Precz z komuną.

Data: 2015-11-28 03:45:53
Autor: stevep
Precz z komuną.
# Dawniej był członkiem PZPR, dziś walczy z tym, co Jarosław Kaczyński  nazywa "postkomunizmem". Stanisław Piotrowicz nie wstydzi się swojej  przeszłości - uważa, że "czynił dobro".
Dawniej był członkiem PZPR, dziś walczy z tym, co Jarosław Kaczyński  nazywa "postkomunizmem". Stanisław Piotrowicz nie wstydzi się swojej  przeszłości - uważa, że "czynił dobro".
- Jak pan, akurat pan, czuje się w roli człowieka, którego PiS stawia do  walki z - cytuję Jarosława Kaczyńskiego - próbą utrzymania stosunków  określanych jako postkomunizm? - zapytał Piasecki, a Piotrowicz lekko  zmieszany odparł, że nie wie, co prowadzący ma na myśli. Ustalono jednak,  że polityk był członkiem PZPR kilkanaście lat, do 1989 roku. - Był pan  PRL-owskim prokuratorem. Czy nie uważa pan, że jest jakaś ironia, chichot  historii, że to pan dziś przywraca "praworządność" - jak mówi PiS - i  walczy z postkomunizmem?

Po tym pytaniu słychać było już oburzenie Piotrowicza. - Pan nie zna mojej  historii. W tamtym czasie ponosiłem większe ryzyko pomagając tym, którzy  roznosili ulotki niż ci, którzy te ulotki roznosili - odparł. - Czyli pan  był Konradem Wallenrodem systemu komunistycznego? - spytał Piasecki  ironicznie, a poseł bronił się mówiąc, że "wielu ludzi jest mu wdzięcznych  za to, że w tamtym czasie ich osłaniał i mocno wspierał". #
Ze strony:
http://skroc.pl/0ef91

--
stevep
-- -- -

Data: 2015-11-28 18:19:05
Autor: Mark Woydak
Precz z komuną.
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.x8shyrjb50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Dawniej był członkiem PZPR, dziś walczy z tym, co Jarosław Kaczyński
nazywa "postkomunizmem". Stanisław Piotrowicz nie wstydzi się swojej
przeszłości - uważa, że "czynił dobro".

--

Jasne. Piotrowski też dobro złem zwyciężał. PiS to zbiorowisko pzpr-owskich szumowin i agentów.

Mark Woydak

--

Precz z komuną.