Precz z elektrykami

Data: 2018-10-24 15:28:12
Autor: Myjk
Precz z elektrykami
Wed, 24 Oct 2018 15:23:18 +0200, kk
Media donoszą

Ciągle ta sama bajka. Środowisko i nieśmiertelne CO2. Ludzie, skutki (i koszty leczenia!) to pies.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-10-24 18:20:25
Autor: kk
Precz z elektrykami
W dniu 2018-10-24 o 15:28, Myjk pisze:
Wed, 24 Oct 2018 15:23:18 +0200, kk

Media donoszą

Ciągle ta sama bajka. Środowisko i nieśmiertelne CO2.
Ludzie, skutki (i koszty leczenia!) to pies.

Niejaki universe skomentował artykuł: "Rozwiazanie problemow jest bardzo proste. Wystarczy przestac sie spieszyc nie wiadomo po co. Wystarczy przestac gnac nie wiadomo za czym. Wystarczy zyc w malych spolecznosciach wiejskich, samodzielnie produkujac sobie pozywienie. Wtedy do transportu wystarczy nam stary poczciwy kon i wol. Gwarantuje wszystkim, ze ludzie beda bardziej szczesliwi bez tej calej tzw "cywilizacji"; spedzania godzin wsrod smrodu i halasu, ogladania prania mozgu w telewizji i kombinowaniu jak zdobyc cos co podobno musze miec, zeby byc szczesliwym. Na pierwszy plan wroci rodzina, humanizm i wszystkie inne wartosci z nimi zwiazane. A my swoj czas, ktory teraz poswiecamy na nabijanie kieszeni wiecznie nienasyconym demonom, bedziemy mogli poswiecic sobie i najblizszym"

Data: 2018-10-24 11:41:19
Autor: sczygiel
Precz z elektrykami
W dniu środa, 24 października 2018 11:20:38 UTC-5 użytkownik kk napisał:
> [...]
> Niejaki universe skomentował artykuł: "Rozwiazanie problemow jest bardzo proste. Wystarczy przestac sie spieszyc nie wiadomo po co. Wystarczy przestac gnac nie wiadomo za czym. Wystarczy zyc w malych spolecznosciach wiejskich, samodzielnie produkujac sobie pozywienie. Wtedy do transportu wystarczy nam stary poczciwy kon i wol. Gwarantuje wszystkim, ze ludzie beda bardziej szczesliwi bez tej calej tzw "cywilizacji"; spedzania godzin wsrod smrodu i halasu, ogladania prania mozgu w telewizji i kombinowaniu jak zdobyc cos co podobno musze miec, zeby byc szczesliwym. Na pierwszy plan wroci rodzina, humanizm i wszystkie inne wartosci z nimi zwiazane. A my swoj czas, ktory teraz poswiecamy na nabijanie kieszeni wiecznie nienasyconym demonom, bedziemy mogli poswiecic sobie i najblizszym"

Nie wiem czy trolujesz czy chciales cos pozytywnego przekazac.

Prawda jest taka ze to co napisal universe mozna naprawic jednym pociagnieciem.
Likwidujac dodruk pieniadza. To inflacja napedza ludzi do dzialania.
Gdyby nie ona to ludzie by woleli minimalnie wydawac bo kazde przetrzymanie pieniadza powoduje wzrost jego wartosci.

To znakomicie ograniczylo by konsumpcje. I ludzie zyli by wolniej, spokojniej, mniej by nature eksploatowali.

Mialo by to duzo innych skutkow ale planete bysmy oszczedzali.

Data: 2018-10-25 21:37:55
Autor: Jacek
Precz z elektrykami
W dniu 24.10.2018 o 18:20, kk pisze:
[...]

No i tu się pojawia problem, bo państwo (EU) chce regulować wszystko i nie znosi innej władzy, niż własna. Dlatego musi zostać zlikwidowana albo zminimalizowana władza rodzicielska, władza właścicielska i władza religijna oraz szkolna.
Wtedy powstanie zamiast społeczeństwa "masa" którą można będzie dowolnie kształtować.
Jacek

Data: 2018-10-25 13:37:50
Autor: Zenek Kapelinder
Precz z elektrykami
To ze dzieci od zawsze byly panstwowe to cos normalnego. Panstwo pozwala wychowywac rodzicom swoje dzieci bo tak jest najtaniej dla panstwa. Oczywiscie przez panstwo nalezy rozumiec wszystkie panstwa a nie jakies konkretne. Ludzie dorosli tez sa panstwowi w znaczeniu naleza do panstwa. Idac dalej wszystko co jest w panstwie nalezy do panstwa.

Data: 2018-10-24 19:15:17
Autor: Zenek Kapelinder
Precz z elektrykami
A wystarczy opracowac technologie przerabiania CO2 na wegiel i tlen i bedzie butelka niewypitka. Oczywiscie w formie skrzynki umieszczonej w samochodzie. Juz widze w kwietniowym onanecie ze wielki wynalazek polskich naukowcow wyszedl z opracowan teoretycznych i przy pomocy funduszy z ue zaczynaja sie badania nad zamiana CO2 w wegiel i tlen. I ze osiagnieto sukces bo przy uzyciu specjalnego katalizatora udalo sie zrobic wode sodowa. Tak przy okazji. Jak sie pije wode sodowa to co sie dzieje z CO2? Wypierdza sie go? Bo jak przyswaja to moze wpuszczenie do wodociagow wody sodowej rozwiazalo by problem ocieplenia. Jak by kto pytal pierwszy na to wpadlem.

Data: 2018-10-25 12:07:20
Autor: t-1
Precz z elektrykami

A wystarczy opracowac technologie przerabiania CO2 na wegiel i tlen i bedzie butelka niewypitka.

Po to węgiel i tlen zamieniono w CO2 aby uzyskać energię do napędu samochodu.
Rozbicie CO2 na składowe wymaga włożenia co najmniej tyle samo energii, nie ma problemu z technologią.
Więc może jakaś mini synteza jądrowa pod maską samochodu.
Ale wtedy po co reakcja spalania?

Problemem jest uznanie CO2 za wroga natury, skoro jest to podstawowe pożywienie roślin.
Ale jak by wtedy, różni zbawcy ludzkości, wypłukiwali miłe dolarki z powietrza?

Data: 2018-10-25 03:57:34
Autor: Zenek Kapelinder
Precz z elektrykami
Widze ze do podobnych wnioskow co moje dochodza i inni. Ze nie ma na Ziemi zycia jesli nie bedzie dostatecznej ilosci co2. Jeszcze tylko ekolodzy i inni popaprancy musza zrozumiec ze ocieplenie odblokuje wiecej terenow pod uprawy niz zostanie straconych w wyniku podniesienia sredniej temperatury.

Data: 2018-10-25 13:07:08
Autor: Jacek Maciejewski
Precz z elektrykami
Dnia Thu, 25 Oct 2018 03:57:34 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Jeszcze tylko ekolodzy i inni popaprancy musza zrozumiec ze ocieplenie odblokuje wiecej terenow pod uprawy niz zostanie straconych w wyniku podniesienia sredniej temperatury.

Zenuś, doprawdy czasem lepiej by było jakbyś zamilczał.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-25 04:31:44
Autor: Zenek Kapelinder
Precz z elektrykami
Policz jakie sa okolice okolorownikowe i co sie na nich uprawia i porownaj z wielkoscia terenow na ktorych teraz jest wieczna zmarzlina i dopiero pisz, pisz, pisz.

Data: 2018-10-25 13:37:20
Autor: radekp@konto.pl
Precz z elektrykami
Thu, 25 Oct 2018 04:31:44 -0700 (PDT), w
<2411c2f9-4ebc-4a01-92d1-579adb404bb9@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Policz jakie sa okolice okolorownikowe i co sie na nich uprawia i porownaj z wielkoscia terenow na ktorych teraz jest wieczna zmarzlina i dopiero pisz, pisz, pisz.

Znaczy się chcesz uprawiać pola na Antarktydzie i Grenlandii?
Aha... aha...

Data: 2018-10-25 10:15:11
Autor: Zenek Kapelinder
Precz z elektrykami
Ja nie bo tego nie dozyje. Ale jak by sie zrobilo prawdziwe ocieplenie to znasz jakis powod zeby w Norwegii winogrona nie rosly a na syberii kukurydza, ziemniaki, jablka i co sobie jeszcze zazyczysz. Problemem nie jest ocieplenie tylko gatunek ludzi ktorzy beda sie musieli przeprowadzic z okolic rownika. Zreszta oni juz sami sie przeprowadzaja.

Precz z elektrykami