Precz z Behomothem !

Data: 2009-09-27 17:44:35
Autor: CYC
Precz z Behomothem !
Nowak R. nasz rodzimy najwiekszy specjalista od sekt , zazyczyl sobie aby prezydent Krakowa zabronil wystepowac ...hm .. artyscie jako, ze ten propaguje w swojej tworczosci satanizm .
Tenze Nowak nie chce slyszec o tym , ze prezydent nie ma prawa zabronic jako , ze impreza organizowana jest przez prywatnych orgaizatorow i w calkiem prywatnym klubie .
Nowak jest reliktem komuny i to tej calkiem siermieznej bo stalinowskiej , nie dopuszcza bowiem do siebie tego , ze czlowiek dzisiaj jest wolna istota i ma prawo robic to co chce , jesli to miesci sie oczywiscie w granicach zakreslonych prawem.
Slusznie odpowiedzial mu prezydent Krakowa , ze jesli kogokolwiek  "artysta " urazi , ma prawo domagac sie reakcji odpowiednich organiw sprawiedliwosci .. Tylko jak moze Nowaka ow "artysta " urazic , jesli Nowak na koncert nie pojdzie a o tym co sie na nim dzije bedzie znal tylko z opowiadania i plotek ?.
A jesli Nowak na koncert pojdzie , to przeciez uczyni to z wlasnej woli i to ze znajomoscia rzeczy , czyli rodzaju tworczosci. Obecnosc jego na koncercie bedzie wiec albo masochgozmem , albo najzwyczajniesza komunistyczna prowokacja  .
Tak wyglada u nas "walka z komunizmem " przez tzw. antykomunistow .
Kazda kasta , kazden czlowiek tak dlugo jest "komunie " przeciwny i wlaczy z nia "recami i nogami " , jak dlugo komunistyczne zdobycze nie zaczynaja wymykac mu sie miedzy "palcoma" . To dotyczy ludzi kosciola , lekarzy , chlopow , nauczycieli , gornikow , rencistow , emerytow i kogo tam jeszcze chcemy i wszystkich z osobna bo razem wszyscy ,  gromkim glosem wolaja " porecz z komuna " i wolaja tym glosniej im wiecej ludzi na nich patrzy - jak nie przymierzajac Pisowcy ale nie daj Boze probowac odebrac im "zapracowany sobie " komunistyczny przywilej .
Zawolam i ja  " Precz z komuna - Nowak do Tworek "!.

cyc

Data: 2009-09-27 17:50:36
Autor: Jerzy Tabortowski
Precz z Behomothem !
Staryś Tzitz a gupi. Ten cały Adaś Nergal to produkt, nie żaden black metal, nie żaden ROCK, to produkt, taki sam jak Elektroda. A jako produkt może być śmiało tępiony. Lubisz namolne reklamy proszku wybielającego stare skarpety ??

Data: 2009-09-27 17:55:58
Autor: CYC
Precz z Behomothem !

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h9o27i$296$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Znaczy , ze Nowak dziala na zlecenie i za pieniadze konkurencji z zamiarem oczyszczenia rynku ?.

cyc

Data: 2009-09-27 18:11:08
Autor: Jerzy Tabortowski
Precz z Behomothem !
Znaczy , ze Nowak dziala na zlecenie i za pieniadze konkurencji z zamiarem oczyszczenia rynku ?.

Nie wiem na czyje zlecenie działa Nowak, wiem że zwyczajnie występuje przeciwko namolnej reklamie i nie ma to nic wspólnego z "zamykaniem ust twórcom". O ile zbuntowany sonof_sejeten_adam_srergal_darski jest twórcą czegokolwiek, w sensie tworzenia. Taki gitarowy bełkot produkuje 16 szczyl po 2 miesiącach prób u kolegi w domu.

Data: 2009-09-27 18:13:47
Autor: CYC
Precz z Behomothem !

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h9o3e3$b34$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie znam sie na tej muzyce . Do mnie przemawia inny jej rodzaj . Jaki zwiazek Nowaka z muzyke nie wiem , wiem , ze chce odwolania konertu satanistow a Ty sugerowales , ze dziala na zlecenie konkurencji .
To wszystko .

cyc

Data: 2009-09-27 18:57:29
Autor: Jerzy Tabortowski
Precz z Behomothem !
[...]

I rację Nowak ma, bo medialność son_of_sejtena_srergala_adasia jest niczym więcej niż kolejną próbą, nie pierwszą (vide Norwegia) oswojenia "szatańskości", bo z diabłem ten pomalowany pajac ma tyle wspólnego co kozia dupa z młockarnią, w świadomości społecznej, ergo dosrania chrześcijanom, ergo katolom, bo w Polsce rzecz ma miejsce.
Wyobrażasz sobie zespół rockowy który na koncercie drze koran albo torę ?? Albo bomba na hacjendzie albo przewody hamulcowe bez płynu. Katole łykną, podlany sosem wulgarnej kurwy, wylansowanej na idola, son_fo_sejten_srergal_adaś jako jej jebaka jest nietykalny. Bo katole są niegroźni, nie wpierdolą bomby ani nie przetną przewodów.
A chyba zacząć powinni ...

Data: 2009-09-27 23:18:52
Autor: VicAbarca
Precz z Behomothem !
Jerzy Tabortowski пишет:
 Taki gitarowy bełkot produkuje 16
szczyl po 2 miesiącach prób u kolegi w domu.

A stopien umiejetnosci technicznych w grze na gitarze ma jakies znaczenie w kontekscie walki z sektami?

--
Vic

Data: 2009-09-27 14:36:22
Autor: Antenka
Precz z Behomothem !
On 27 Wrz, 23:18, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Jerzy Tabortowski пишет:

>  Taki gitarowy bełkot produkuje 16
> szczyl po 2 miesiącach prób u kolegi w domu.

A stopien umiejetnosci technicznych w grze na gitarze ma jakies
znaczenie w kontekscie walki z sektami?

Sekty należy tępić w zarodku - szczególnie te gitarowe. Czapa i nie ma
przebacz  :-E

Antenka

Data: 2009-09-28 00:06:58
Autor: VicAbarca
Precz z Behomothem !
Antenka пишет:
Sekty należy tępić w zarodku - szczególnie te gitarowe.

A jaka to jest "gitarowa sekta"?

--
Vic

Data: 2009-09-28 01:54:41
Autor: Antenka
Precz z Behomothem !
On 28 Wrz, 00:06, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Sekty należy tępić w zarodku - szczególnie te gitarowe.

A jaka to jest "gitarowa sekta"?

Do pieluch Vicia, ale juĹź!

Antenka

Data: 2009-09-28 09:57:38
Autor: Hans Kloss
Precz z Behomothem !
napisał(a):
Taki gitarowy bełkot produkuje 16 szczyl po 2 miesiącach prób u kolegi w domu.

Prosze spytać dowolnego 16-letniego szczyla z Nowej Zelandii z czym, mu sie
kojarzy Polska- odpowiedz "Vader" albo "Behemoth" jest wielce prawdopodobna.
Ów "gitarowy bełkot" sprzedaje się na całym świecie w dziesiątkach tysięcy
egzemplarzy, a to nasuwa co najmniej podejrzenie że może "coś w tym jest". Btw
obydwaj panowie (Nergal i Nowak) robią sobie w dość niewybredny sposób klakę i
naprawdę nie wiem w czyim wykonaniu jest to bardziej niesmaczne.
J-23 --

Data: 2009-09-27 18:35:11
Autor: Grzegorz Z.
Precz z Behomothem !
Dnia Sun, 27 Sep 2009 17:44:35 +0200, CYC napisał(a):

[...]

A ja czekam na wyrazy solidarności z muzykami i potępienia Nowaka ze strony
KC EP - w końcu bez wiary w Dyabła wiara w boga Żydów nie miała by
większego sensu.

Precz z Behomothem !