Precz z Prawicą.net

Data: 2009-06-09 09:18:13
Autor: flying.robak
Precz z Prawicą.net
za bolszewicką cenzure, dzielenie społeczeństwa, skrajne obłudnictwo
ala Macierewicz/Jurek!

http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2,ID380053000,index.html

Data: 2009-06-09 09:30:45
Autor: Tzva Adonai
Precz z Prawicą.net
On 9 Cze, 18:18, "flying.robak" <flying.ro...@gazeta.pl> wrote:

za bolszewicką cenzure, dzielenie społeczeństwa, skrajne obłudnictwo
ala Macierewicz/Jurek!

Popatrz, niby nie piszesz obsesyjnie o Żydach, jak twój brat, a jednak
cię rozgryźli... Coś musiałeś przeoczyć..

Data: 2009-06-09 09:39:21
Autor: flying.robak
Precz z Prawicą.net
On 9 Cze, 18:30, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> [...]

Popatrz, niby nie piszesz obsesyjnie o Żydach, jak twój brat, a jednak
cię rozgryźli... Coś musiałeś przeoczyć..

mnie tam oni zwisają, ale sami się szufladkują do zaścianka;-)

Data: 2009-06-09 10:56:45
Autor: flying.robak
Precz z Prawicą.net
> [...]

Popatrz, niby nie piszesz obsesyjnie o Żydach, jak twój brat, a jednak
cię rozgryźli... Coś musiałeś przeoczyć..

Dobrze że mnie uprzedziłeś, iż tam są Zydzi
....będę ich omijał z daleka;-)

Data: 2009-06-10 14:49:53
Autor: cirrus
Precz z Prawicą.net
[...]