Precz z dyktaturą PO

Data: 2010-01-26 06:43:19
Autor: Antenka
Precz z dyktaturą PO
On 26 Sty, 09:00, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Widać że w panu Tuski  odzywa się najzwyklejszy najzwyklejszy pod
słońcem dyktator:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,8131,title,Internauci-ida-na-wojne-z-Tusk...

I niby ja miałbym na kogoś takiego oddać głos w wyborach prezydenckich?
- Nigdy!!!.  To już raczej wolałbym oddać głos na L. Bubla, albo
jakiegoś Korwina Mikke.

Precz z dyktaturom POpierdywaczy!!!

Antenka

"Miala być Irlandią stała się Albanią!" :-((

Data: 2010-01-26 06:50:45
Autor: zbig
Precz z dyktaturą PO
On 26 Sty, 15:43, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 26 Sty, 09:00, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

..

Precz z dyktaturom POpierdywaczy!!!
Będziemy ją zwalczać siłOM i godnościOM osobistOM

Data: 2010-01-26 19:34:28
Autor: Jadrys
Precz z dyktaturą PO

.

Precz z dyktaturom POpierdywaczy!!!

Będziemy ją zwalczać siłOM i godnościOM osobistOM

Raczej kopniakiem w tylną część ciała pana Tuska i jego zgrai.. Za wyjątkiem pani Kopacz oczywiście.

Data: 2010-01-26 19:32:19
Autor: Jadrys
Precz z dyktaturą PO
W dniu 2010-01-26 15:43, Antenka pisze:
[...]

Precz z każdą dyktaturą!

A zanosi się że będzie jeszcze gorzej - już niedługo staniemy się Etiopią :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-01-27 16:22:31
Autor: cirrus
Precz z dyktaturą PO
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjncfo$185$1news.onet.pl...
[...]

Nawet z tą Chaveza?

--
stevep

Data: 2010-01-27 22:58:21
Autor: Jadrys
Precz z dyktaturą PO
W dniu 2010-01-27 16:22, cirrus pisze:
[...]

:-(
Pozdrawiam :-)

Nawet z tą Chaveza?

Tą  Haile Selassie ..

Data: 2010-01-28 01:41:33
Autor: Krzysiek
Precz z dyktaturą PO
Hallo,

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hjqcu6$eum$1news.onet.pl...
[...]

przeciez Pan ABC ciagle nam to obiecuje.... albo tym grozi... juz sam nie wiem...

To imie znaczy w gezo >Moc Swietej Trojcy<, piekne imie dla chrzescijanskiego krola...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-01-29 17:07:35
Autor: Jadrys
Precz z dyktaturą PO
W dniu 2010-01-28 01:41, Krzysiek pisze:
[...]

Pan abc widać należy do tego typu ludzi którzy uwielbiają mieć nad sobą bat pański.

Precz z dyktaturą PO