Precz z dyktaturÄ… PO

Data: 2010-01-26 09:00:37
Autor: Jadrys
Precz z dyktaturÄ… PO

Widać ĹĽe w panu Tuski  odzywa siÄ™ najzwyklejszy najzwyklejszy pod sĹ‚oĹ„cem dyktator:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,8131,title,Internauci-ida-na-wojne-z-Tuskiem,wid,11892049,wiadomosc_prasa.html

I niby ja miaĹ‚bym na kogoĹ› takiego oddać gĹ‚os w wyborach prezydenckich?  - Nigdy!!!.  To juĹĽ raczej wolaĹ‚bym oddać gĹ‚os na L. Bubla, albo jakiegoĹ› Korwina Mikke.

Data: 2010-01-26 06:43:19
Autor: Antenka
Precz z dyktatur± PO
On 26 Sty, 09:00, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Widać że w panu Tuski  odzywa się najzwyklejszy najzwyklejszy pod
słońcem dyktator:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,8131,title,Internauci-ida-na-wojne-z-Tusk...

I niby ja miałbym na kogo¶ takiego oddać głos w wyborach prezydenckich?
- Nigdy!!!.  To już raczej wolałbym oddać głos na L. Bubla, albo
jakiego¶ Korwina Mikke.

Precz z dyktaturom POpierdywaczy!!!

Antenka

"Miala być Irlandi± stała się Albani±!" :-((

Data: 2010-01-26 06:50:45
Autor: zbig
Precz z dyktatur± PO
On 26 Sty, 15:43, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 26 Sty, 09:00, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

..

Precz z dyktaturom POpierdywaczy!!!
Będziemy j± zwalczać siłOM i godno¶ciOM osobistOM

Data: 2010-01-26 19:34:28
Autor: Jadrys
Precz z dyktatur± PO

.

Precz z dyktaturom POpierdywaczy!!!

Będziemy j± zwalczać siłOM i godno¶ciOM osobistOM

Raczej kopniakiem w tyln± czę¶ć ciała pana Tuska i jego zgrai.. Za wyj±tkiem pani Kopacz oczywi¶cie.

Data: 2010-01-26 19:32:19
Autor: Jadrys
Precz z dyktatur± PO
W dniu 2010-01-26 15:43, Antenka pisze:
[...]

Precz z każd± dyktatur±!

A zanosi się że będzie jeszcze gorzej - już niedługo staniemy się Etiopi± :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-01-27 16:22:31
Autor: cirrus
Precz z dyktatur± PO
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjncfo$185$1news.onet.pl...
[...]

Nawet z t± Chaveza?

--
stevep

Data: 2010-01-27 22:58:21
Autor: Jadrys
Precz z dyktatur± PO
W dniu 2010-01-27 16:22, cirrus pisze:
[...]

:-(
Pozdrawiam :-)

Nawet z t± Chaveza?

T±  Haile Selassie ..

Data: 2010-01-28 01:41:33
Autor: Krzysiek
Precz z dyktatur± PO
Hallo,

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hjqcu6$eum$1news.onet.pl...
[...]

przeciez Pan ABC ciagle nam to obiecuje.... albo tym grozi... juz sam nie wiem...

To imie znaczy w gezo >Moc Swietej Trojcy<, piekne imie dla chrzescijanskiego krola...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-01-29 17:07:35
Autor: Jadrys
Precz z dyktatur± PO

http://wiadomosci.wp.pl/kat,8131,title,Internauci-ida-na-wojne-z-Tusk... I niby ja miałbym na kogo¶ takiego oddać głos w wyborach
[...]

Pan abc widać należy do tego typu ludzi którzy uwielbiaj± mieć nad sob± bat pański.

Data: 2010-01-26 09:23:23
Autor: sofu
Precz z dyktatur± PO

[...]

Powiedzmy sobie szczerze: byle chuj lepszy od Tuska. nawet ostani menel z
kanałow byleby nie Tusk i nie PO ale tez i nie PiS.
Własciwie to sie nie powinno na nikogo głosowac, bo to jedno wielkie bagno.
No, ale na kogos niby trzeba!?

sofu

Data: 2010-01-26 09:47:39
Autor: Jadrys
Precz z dyktatur± PO
W dniu 2010-01-26 09:23, sofu pisze:
[...]

Tak, to oczywiste - wszyscy obecni jawni (kreowani przez media) kandydaci to ludzie skompromitowani swoja nieudolno¶ci± rz±dzenia. - Nie oddałbym głosu na żadnego z nich.

Ale wracaj±c do tej ustawy "antyhazardowej", - co Tusk chce przez to osi±gn±ć? Jego posunięcie jest dla mnie absolutnie niezrozumiałe.

Data: 2010-01-26 04:33:54
Autor: zbig
Precz z dyktatur± PO
On 26 Sty, 09:47, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Ale wracaj±c do tej ustawy "antyhazardowej", - co Tusk chce przez to
osi±gn±ć? Jego posunięcie jest dla mnie absolutnie niezrozumiałe.
Dla kogo¶ kto ma jak±kolwiek orientację w otaczaj±cym ¶wiecie, wie np.
kto to jest lefebrysta odpowiedĽ na to pytanie nie nastręcza żadnych
trudno¶ci. To do¶c tani chwyt polityczny, który ma pokazać, że Tuska
nie można w żadnym stopniu podejrzewać, że brał udział w lobbowaniu na
rzecz firm zajmuj±cych się hazardem. Przyznam, ze osobi¶cie nie podoba
mi się to nagłe zainteresowanie wyplenieniem hazardu , jako że sam
tkwię w jego szponach , graj±c namiętnie w turniejach pokerowych w
internecie.

Data: 2010-01-26 13:43:07
Autor: the_foe
Precz z dyktatur± PO
W dniu 2010-01-26 13:33, zbig pisze:
graj±c namiętnie w turniejach pokerowych w
internecie.

Poker to nie hazard, jak umiesz w to grac.
Notorycznych zwyciezcow (czyli zarabiajacych w log rune) w pokera jest mnostwo, zas w ruletke nie ma ani jednego.

--
the_foe

Data: 2010-01-26 05:30:20
Autor: zbig
Precz z dyktatur± PO
On 26 Sty, 13:43, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2010-01-26 13:33, zbig pisze:

Notorycznych zwyciezcow (czyli zarabiajacych w log rune) w pokera jest
mnostwo,
Może nie jestem notoryczny, ale wła¶nie dlatego gram.

Data: 2010-01-26 19:18:01
Autor: Jadrys
Precz z dyktatur± PO
[...]

Religia to jest jedna z bardzo nielicznych  z dziedzin życia która nigdy mnie nie interesowała. Więc nie dziw się że nie znam i nigdy nie słyszałem o jednym z  odłamów katolicyzmu.

Ja raczej preferuję domowego pokerka.

Data: 2010-01-26 10:06:07
Autor: sofu
Precz z dyktatur± PO

> [...]

Ale wracaj±c do tej ustawy "antyhazardowej", - co Tusk chce przez to
osi±gn±ć? Jego posunięcie jest dla mnie absolutnie niezrozumiałe.

Nie interesuje sie ta ustawa wiec nie znam jej załozeń.
Ale zobaczmy jedna znana sprawe. Dazy sie do tego, aby Polacy nie mogli
korzystac z internetowych kasyn, najczesciej zagranicznych.
Jesli sie tak stanie, że ktos koniecznie bedzie chcial sobie pograc to
pojdzie do Rycha,  Zbycha czy jak go tam zwal i bedzie gral u niego.
Moze to chodzi o wieksze zyski (przyszłosciowe) niz sie mniema?
Pod płaszczykiem wyimaginowanego dobra napedzi sie kase cwaniakom z polskiej
"koncesjonowanej" mafii! Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo, ze chodzi o
pieniadze. O duze pieniadze!

sofu

Data: 2010-01-26 12:53:02
Autor: Jadrys
Precz z dyktatur± PO
W dniu 2010-01-26 10:06, sofu pisze:

[...]

Jest wielce prawdopodobne że masz rację.

Data: 2010-01-26 13:40:21
Autor: the_foe
Precz z dyktatur± PO
W dniu 2010-01-26 10:06, sofu pisze:
  Dazy sie do tego, aby Polacy nie mogli
korzystac z internetowych kasyn, najczesciej zagranicznych.

tylk ozagranicznych w polsce nie ma ani jednego bo podatki to cos kolo 40% a w mekkach hazrdu kilka procent.
Poza tym nie da sie blokowac kasyn to juz pzrerabiali Wlosi, zarabiaja takie krocie ze stac uch na kupienie nawet 10000 adresow IP, na kilka lat wystarczy...

--
the_foe

Data: 2010-01-26 11:41:00
Autor: awe
Precz z dyktatur± PO

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjm8nv$gup$1node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- --
nie trzeba, trzeba sie po prostu zorganizowac aby naruszyc monopol aktualnie dzialajacych partii na mozliwosc startowania do sejmu. Pisze tu oczywiscie o faktycznym monopolu a nie ze jakos tak niby mozna, tylko ze w praktyce jest to niemozliwe.
Chocby zmniejszenie liczby poslow, chyba mozna cos takiego zalatwic ogolnopolskim referendum lub jakas akcja spoleczna, bo jesli nie tym bardziej powinnismy sie czuc zagrozeni. Dla wielu poslow to sposob na zycie, swoje zycie a nie nasze. Smuci mnie ze wiekszosc z nich nie dziala w naszym interesie. Niepokoi mnie dlug publiczny i problemy ZUS'u. Po Tusku i jego Pelo nie spodziewam sie niczego dobrego. Moge liczyc tylko na zastoj, marazm i lewe interesy.

awe

Data: 2010-01-26 13:32:49
Autor: the_foe
Precz z dyktaturÄ… PO
W dniu 2010-01-26 09:00, Jadrys pisze:

Widać że w panu Tuski odzywa się najzwyklejszy najzwyklejszy pod słońcem
dyktator:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,8131,title,Internauci-ida-na-wojne-z-Tuskiem,wid,11892049,wiadomosc_prasa.html

I niby ja miałbym na kogoś takiego oddać głos w wyborach prezydenckich?
- Nigdy!!!. To już raczej wolałbym oddać głos na L. Bubla, albo jakiegoś
Korwina Mikke.

trzeba powiedziec ze blokwoanie stron internetowych jest w prawie kazdym karju demokratycznym. Podobne rozwiazanie jest w danii gdzie na czarnej liscie jest 3800 stron. DOdam ze "czarne listy" raczej nigdzie nie wypalily i zapal rzadzacych szybko ostygal.
Daleko tym propozycjom do tego co maja obywatel WLK Brytanii (ISP maja obowiazek backupu calego ruchu i udostepnianie tych danych organom scigania na ZYCZENIE) czy USA (gdzie program inwigilacji ruchu nadzorowanego przez FBI wszedl w uzytkowanie juz w 1997 roku).

Oczywiscie ja jestem pzreciw jakiemukolwiek blokwoaniu stron. Tym bardziej ze propozycja ustawy jest jakosciowo skandaliczna.
- nie jest zamknieta (brak logiki w doborze zagadnien, mieszanie pedofilii i gier hazardowych to niebezpieczny precedens gdyz kazdy nastepny rzad bedzie dodawal cos od siebie, "jesli hazard to czemu nie obraza prezydenta?", "jesli pishing to czemu nie torrenty z softem?". Wiekszosc czarnych list w demokratycznych krakjach dotyczy wylacznie bardzo powaznych przestepstw dla ktorych natura internetu stanowi swietne srodowisko : pedofilia, terroryzm, kradziez tozsamosci.
Dodanie drobnicy: jak pogrywanie sobie w pokera (praktycznie kara grzywny) czy pishing do duzego kalibru jak pedofilia (choc i tu dodano smieci w postaci pornografii kwalifikowanej) to zaproszenie do dodawnie kolejnej drobnicy
- o zamknieciu decyduje urzednik, co w teorii moze oznaczac zamkniecie kazdej strony. Bo urzednik za swoja decyzje nikomu sie nie bedzie tlumaczyc. Zamkniety nie bedzie mial prawa do odwolania i odszkodowania.

NA szczescie mam pewnosc ze TK to uwali, na szczescie PIS nie zdazyl opanowac tego organu.

--
the_foe

Data: 2010-01-26 19:28:12
Autor: Jadrys
Precz z dyktaturÄ… PO

http://wiadomosci.wp.pl/kat,8131,title,Internauci-ida-na-wojne-z-Tuskiem,wid,11892049,wiadomosc_prasa.html I niby ja miałbym na kogoś takiego oddać głos w wyborach prezydenckich?
- Nigdy!!!. To już raczej wolałbym oddać głos na L. Bubla, albo jakiegoś
Korwina Mikke.

NA szczescie mam pewnosc ze TK to uwali, na szczescie PIS nie zdazyl opanowac tego organu.

Ĺ»ebyĹ› siÄ™ tylko nie rozczarowaĹ‚ wyrokiem TK. O parszywej jakoĹ›ci jego Ĺ›wiatĹ‚ych wyrokĂłw Ĺ›wiadczy werdykt skazujÄ…cy wĹ‚aĹ›cicieli samochodĂłw na przymusowe oddawanie ich na zĹ‚omowiska po wyrejestrowaniu.  A gdzie w tym werdykcie Ĺ›wiÄ™te prawo  do dysponowania swojÄ… wĹ‚asnoĹ›ciÄ…?

Data: 2010-01-27 12:39:57
Autor: the_foe
Precz z dyktaturÄ… PO
W dniu 2010-01-26 19:28, Jadrys pisze:
NA szczescie mam pewnosc ze TK to uwali, na szczescie PIS nie zdazyl
opanowac tego organu.

Żebyś się tylko nie rozczarował wyrokiem TK. O parszywej jakości jego
światłych wyroków świadczy werdykt skazujący właścicieli samochodów na
przymusowe oddawanie ich na zĹ‚omowiska po wyrejestrowaniu.  A gdzie w

zapewne... Aby wyrejestrowac samochod musisz go oddac na zlomowisko. Jesli chcesz zachowac samochod to po prostu go nie wyrejestrowujesz. Proste?

--
the_foe

Data: 2010-01-27 22:54:32
Autor: Jadrys
Precz z dyktaturÄ… PO
W dniu 2010-01-27 12:39, the_foe pisze:
[...]

Nie bardzo, - musisz opĹ‚acać obowiÄ…zkowe  ubezpieczenie OC gdy nie jest wyrejestrowany.

Data: 2010-01-26 20:46:36
Autor: .he®sk.
Precz z dyktatur± PO
On Tue, 26 Jan 2010 09:00:37 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Widać że w panu Tuski  odzywa się najzwyklejszy najzwyklejszy pod słońcem dyktator: [...]

 pyszcz wiecej, pyszcz. tusk takiego wala zalatwi ci internet ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-01-27 09:29:37
Autor: Jadrys
Precz z dyktaturÄ… PO
W dniu 2010-01-26 20:46, .he®sk. pisze:
On Tue, 26 Jan 2010 09:00:37 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Widać ĹĽe w panu Tuski  odzywa siÄ™ najzwyklejszy najzwyklejszy pod
słońcem dyktator: [...]

  pyszcz wiecej, pyszcz. tusk takiego wala zalatwi ci internet ;o))

Nie załatwi cokolwiek bym nie mówił.

Data: 2010-01-27 16:23:57
Autor: cirrus
Precz z dyktatur± PO
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hjothf$a82$2news.onet.pl...
W dniu 2010-01-26 20:46, .heRsk. pisze:
[...]

Jak to dyktatura, to już sobie ciebie zakonotował i z internetem masz przechlapane. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-27 23:00:46
Autor: Jadrys
Precz z dyktatur± PO
W dniu 2010-01-27 16:23, cirrus pisze:
[...]

Czy ja chcę aż tak wiele? Czy te moje ż±dania wobec jego rz±du s± zbyt wygórowane?

Data: 2010-01-27 17:05:42
Autor: .he®sk.
Precz z dyktatur± PO
On Wed, 27 Jan 2010 09:29:37 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   pyszcz wiecej, pyszcz. tusk takiego wala zalatwi ci internet ;o))

Nie załatwi cokolwiek bym nie mówił.

 premier nie jest od zalatwiania. wciaz zyjesz w czasach prl.

 --

 HeSk

Data: 2010-01-27 23:02:25
Autor: Jadrys
Precz z dyktaturÄ… PO
W dniu 2010-01-27 17:05, .he®sk. pisze:
[...]

Tak, wydaje siÄ™ ĹĽe _ten_ premier jest od niczego.

Data: 2010-01-28 10:47:30
Autor: .he®sk.
Precz z dyktatur± PO
On Wed, 27 Jan 2010 23:02:25 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   premier nie jest od zalatwiania. wciaz zyjesz w czasach prl.
Tak, wydaje się że _ten_ premier jest od niczego.

 rozumiem, ze tesknisz za czasami cimoszewicza i millera.
 na szczescie czasy sekretarzy pzpr minely, ale niedobitki
 komuny wciaz uwazaja, ze premier zalatwi im internet.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-29 17:17:55
Autor: Jadrys
Precz z dyktaturÄ… PO
W dniu 2010-01-28 10:47, .he®sk. pisze:
[...]

SkÄ…d siÄ™ biorÄ… tacy durnie  jak ty?  MoĹĽe być ustawa w krajach skandynawskich ktĂłra gwarantuje dostÄ™p wszystkim bez wzglÄ™du na rejon zamieszkania dostÄ™p do telefonii stacjonarnej (a tym samym do porzÄ…dnego internetu), a u nas jest to niemoĹĽliwe??? MoĹĽe premier np. Finlandii zagwarantować wszystkim dostÄ™p do _darmowego_ szybkiego netu, a u nas to niemoĹĽliwe??? Czy Polska to jakaĹ› samotna wyspa gdzie nic siÄ™ nie daje zrobić? Czy u nas premier jest tylko po to ĹĽeby wygĹ‚aszać odezwy do ludu i wmawiać im jakie to Polska odnosi sukcesy??

Precz z dyktaturÄ… PO