Precz z dyktaturą PO

Data: 2010-01-26 09:23:23
Autor: sofu
Precz z dyktaturą PO

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:hjm7ff$j8p$1news.onet.pl...

Widać że w panu Tuski  odzywa się najzwyklejszy najzwyklejszy pod
słońcem dyktator:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,8131,title,Internauci-ida-na-wojne-z-Tuskiem,wid,11892049,wiadomosc_prasa.html

I niby ja miałbym na kogoś takiego oddać głos w wyborach prezydenckich?
- Nigdy!!!.  To już raczej wolałbym oddać głos na L. Bubla, albo
jakiegoś Korwina Mikke.

--

Powiedzmy sobie szczerze: byle chuj lepszy od Tuska. nawet ostani menel z
kanałow byleby nie Tusk i nie PO ale tez i nie PiS.

sofu

Data: 2010-01-26 09:47:39
Autor: Jadrys
Precz z dyktaturą PO
W dniu 2010-01-26 09:23, sofu pisze:
[...]

Tak, to oczywiste - wszyscy obecni jawni (kreowani przez media) kandydaci to ludzie skompromitowani swoja nieudolnością rządzenia. - Nie oddałbym głosu na żadnego z nich.

Ale wracając do tej ustawy "antyhazardowej", - co Tusk chce przez to osiągnąć? Jego posunięcie jest dla mnie absolutnie niezrozumiałe.

Data: 2010-01-26 04:33:54
Autor: zbig
Precz z dyktaturą PO
On 26 Sty, 09:47, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Ale wracając do tej ustawy "antyhazardowej", - co Tusk chce przez to
osiągnąć? Jego posunięcie jest dla mnie absolutnie niezrozumiałe.
Dla kogoś kto ma jakąkolwiek orientację w otaczającym świecie, wie np.
kto to jest lefebrysta odpowiedź na to pytanie nie nastręcza żadnych
trudności. To dośc tani chwyt polityczny, który ma pokazać, że Tuska
nie można w żadnym stopniu podejrzewać, że brał udział w lobbowaniu na
rzecz firm zajmujących się hazardem. Przyznam, ze osobiście nie podoba
mi się to nagłe zainteresowanie wyplenieniem hazardu , jako że sam
tkwię w jego szponach , grając namiętnie w turniejach pokerowych w
internecie.

Data: 2010-01-26 13:43:07
Autor: the_foe
Precz z dyktaturą PO
W dniu 2010-01-26 13:33, zbig pisze:
grając namiętnie w turniejach pokerowych w
internecie.

Poker to nie hazard, jak umiesz w to grac.
Notorycznych zwyciezcow (czyli zarabiajacych w log rune) w pokera jest mnostwo, zas w ruletke nie ma ani jednego.

--
the_foe

Data: 2010-01-26 05:30:20
Autor: zbig
Precz z dyktaturą PO
On 26 Sty, 13:43, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2010-01-26 13:33, zbig pisze:

Notorycznych zwyciezcow (czyli zarabiajacych w log rune) w pokera jest
mnostwo,
Może nie jestem notoryczny, ale właśnie dlatego gram.

Data: 2010-01-26 19:18:01
Autor: Jadrys
Precz z dyktaturą PO
[...]

Religia to jest jedna z bardzo nielicznych  z dziedzin życia która nigdy mnie nie interesowała. Więc nie dziw się że nie znam i nigdy nie słyszałem o jednym z  odłamów katolicyzmu.

Ja raczej preferuję domowego pokerka.

Data: 2010-01-26 10:06:07
Autor: sofu
Precz z dyktaturą PO

> [...]

Ale wracając do tej ustawy "antyhazardowej", - co Tusk chce przez to
osiągnąć? Jego posunięcie jest dla mnie absolutnie niezrozumiałe.

Nie interesuje sie ta ustawa wiec nie znam jej załozeń.
Ale zobaczmy jedna znana sprawe. Dazy sie do tego, aby Polacy nie mogli
korzystac z internetowych kasyn, najczesciej zagranicznych.
Jesli sie tak stanie, że ktos koniecznie bedzie chcial sobie pograc to
pojdzie do Rycha,  Zbycha czy jak go tam zwal i bedzie gral u niego.
Moze to chodzi o wieksze zyski (przyszłosciowe) niz sie mniema?
Pod płaszczykiem wyimaginowanego dobra napedzi sie kase cwaniakom z polskiej
"koncesjonowanej" mafii! Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo, ze chodzi o
pieniadze. O duze pieniadze!

sofu

Data: 2010-01-26 12:53:02
Autor: Jadrys
Precz z dyktaturą PO
W dniu 2010-01-26 10:06, sofu pisze:

[...]

Jest wielce prawdopodobne że masz rację.

Data: 2010-01-26 13:40:21
Autor: the_foe
Precz z dyktaturą PO
W dniu 2010-01-26 10:06, sofu pisze:
  Dazy sie do tego, aby Polacy nie mogli
korzystac z internetowych kasyn, najczesciej zagranicznych.

tylk ozagranicznych w polsce nie ma ani jednego bo podatki to cos kolo 40% a w mekkach hazrdu kilka procent.
Poza tym nie da sie blokowac kasyn to juz pzrerabiali Wlosi, zarabiaja takie krocie ze stac uch na kupienie nawet 10000 adresow IP, na kilka lat wystarczy...

--
the_foe

Data: 2010-01-26 11:41:00
Autor: awe
Precz z dyktaturą PO

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjm8nv$gup$1node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- --
nie trzeba, trzeba sie po prostu zorganizowac aby naruszyc monopol aktualnie dzialajacych partii na mozliwosc startowania do sejmu. Pisze tu oczywiscie o faktycznym monopolu a nie ze jakos tak niby mozna, tylko ze w praktyce jest to niemozliwe.
Chocby zmniejszenie liczby poslow, chyba mozna cos takiego zalatwic ogolnopolskim referendum lub jakas akcja spoleczna, bo jesli nie tym bardziej powinnismy sie czuc zagrozeni. Dla wielu poslow to sposob na zycie, swoje zycie a nie nasze. Smuci mnie ze wiekszosc z nich nie dziala w naszym interesie. Niepokoi mnie dlug publiczny i problemy ZUS'u. Po Tusku i jego Pelo nie spodziewam sie niczego dobrego. Moge liczyc tylko na zastoj, marazm i lewe interesy.

awe

Precz z dyktaturą PO