Precz z dyktatur膮 PO

Data: 2010-01-26 13:32:49
Autor: the_foe
Precz z dyktatur膮 PO
W dniu 2010-01-26 09:00, Jadrys pisze:

Wida膰 偶e w panu Tuski odzywa si臋 najzwyklejszy najzwyklejszy pod s艂o艅cem
dyktator:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,8131,title,Internauci-ida-na-wojne-z-Tuskiem,wid,11892049,wiadomosc_prasa.html

I niby ja mia艂bym na kogo艣 takiego odda膰 g艂os w wyborach prezydenckich?
- Nigdy!!!. To ju偶 raczej wola艂bym odda膰 g艂os na L. Bubla, albo jakiego艣
Korwina Mikke.

trzeba powiedziec ze blokwoanie stron internetowych jest w prawie kazdym karju demokratycznym. Podobne rozwiazanie jest w danii gdzie na czarnej liscie jest 3800 stron. DOdam ze "czarne listy" raczej nigdzie nie wypalily i zapal rzadzacych szybko ostygal.
Daleko tym propozycjom do tego co maja obywatel WLK Brytanii (ISP maja obowiazek backupu calego ruchu i udostepnianie tych danych organom scigania na ZYCZENIE) czy USA (gdzie program inwigilacji ruchu nadzorowanego przez FBI wszedl w uzytkowanie juz w 1997 roku).

Oczywiscie ja jestem pzreciw jakiemukolwiek blokwoaniu stron. Tym bardziej ze propozycja ustawy jest jakosciowo skandaliczna.
- nie jest zamknieta (brak logiki w doborze zagadnien, mieszanie pedofilii i gier hazardowych to niebezpieczny precedens gdyz kazdy nastepny rzad bedzie dodawal cos od siebie, "jesli hazard to czemu nie obraza prezydenta?", "jesli pishing to czemu nie torrenty z softem?". Wiekszosc czarnych list w demokratycznych krakjach dotyczy wylacznie bardzo powaznych przestepstw dla ktorych natura internetu stanowi swietne srodowisko : pedofilia, terroryzm, kradziez tozsamosci.
Dodanie drobnicy: jak pogrywanie sobie w pokera (praktycznie kara grzywny) czy pishing do duzego kalibru jak pedofilia (choc i tu dodano smieci w postaci pornografii kwalifikowanej) to zaproszenie do dodawnie kolejnej drobnicy
- o zamknieciu decyduje urzednik, co w teorii moze oznaczac zamkniecie kazdej strony. Bo urzednik za swoja decyzje nikomu sie nie bedzie tlumaczyc. Zamkniety nie bedzie mial prawa do odwolania i odszkodowania.

NA szczescie mam pewnosc ze TK to uwali, na szczescie PIS nie zdazyl opanowac tego organu.

--
the_foe

Data: 2010-01-26 19:28:12
Autor: Jadrys
Precz z dyktatur膮 PO
W dniu 2010-01-26 13:32, the_foe pisze:
[...]

呕eby艣 si臋 tylko nie rozczarowa艂 wyrokiem TK. O parszywej jako艣ci jego 艣wiat艂ych wyrok贸w 艣wiadczy werdykt skazuj膮cy w艂a艣cicieli samochod贸w na przymusowe oddawanie ich na z艂omowiska po wyrejestrowaniu.  A gdzie w tym werdykcie 艣wi臋te prawo  do dysponowania swoj膮 w艂asno艣ci膮?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-01-27 12:39:57
Autor: the_foe
Precz z dyktatur膮 PO
W dniu 2010-01-26 19:28, Jadrys pisze:
[...]

zapewne... Aby wyrejestrowac samochod musisz go oddac na zlomowisko. Jesli chcesz zachowac samochod to po prostu go nie wyrejestrowujesz. Proste?

--
the_foe

Data: 2010-01-27 22:54:32
Autor: Jadrys
Precz z dyktatur膮 PO
W dniu 2010-01-27 12:39, the_foe pisze:
[...]

Nie bardzo, - musisz op艂aca膰 obowi膮zkowe  ubezpieczenie OC gdy nie jest wyrejestrowany.