnia Thu, 10 Dec 2009 09:39:46 +0100, Kuczu napisał(a):

Marcin Gardeła pisze:

A kiedy ten sylwester?

W tym roku wypada niedlugo po Swietach.

10/10

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-12-10 10:31:40
Autor: AZ
Preclowy Sylwek 2OO

Marcin Gardeła pisze:

A kiedy ten sylwester?

W tym roku wypada niedlugo po Swietach.

10/10

Ej ale tu nie jest Onet?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-10 12:02:00
Autor: Seba
Preclowy Sylwek 2OO
Dnia Thu, 10 Dec 2009 10:31:40 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

10/10

Ej ale tu nie jest Onet?

A nie wiem. O to musisz zapytać bardziej zaaawansowanych precli.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-12-10 12:44:06
Autor: Marcin Gardeła
Preclowy Sylwek 2OO
AZ wrote:
A kiedy ten sylwester?
W tym roku wypada niedlugo po Swietach.
10/10
Ej ale tu nie jest Onet?

No właśnie jest.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-12-10 12:43:54
Autor: Marcin Gardeła
Preclowy Sylwek 2OO
Seba wrote:
A kiedy ten sylwester?
W tym roku wypada niedlugo po Swietach.
10/10

10 października?

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-12-10 20:04:21
Autor: Seba
Preclowy Sylwek 2OO
Dnia Thu, 10 Dec 2009 12:43:54 +0100, Marcin Gardeła napisał(a):

Seba wrote:
A kiedy ten sylwester?
W tym roku wypada niedlugo po Swietach.
10/10

10 października?

Tak. Onetowy.
--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-12-10 10:19:46
Autor: zby_hon
Preclowy Sylwek 2OO
Siema

Użytkownik "cpt. Nemo" wrote:

[...]

No jak widać po tym co pisze L.Baranski ciut niżej, to tradycyjny (w moim i
Twoim rozumieniu tradycyjny) sylwester nie wypali.
Już jest wszystko ustalone a Ty Lechu chcesz podejmować jakieś decyzje. :))

Ja tam siedzę w sylwestra z moją świeżo urodzoną Córcią w domu, więc tak
tylko sie wtrąciłem. :))

-- -
Pozdrawiam
Zbyszek
B12

Data: 2009-12-10 10:44:12
Autor: cpt. Nemo
Preclowy Sylwek 2OO

Użytkownik "zby_hon" <zby_honWYTNIJ@op.pl> napisał w wiadomości

[...]

No po pierwsze kazdy musi podjac decyzje : Ide czy nie ide, jesli ide to
z kims czy sam :) Wiec jest sporo miejsca na takowe :)
A termin krotki bo do pietnastego trzeba by zamknac liste.
Mozna tez zadecydowac o programie czy menu np.
Zatem spoko, taki bedzie jacy ludzie sie zbiora.

Ja zapewne jak i Ty spedze sylwka z moja , no moze nie tak swiezo
urodzona corcia :) i jakims gronem znajomych choc nie koniecznie w domu
:)

pozdrawiam,

Data: 2009-12-10 11:59:08
Autor: Esox
Preclowy Sylwek 2OO
cpt. Nemo wrote:
[...]

hmm jakoś już nie czuję klimatu kółek, to i ja chyba posiedzę gdzieś, niekoniecznie w domu :)

Esox

Data: 2009-12-10 12:48:21
Autor: Drutek
Preclowy Sylwek 2OO
Esox pisze:

[...]

Ty p......

Drutek

--
shl, klx; 0,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; xb12x, fxr;
Złoty Felkowski Braincap'07

Data: 2009-12-10 21:48:18
Autor: Drutek
Preclowy Sylwek 2OO
Esox pisze:
Drutek wrote:
Esox pisze:

[...]

Jedna litera słowa nie czyni.
Nie miejsce robi impreze i atmosfere lecz ludzie.
Ja niestety nie moge byc w 2oo.

pzd

Drutek

Data: 2009-12-10 13:25:55
Autor: Lukasz Baranski
Preclowy Sylwek 2OO
Nie miejsce robi impreze i atmosfere lecz ludzie.
Ja niestety nie moge byc w 2oo.

To moze inaczej. Kto bedzie?

__
Lukasz B
(jeszcze) NT650V - wyglebiona parkingowo dzis wlasnie pod 2oo

Preclowy Sylwek 2OO