Precz z komuną

Data: 2019-05-27 08:57:29
Autor: boukun
Precz z komuną
37 min. temu

A nie przeraża Państwa to, że ex totalitarni w tak dużej liczbie weszli, bo Grześ im pozwolił? 30 lat po obaleniu i taki come back? Tego PO nie wolno wybaczyć! NIGDY

Data: 2019-05-27 01:04:22
Autor: Bruno Brunowski
Precz z komuną
W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 08:57:54 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Mówisz o Kuźmiuku i Saryuszu-Wolskim?

--
Bruno

Data: 2019-05-27 10:08:44
Autor: boukun
Precz z komuną
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
zennhorst
1 godzinę temu

PO exit!

Grabarz
1 godzinę temu

Wystarczy nie kraść, brawo PiS.

Data: 2019-05-27 11:56:31
Autor: Lord Donald
Precz z komuną
W dniu 27.05.2019 o 10:08, boukun pisze:
[...]

PO próbuje wmówić, że chodzi tu o rozdawnictwo. Tylko trudno im wyjaśnić że podatki są niższe niż za ich czasów i dług stoi w miejscu a nawet zaczyna być spłacany. Nie potrafią wyjaśnić jak przy ich polityce zaciskania pasa potroili jedynie w ostatnie 8 lat dług i pozabierali ulgi, podkręcili podatni. A co dziwniejsze mimo tych wielkich oszczędności nasza gospodarka wpadła kompletną zapaść, tak że musieli zabrać ludziom emerytury aby załatać dziurę budżetową, bo konstytucja przewidywała przyspieszone wybory. Nie potrafią wyjaśnić jak to PiSiory robią, kto daje pisiorom na ta rozrzutność, tylko drą ryja. W sumie to chyba potrafią, tylko nie bardzo fryce im pozwalali dobrze rządzić bo to nie było w ich interesie. Fryce także stosowali, i mając gdzieś dyrektywy UE nadal stosują podobnie jak teraz PiS swoją SGR (Społeczną Gospodarkę Rynkową), która jako jedynie sprawdza się w krajach doprowadzając kraje do rozkwitu. Dobrze wiedzą, że aby ruszyć gospodarkę trzeba mieć konsumentów, wtedy rozwija się przedsiębiorczość narodowa. Żadna inicjatywa przedsiębiorcza nie ma sensu jak kraj w zapaści i nie ma konsumenta, wszystko stoi nikt nie pracuje. PiSuary wpompowali w rynek trochę gotówki i wszystko ruszyło z kopyta. To oczywiste że każdy w pierwszym rzędzie realizuje podstawowe potrzeby, nie odkłada, więc pieniądz rusza rynek. Drą ryja że idzie na wódę, ale przecież dla żuli żaden problem, jak przepiją to i tak akcyza na alkohol i papierosy to 90% kosztów produkcji, a więc państwo dostaje z powrotem tą kwotę, żul jej nie konsumuje. Normalni ludzie nie popadają z zapaść konsumencką i ruszają rynek, a jak funkcjonuje gospodarka krajowa, to powstaje nadwyżka, która przyczynia się do tak szybkiego wzrostu gospodarczego i rekompensuje, tak zwaną przez POsrańców rozrzutność PiSuarów.

Data: 2019-05-27 03:29:17
Autor: Bruno Brunowski
Precz z komuną
W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 11:56:33 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]

PO próbuje wmówić, że chodzi tu o rozdawnictwo. Tylko trudno im wyjaśnić że podatki są niższe niż za ich czasów
Kłamstwo. Nie dość że nie są niższe, to jeszcze wzrastają, tyle że nowe podatki są sprytnie ukrywane jak "opłaty".

i dług stoi w miejscu a nawet zaczyna być spłacany.
Dług publiczny nie zaczyna być spłacany. Nadal zadłużamy się na potęgę. W tym roku po marcu już jest 4,5mld deficytu.

--
Bruno

Data: 2019-05-27 13:13:08
Autor: Lord Donald
Precz z komuną
[...]

Nie wiem srajdaku o czym mówisz. Ja mam prywatną firmę od 15 lat i nic mi nie wzrosło przez ostatnie 4. Za POsrańców ciągle rosło. To VAT, to zabierane ulgi, ZUS liczony od widzi mi się PO, co kwartał ciągle rósł. Nie wiem o jakie opłaty chodzi, ale na pewno drzesz ryja o opłaty dla fryca, coś tam weszło im od dyskontów. Ale mam twojego fryca gdzieś, bo tylko tu takie szwabskie dziwki z PO bardzo jęczą.

i dług stoi w miejscu a nawet
zaczyna być spłacany.

Dług publiczny nie zaczyna być spłacany. Nadal zadłużamy się na potęgę. W tym roku po marcu już jest 4,5mld deficytu.

Srajdaku, pierwsze co zrobili PO po wejściu do koryta 2007/2008 tozaciagneli kredyt na wypłatę trzynastek, później brali ile weźmie. Doszli do bilon powielając dług kilka razy. Obecnie nic nie jest finansowane z długu, ani tak zwane przez was rozdawnictwo, ani tak jak u was było nagrody i afery. To o czym mówisz to kreatywność waszego TVN, zaczęli prorokować ile będzie kosztować piątka Kaczyńskiego. To tak jak 4 lata temu pierdzenie waszego dyletanta ekonomi Rostowskiego "Pieniędzy niema i nie będzie..." tyle wasz debil wam nasrał do łba, a wy musieliście to odszczekiwać 4 lata, bo miało się nijak do rzeczywistości.

Data: 2019-05-27 04:31:43
Autor: Bruno Brunowski
Precz z komuną
W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 13:13:09 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Nie wiem srajdaku o czym mówisz. Ja mam prywatną firmę od 15 lat i nic mi nie wzrosło przez ostatnie 4. Za POsrańców ciągle rosło. To VAT, to zabierane ulgi, ZUS liczony od widzi mi się PO, co kwartał ciągle rósł. Nie wiem o jakie opłaty chodzi, ale na pewno drzesz ryja o opłaty dla fryca, coś tam weszło im od dyskontów. Ale mam twojego fryca gdzieś, bo tylko tu takie szwabskie dziwki z PO bardzo jęczą.

Stawki ZUS dla działalności gospodarczej: 2016: 1121,52 zł
2019: 1316,97 zł

Opłaty?
O tu jest taka jedna: "Tak zwana "opłata emisyjna" stała się w faktem. Rząd zatwierdził nowe przepisy, zostały one oficjalnie opublikowane i już od 1 stycznia nowa opłata zacznie być pobierana."
https://40ton.net/nowa-oplata-paliwowa-juz-1-stycznia-2019-roku-ceny-paliw-maja-wzrosnac-o-okolo-2-procent/

A jak tam ceny prądu?

> Dług publiczny nie zaczyna być spłacany. Nadal zadłużamy się na potęgę. W tym roku po marcu już jest 4,5mld deficytu.
> [Ciach bełkot]

Państwowy dług publiczny (PDP, zadłużenie sektora finansów publicznych po konsolidacji):
2015:877,3 mld
2018:984,3 mld

Dług sektora instytucji rządowych i samorządowych (dług EDP)
2015:  923,3 mld
2018: 1033,6 mld

--
Bruno

Data: 2019-05-27 14:04:51
Autor: Pisiorowy Escobar
Precz z komuną
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

lordzik do tablicy - proszę wytłumaczyć kto tyle kradnie ?
lordzik na pewno nie (on robi w dojczlandi za prostytutkę), więc kto ?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-05-27 16:25:34
Autor: Wiesiaczek
Precz z komuną ???
W dniu 27.05.2019 o 14:04, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Przypomnę, że za tow. Edwarda Gierka było 28 mld długu (już dawno spłacony).
To jak to jest z tą komuną?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2019-05-27 17:02:31
Autor: Lord Donald
Precz z komuną
[...]

https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/V5VktkpTURBXy9jNDIxYzcxNGJmZjJiOWE4MmQ2NzQ1MDFlYjg1YTU2My5wbmeRlQLNAxQAwsM

Po pacz srajdku, właściwie dług ustabilizował się po wygranej PiS. W sumie balansuje na kosztach jego obsługi czyli odsetek. Co do PKB spadł już poniżej tego co, próbowali zrobić POsrańcy kradnąc nasze emerytury, w sumie jak widać to już wtedy należało rozpisać wybory zgodnie z konstytucją. Wykres jest jedynie od 2000, wtedy to twoja PO rządziła jako UW. Wcześniejsze lata, dziesięć przed to dług Gierka 28mld, za czasów PO od nocnej zmiany kiedy przejęli rządy dług wzrósł 68 krotnie i tak pozostaje, w końcu zaczyna spadać. Jak nie wrócą twoi POsrańcy jest szansa że spłacimy przy dzisiejszym PKB.

Data: 2019-05-27 08:08:31
Autor: Bruno Brunowski
Precz z komuną
W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 17:02:33 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> lordzik na pewno nie (on robi w dojczlandi za prostytutkę), więc kto ?

Po pacz srajdku, właściwie dług ustabilizował się po wygranej PiS. W sumie balansuje na kosztach jego obsługi czyli odsetek.

Nic się nie ustabilizowało, gdyż PiS od 2015 właśnie pożyczył kolejne 100 mld. Dodatkowo właśnie obiecał wydatki na 60 mld rocznie, 60 mld których nie ma i będzie musiał pożyczyć. --
Bruno

Data: 2019-05-27 21:42:08
Autor: Lord Donald
Precz z komuną
[...]

Kto ci takich pierdół nagadał. Gdzie masz że pożyczył? UE już by tu przysłała misję stabilizacyjną jakby pożyczył choćby pół dolara. PO kazało by rozpisać wybory zgodnie z konstytucją, bo dług przekroczył by próg konstytucyjny. Dług przekraczał próg konstytucyjny i to było za PO, ale zataili i zapieprzyli ludziom ZUS aby to zaklepać. Srają wam łeb w TVN. Widzisz srajdaczku, pomyśl, jakby tak było wasza niemiecka PO i UE darli by już ryja i to ostro. Jak na razie światowe rankingi naszej gospodarki są pozytywne, PiS jest za cienki aby takie coś zataić. Coś ci ktoś dobrze nasrał, im by nie uszło jak to uszło POsrańcom. Ładnie ci te TVN sra do tego łba.

Data: 2019-05-27 13:34:02
Autor: Bruno Brunowski
Precz z komuną
W dniu poniedziałek, 27 maja 2019 21:42:11 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Kto ci takich pierdół nagadał. Gdzie masz że pożyczył? UE już by tu przysłała misję stabilizacyjną jakby pożyczył choćby pół dolara.

Z oficjalnych dokumentów Ministerstwa Finansów: https://www.gov.pl/documents/1079560/1080340/zsfp_2018_12.pdf/8afbb148-d1da-af1b-6440-6913a0047d98

Zmiana XII 2018 - XII 2017 = 22,44 mld
--
Bruno

Data: 2019-05-27 23:29:28
Autor: Pisiorowy Escobar
Precz z komuną
> [...]

> Kto ci takich pierdół nagadał. Gdzie masz że pożyczył? UE już by tu > przysłała misję stabilizacyjną jakby pożyczył choćby pół dolara.

a lordzik znowu leży i kwiczy bo mu wyprali mózg w tvpislam
a tu prawda kopnęła go w pipę

Data: 2019-05-28 00:06:18
Autor: Lord Donald
Precz z komuną
[...]

Natomiast dług zagraniczny spadł o 2,6 mld zł (-0,9%) w IVkwartale i o 3,3 mld zł (-1,1%) w całym 2018 r. do poziomu296,1 mld zł, co było głównie wypadkową spadku długuzagranicznego SP przy:- zmniejszeniu długu SP w EUR (-2,2 mld EUR), w CHF (-1,0 mldCHF), w JPY (-50 mld JPY) i w USD (USD -0,3 mld zł),- osłabieniu złotego - wzrost długu z tego tytułu wyniósł 12,0mld zł w całym 2018 r., w tym 3,2 mld zł w IV kwartale.

I co srajdaku, poczytaj dobrze. Po za tym to co piszesz 22,44 mld to są koszty obsługi waszego długu za POsrańców. Przypominam, że jak wasi POsrańcy obalali rząd Olszewskiego ten dług był niewielki, taki zostawiliście jak Polacy wam dali kopa 4 lata temu. Ale nie bój nic, przy naszym PKB spoko my Polacy sobie poradzimy. Spokojnie go spłacimy. Już wasze POsrane PO nie wróci.

Data: 2019-05-27 15:16:38
Autor: Bruno Brunowski
Precz z komuną
W dniu wtorek, 28 maja 2019 00:06:20 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]

I co srajdaku, poczytaj dobrze. Po za tym to co piszesz 22,44 mld to są koszty obsługi waszego długu za POsrańców. Przypominam, że jak wasi POsrańcy obalali rząd Olszewskiego ten dług był niewielki, taki zostawiliście jak Polacy wam dali kopa 4 lata temu. Ale nie bój nic, przy naszym PKB spoko my Polacy sobie poradzimy. Spokojnie go spłacimy. Już wasze POsrane PO nie wróci.

Nie Lordzik, to nie jest koszt obsługi, a rosnące zadłużenie. Kilka postów wcześniej twierdziłeś, że zadłużenie spada, a tu taki klops. Za zeszły rok wzrosło o 22,44 miliarda. Zmiana jest taka, że nieco spadło zadłużenie zagraniczne, ale z nawiązką nadrobiono to zadluzeniem krajowym (albo raczej nominowanym w złotych). --
Bruno

Data: 2019-05-28 01:19:20
Autor: Lord Donald
Precz z komuną
[...]

Nie bądź taki kreatywny srajdaczku.

https://www.zadluzenia.com/wp-content/uploads/2019/02/Zrzut-ekranu-2019-02-02-o-11.27.28.png

Mnie interesuje dług zagraniczny, to tego spłacamy zagranicę. Po Gierku zostało 28mld, do 2001 twoi posrańcy zrobili z tego 99mld. Popatrz srajdaczku,  jak twoja PO dostała kopa 28mld w rok na otarcie łez odchodne, odprawy, czyli tyle ile Gierek na swoje programy gospodarcze, W sumie dobili do 335mld, zaokrąglając kwotę. Od tego czasu PiS  spłacił już 38mld w cztery lata, czyli więcej niż co wyście się darli po okrągłym stole na dług Gierka, strasząc polaków że będziecie go spłacać setki lat. A tu masz w 4 lata dokonali cudów. Co do zobowiązań krajowych kwota się nieznacznie waha od 4 lat. Przy tym bardzo rośnie PKB. Także zasobność Polaków. Przyjrzyj się, że nie tak jak u POsrańców rosła rocznie średnio o 50mld rocznie. W kraju jako Polacy se poradzimy. Ważne aby spłacić wasze złodziejstwo zagraniczne i być niezadłużonym krajem, a tu spłacone już 38mld, spłacają średnio 10mld rocznie, po tym jak ujebaliście nasz kraj pozostawiając nas z długiem zagranicznym 335mld.

Data: 2019-05-27 22:22:58
Autor: Bruno Brunowski
Precz z komuną
W dniu wtorek, 28 maja 2019 01:19:23 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Nie bądź taki kreatywny srajdaczku.

https://www.zadluzenia.com/wp-content/uploads/2019/02/Zrzut-ekranu-2019-02-02-o-11.27.28.png

O właśnie. Piękny przykład. Pisiory zawsze chwalą się danymi za trzy kwartały, gdyż w czwartym zadłużenie gwałtownie wzrasta. Ale to przeszłość. W tym roku już po pierwszym kwartale w budżecie brakuje 4,5 mld zł. Wiadomo, rok wyborczy.

--
Bruno

Data: 2019-05-28 00:21:48
Autor: Bruno Brunowski
Precz z komuną
W dniu wtorek, 28 maja 2019 07:22:59 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> O właśnie. Piękny przykład. Pisiory zawsze chwalą się danymi za trzy kwartały, gdyż w czwartym zadłużenie gwałtownie wzrasta. Ale to przeszłość. W tym roku już po pierwszym kwartale w budżecie brakuje 4,5 mld zł. Wiadomo, rok wyborczy.

Tu masz najnowsze dane: https://www.gov.pl/documents/1079560/1080340/zsp_2019_03.pdf/af23bb42-7a45-9e80-7e08-afcd334e5a8c
"Według wstępnych szacunkowych danych, zadłużenie SP na
koniec kwietnia 2019 r. wyniosło ok. 978,7 mld zł,
co oznaczało (...) wzrost o 24,4 mld zł (+2,5%) wobec końca 2018 r."

Jeszcze jakieś pytania?

--
Bruno

Data: 2019-05-28 14:48:00
Autor: Lord Donald
Precz z komuną
[...]

Tępy jesteś i to bardzo. Dług krajowy oscyluje już od dawna w tej granicy. Pacz na dłóg zagraniczny, to ten musi zostać spłacony. Pomyśl srajdaku, aby dokodnić europę za kilka lat musimy zarabiać 10 razy więcej, a więc zobowiązania wobec własnych obywateli będą także wyższe. Dług zagraniczny jest w dewizach w przeliczeniu na naszą złotówkę. Co by się nie zdarzyło w kraju, tan zawsze będzie w dewizach i będziemy mieli obowiązek go spłacić. Popacz po okrągłym stole, wszystkie zobowiązania wobec naszych obywateli twoi POsrańcy olali, zmienił się system i tyle. Ale4 dług zagraniczny Gierka został do spłaty. Jak powiedziałem zasadzi się kopa POsrańcom, i da się im wała, nie dostaną nic co nakradli, bo to oni powsadzali se w kieszeń obligacje skarbowe, pokradli fabryki, banki, itp... Raczej nie mówimy tutaj o zobowiązaniach typu mieszkania, nawet przedpłaty na różnego rodzaju usługi, itp... co był dłużny PRL, a wy POsrańcy wystawiliście się dupą na polaków po zmianie systemu. Rozliczy się POsrańców to większość odzyskamy. Co do długu zagranicznego, jaki wy POsrańcy zrobiliście, to musimy go spłacić, PiSuary już spłacili 38mld w 4 lata, a spłacają coraz szybciej. Popatrz sobie na rozkład długu zagranicznego w ostatnich 4 lat. Popatrz jak to było za waszych POsrańców daje ci statystyki od 2000r. Bardzo się boicie tego zestawienia. Próbujesz tutaj srać swoim lemingom do łba przedstawiając jakąś oscylację zobowiązania państwa wobec własnych obywateli, która to i tak w porównani z waszym okresem rządów tak zwanej polityki zaciskania pasa, ale tylko obywateli a nie swoich kolesi o odsetek procenta. Więc nie martw się ani krajowym ani zagranicznym. Zagraniczny od 4 lat się ładnie spłaca. Krajowy zasadzimy kopa waszym POsrańcom, rozliczymy ich, oddadzą co nakradli to się wróci w większej części, resztę uregulujemy jak zagraniczny.

https://www.zadluzenia.com/wp-content/uploads/2019/02/Zrzut-ekranu-2019-02-02-o-11.27.28.png

Data: 2019-05-28 06:02:10
Autor: Bruno Brunowski
Precz z komuną
W dniu wtorek, 28 maja 2019 14:48:02 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Tępy jesteś i to bardzo. Dług krajowy oscyluje już od dawna w tej granicy. Pacz na dłóg zagraniczny, to ten musi zostać spłacony. Pomyśl srajdaku, aby dokodnić europę za kilka lat musimy zarabiać 10 razy więcej, a więc zobowiązania wobec własnych obywateli będą także wyższe. Dług zagraniczny jest w dewizach w przeliczeniu na naszą złotówkę. Co by się nie zdarzyło w kraju, tan zawsze będzie w dewizach i będziemy mieli obowiązek go spłacić. Popacz po okrągłym stole, wszystkie zobowiązania wobec naszych obywateli twoi POsrańcy olali, zmienił się system i tyle. Ale4 dług zagraniczny Gierka został do spłaty. Jak powiedziałem zasadzi się kopa POsrańcom, i da się im wała, nie dostaną nic co nakradli, bo to oni powsadzali se w kieszeń obligacje skarbowe, pokradli fabryki, banki, itp... Raczej nie mówimy tutaj o zobowiązaniach typu mieszkania, nawet przedpłaty na różnego rodzaju usługi, itp... co był dłużny PRL, a wy POsrańcy wystawiliście się dupą na polaków po zmianie systemu. Rozliczy się POsrańców to większość odzyskamy. Co do długu zagranicznego, jaki wy POsrańcy zrobiliście, to musimy go spłacić, PiSuary już spłacili 38mld w 4 lata, a spłacają coraz szybciej. Popatrz sobie na rozkład długu zagranicznego w ostatnich 4 lat. Popatrz jak to było za waszych POsrańców daje ci statystyki od 2000r. Bardzo się boicie tego zestawienia. Próbujesz tutaj srać swoim lemingom do łba przedstawiając jakąś oscylację zobowiązania państwa wobec własnych obywateli, która to i tak w porównani z waszym okresem rządów tak zwanej polityki zaciskania pasa, ale tylko obywateli a nie swoich kolesi o odsetek procenta. Więc nie martw się ani krajowym ani zagranicznym. Zagraniczny od 4 lat się ładnie spłaca. Krajowy zasadzimy kopa waszym POsrańcom, rozliczymy ich, oddadzą co nakradli to się wróci w większej części, resztę uregulujemy jak zagraniczny.

I znów powołujesz się na dane kończące się na III kwartale 2018. Pokaż dane za cały rok jak żeś taki twardziel. Czemu się tak boisz tych wykresów?
https://www.gov.pl/web/finanse/zadluzenie-sektora-finansow-publicznych

--
Bruno

Data: 2019-05-29 06:24:49
Autor: Pajdak
Precz z komuną wrzeszczy komuch Stacho
kremlowski troll "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

Tępy jesteś i to bardzo. Dług krajowy oscyluje już od dawna w tej granicy.
Pacz na dłóg zagraniczny,

Zdecyduj się tępa pało: dłUg czy dłÓg? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-28 14:02:28
Autor: Lord Donald
Precz z komuną
[...]

Widzisz srajdaku to właśnie wy POsrańcy macie problem z przedstawieniem danych na temat zadłużenia. Nie wiem czy ty nie masz pojęcia o tym, czy palisz głupa. Przejżyj historię długu tego zagranicznego bo ten ma znaczenie abyśmy odzyskali suwerenność i niezależność. Ten został pięknie spłacony w 4, po raz pierwszy z resztą, PiS spłacił go aż o 38mld. Praktycznie od początku i jako jedyni jak wygrali wybory zaczęli go spłacać. Dług składa się z 38mld Gierka i 307mld PO. Nawet jak POsrańcy dostali kopa pożyczyli za granicą sobie 28mld na wypłatę nagród za odejście podnosząc dług do 335mld. Jak na razie PiS nie pożyczył za granicą ani dolara, franka, euro czy funta, spłacił do poniżej 300mld i nadal spłaca coraz szybciej. Krajowy jaki zrobiliście, zobowiązania wobec Polaków, to se sami załatwimy. Z resztą, jak zasadzimy kopa całkiem POsrańcom, to większość wróci z powrotem, wasze kulczyki oddadzą to w zębach na kolanach. To co nakradliście raczej nie zostanie w waszych łapach. Nie drzyj kopary bo znów próbujesz obrzucać innych waszym gównem w jakie wsadziliście nas Polaków przez 25 lat swoich rządów. W sumie to srajdaku za głupi jesteś aby się tym zajmować, próbujesz wykazać się tym co ci nasrało do łba wasze szwabskie tVN, itp..., a nawet za tępy jesteś aby zweryfikować to czym ci nasrali do tego łba. Po prostu zostań tam u swojego fryca i zapomnij o nas Polakach, przestań pluć jadem na nasz kraj. Nie łudź się, twoje POrane PO już nie wróci, dostało kopa na dobre. Zajmij się wiec tym co potrafisz najlepiej, niewolniczą pracą u twojego fryca, aby nie zasadził ci kopa i nie przyszłam takiego tępego nieroba jak ty do naszego kraju nam na kark. Nawet załatw tam wakat swoim POsrańcom, aby nie wracali. My już sobie tutaj poradzimy, spłacimy wasze długi i odbudujemy gospodarkę. Przestań się tym przejmować, po tym jak nasraliście na nasz kraj to już nie wasz problem. Nikt was nie będzie z tego co zrobiliście naszemu krajowi rozliczał. Tylko nie wracajcie. Huj wam po prostu w dupę.

Data: 2019-05-28 05:20:56
Autor: Bruno Brunowski
Precz z komuną
W dniu wtorek, 28 maja 2019 14:02:30 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> O właśnie. Piękny przykład. Pisiory zawsze chwalą się danymi za trzy kwartały, gdyż w czwartym zadłużenie gwałtownie wzrasta. Ale to przeszłość. W tym roku już po pierwszym kwartale w budżecie brakuje 4,5 mld zł. Wiadomo, rok wyborczy.

> [...]

I tylko ślinotok ci pozostał. Przypomnę zatem dane za pierwsze cztery miesiące tego roku: https://www.gov.pl/documents/1079560/1080340/zsp_2019_03.pdf/af23bb42-7a45-9e80-7e08-afcd334e5a8c "Według wstępnych szacunkowych danych, zadłużenie SP na koniec kwietnia 2019 r. wyniosło ok. 978,7 mld zł, co oznaczało (...) wzrost o 24,4 mld zł (+2,5%) wobec końca 2018 r." --
Bruno

Data: 2019-05-28 14:52:34
Autor: Lord Donald
Precz z komuną
[...]

Widzisz srajdaczku, już się zesrałeś i nic z tego nie wyszło, zasadzili Polacy wam POsrańcom kopa i nic wam nie pozostało. Do usranej śmierci u fryca będziecie cegły na budowie tachać. Tyle waszego, z waszego jadu na nasz kraj, POsrane folksdojcze. Po prostu właśnie jak wasz wieszcz kiedyś się mądrował, "Panowie policzcie głosy" nic tu teraz po was, zapomnijcie. Staliście się historią, jedną z najgorszych w naszym kraju, ale ważne ,że mamy już was za sobą.

Data: 2019-05-28 05:56:52
Autor: Bruno Brunowski
Precz z komuną
W dniu wtorek, 28 maja 2019 14:52:36 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> koniec kwietnia 2019 r. wyniosło ok. 978,7 mld zł,
> co oznaczało (...) wzrost o 24,4 mld zł (+2,5%) wobec końca 2018 r."

I tylko ślinotok ci pozostał w zetknięciu z rządowymi danymi.

--
Bruno

Data: 2019-05-28 22:53:33
Autor: Pisiorowy Escobar
Precz z komuną
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Widzisz srajdaczku, już się zesrałeś i nic z tego nie wyszło, zasadzili Polacy wam POsrańcom kopa i nic wam nie pozostało. Do usranej śmierci u

ruski dildo, czego nadal nie rozumiesz ?

https://www.gov.pl/documents/1079560/1080340/zsp_2019_03.pdf/af23bb42-7a45-9e80-7e08-afcd334e5a8c
"Według wstępnych szacunkowych danych, zadłużenie SP na koniec kwietnia 2019 r. wyniosło ok. 978,7 mld zł, co oznaczało (...) wzrost o 24,4 mld zł (+2,5%) wobec końca 2018 r." daj znać tępa szczało to wytłumaczę

Data: 2019-05-27 17:07:34
Autor: Lord Donald
Precz z komuną ???
W dniu 27.05.2019 o 16:25, Wiesiaczek pisze:
[...]

Sprawa jest taka, że Gierek nas nie zostawił gołych. Z tego co pobudował za swoich czasów już nie mówiąc o reszcie, były większe wpływy nawet jak PO robiło rabunkową prywatyzację niż zostało długu. W sumie to nie taki kosmos, to jedynie roczne wydatki na oświatę, służbę zdrowia. Przy dobrym gospodarowaniu do spłacenia, nawet ten bilon PO. Tylko trzeba tych złodziei PO trzymać z daleka od koryta.

Data: 2019-05-27 19:51:13
Autor: Pisiorowy Escobar
Precz z komuną ???
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Sprawa jest taka, że Gierek nas nie zostawił gołych. Z tego co pobudował za swoich czasów już nie mówiąc o reszcie, były większe wpływy nawet jak

o, ruski doldzik nawet gierka podziwia :DDD
opowiadaj jak tam stałeś w kolejkach w 1980 i jak ten gierkowski dobrobyt
odczuwałeś ?

zaraz, zaraz - a może ty wtedy robiłeś w sb, komuchu ?

Data: 2019-05-27 14:08:14
Autor: Pajdak
Precz z komuną
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qcggo3$1tao$1gioia.aioe.org...
W dniu 27.05.2019 o 12:29, Bruno Brunowski pisze:

/.../

Ja mam prywatną firmę od 15 lat i nic mi nie wzrosło przez ostatnie 4.

Oprócz kosztów! ;-))))

Co produkujesz/sprzedajesz może coś utargujemy? Mam główny rynek zbytu w UK i Francji.

Na czym kręcisz wałki?

Za POsrańców ciągle rosło. To VAT, to zabierane ulgi,

Przykłady ;-)))

ZUS liczony od widzi mi się PO, co kwartał ciągle rósł.

Kto ustanowił takie prawo? ;-))

Nie wiem o jakie opłaty chodzi, ale na pewno drzesz ryja o opłaty dla fryca,

skądże, chodzi mu u zrzutkę na Bieda+

coś tam weszło im od dyskontów.

No paczcie towarzyszu, przez 4 lata PiS nie POgonił "fryca" tylko wciąż mu POzwala okradać POlski naród! Aj waj! Aj waj!

Ale mam twojego fryca gdzieś,

Wiem, wiem gdzie lubisz go miec! ;-))))

bo  tylko tu takie szwabskie dziwki z PO bardzo jęczą.

No i ty ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-27 14:03:06
Autor: Pajdak
Precz z komuną
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qcgc8f$1824$1gioia.aioe.org...

PO próbuje wmówić, że chodzi tu o rozdawnictwo.

To nie rozdawnictwo ale masowy exodus. Ucieka kto może! ;-))

Wybory 2019. Lista PiS (Okręg nr 1 - Pomorze)

Anna Fotyga

Jarosław Sellin

Danuta Sikora

Piotr Mueller

Antoni Szymański

Arleta Kurzelewska

Danuta Białooka-Kostenecka

Karol Rabenda

Patryk Demski

Mariusz Łuczyk

Wybory 2019. Lista PiS (Okręg nr 2 - kujawsko-pomorskie)

Kosma Złotowski

Tomasz Latos

 Przemysław Przybylski

 Joanna Borowiak

Zbigniew Girzyński

Barbara Konieczna

 Żaneta Śrubkowska

Ireneusz Stachowiak

Marcin Wroński

Anna Szwed

Wybory 2019. Lista PiS (Okręg nr 3 - podlaskie i warmińsko-mazurskie)

Krzysztof Jurgiel

Iwona Arent

Grzegorz Kierozalski

Joanna Karpowicz

Justyna Żalek

Wojciech Kossakowski

Tadeusz Cymański

Jolanta Andruszkiewicz

Romuald Łanczkowski

Wybory 2019. Lista PiS (Okręg nr 4 - Warszawa)

Jacek Saryusz Wolski

Ryszard Czarnecki

Konstanty Radziwiłł

Anita Czerwińska

Zbigniew Gryglas

Ewa Tomaszewska

Andrzej Smirnow

Sebastian Kaleta

Dominika Chorosińska (Figurska)

Małgorzata Wypych

Wybory 2019. Lista PiS (Okręg nr 5 - Mazowsze)

Adam Bielan

Maria Koc

Zbigniew Kuźmiuk

Maciej Małecki

Anna Kwiecień

Arkadiusz Czartoryski

Teresa Wargocka

Agnieszka Krzętowska

Rafał Romanowski

Marek Opioła

Wybory 2019. Lista PiS (Okręg nr 6 - Łódź)

Witold Waszczykowski

Joanna Kopcińska

Wybory 2019. Lista PiS (Okręg nr 7 - Wielkopolska)

Zdzisław Krasnodębski

Andżelika Możdżanowska

Joanna Lichocka

Szymon Szynkowski vel Sęk

Ryszard Bartosik

Marcin Porzucek

Lidia Dudziak

Robert Popkowski

Joanna Frankiewicz

Jan Dziedziczak

Wybory 2019. Lista PiS (Okręg numer 8 - Lubelskie)

Elżbieta Kruk

Beata Mazurek

Tomasz Solis

Barbara Barszczewska

Krzysztof Szulowski

Sławomir Zawiślak

Andrzej Stanisławek

Sebastian Trojak

Ewa Szałachwiej

Marcin Duszek

Wybory 2019. Lista PiS (Okręg numer 9 - Podkarpackie)

Tomasz Poręba

Bogdan Rzońca

Ewa Leniart

Piotr Pilch

Krystyna Wróblewska

Kazimierz Gołojuch

Wybory 2019. Lista PiS (Okręg nr 10 - Małopolska-Świętokrzyskie)

Beata Szydło

Ryszard Legutko

Patryki Jaki

Dominik Tarczyński

Włodzimierz Bernacki

 Barbara Bartuś

 Elżbieta Duda

Michał Cieślak

 Arkadiusz Mularczyk

Anna Krupka

Wybory 2019. Lista PiS (Okręg nr 11 - Śląsk)

Jadwiga Wiśniewska

Grzegorz Tobiszowski

Izabela Kloc

Bolesław Piecha

Waldemar Andzel

Andrzej Sośnierz

Józef Kubica

Wioletta Koper-Staszowska

Bożena Szydlik

Stanisław Szwed

Wybory 2019. Lista PiS (Okręg numer 12 - Dolnośląskie i Opolskie)

Anna Zalewska

Beata Kempa

Sławomir Kłosowski

Andrzej Kisielewicz

Aleksander Szwed

Rafał Ślusarz

Katarzyna Czochara

Jacek Baczyński

Beata Żołnieruk

Mirosława Stachowiak-Różecka

Wybory 2019. Lista PiS (Okręg numer 13 - Zachodniopomorskie i Lubuskie)

Joachim Brudziński

Czesław Hoc

Elżbieta Rafalska

Jerzy Materna

Małgorzata Golińska

Michał Jach

Michał Kamiński

Helena Hatka

Małgorzata Jacyna-Witt

Władysław Dajczak

--
Pajdak

Data: 2019-05-27 14:02:02
Autor: Pajdak
Precz z komuną
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:qcg1pg$1meg$1gioia.aioe.org...
[...]

Do wybaczenia - ucieczka do Alcatraz! ;-)))

Data: 2019-05-27 14:52:56
Autor: boukun
Precz z komuną
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Maks
4 godziny temu

Nie chowajcie Grzegorza do jesieni. Tak trzymać PO.

Zuzanna
2 godziny temu

coz, germanska propaganda sie nie udala.

Big Mazik
2 godziny temu

Czerwony Pająk wkroczył do europarlamentu. Czyżby tajny pakt byłych komunistów i rozdawanie posadek byłym ziomalom z PZPR ????? W USA by to nie przeszło bo tam aż do trzeciego pokolenia czerwonych prześwietlali.

Precz z komuną