"-Precz z Germanami! Precz z Islamem!"

Data: 2009-07-14 15:56:11
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
"-Precz z Germanami! Precz z Islamem!"

"[...] Jednak mi polskiemu szlachcicowi ci polscy Germanie żadną rodziną.[...]"

:")

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-07-14 09:04:34
Autor: Tzva Adonai
"-Precz z Germanami! Precz z Islamem!"
On 14 Lip, 17:56, "pan Piotr Glownia h. Godzyamba"
<sarmata&telia.c...@polew.ej> wrote:

"[...] Jednak mi polskiemu szlachcicowi ci polscy Germanie żadną rodziną.[...]"

Przesadza pan, pan Głownia... Polscy Germanie (nie mylić z Hanysami)
to bardzo porządna i uczciwa mniejszość...

"-Precz z Germanami! Precz z Islamem!"