Precz z lewizną.

Data: 2009-02-25 01:12:24
Autor: cirrus
Precz z lewizną.
# Nawet najbogatszy kraj, po przestawieniu na lewicowe tory pogrąża się w problemach finansowych i ekonomicznym maraźmie. Widać to na przykładzie Rosji - w 1913 roku kraju rozwijającym się tak dynamicznie, że doradcy Cesarza Niemieckiego ostrzegali:"Jeszcze 2 do 5 lat tak szybkiego bogacenia się, a atak jakiegokolwiek państwa na Rosję będzie niemożliwy". Propaganda komunistyczna nauczyła nas wierzyć, że Rosja carska to bida z nędza, jakiej nie znał świat. Równocześnie trudno było dostać jakiekolwiek dane na ten temat. Po przejrzeniu ich, oraz notek emisariuszy zachodnich w Rosji, uderzyć może czytelnika ciężki szok. Otóż, Rosja "na godzinę przed I wojną światową" to dzisiejsze Chiny, ogromny eksporter zbóż, drewna, paliw, surowców, z gwałtownie rozwijającą się produkcją własną. Jeśli ktoś myśli, że było to epicentrum zacofania i głodowych płac, jak to nas przekonują podręczniki - wyrzuć te książeczki, chłopie, stalinówa-mamusia Michnika je dobierała. Do Rosji sprowadzano falami(!) robotników brytyjskich, walijskich, specjalistów francuskich i niemieckich. Płace w Petersburgu rzucały na kolana Polaków, a i Niemcy mogli ich pozazdrościć. Rok po roku, zwłaszcza po reformach Stołypina, zamordowanego przez komunistów(bo robotnicy i chłopi bogacili się dzięki nim zbyt szybko i komuniści tracili rynek zbytu na swoje bajki) Rosja pięła się do przodu.
Klęska w wojnie z Japonią o koloniie na Dalekim Wschodzie nie była żadnym ciosem. Nie zginął nawet ułamek procenta poborowych, flota, rozbita na dalekim wschodzie wskutek blokady brytyjskiej, została prawdopodobnie(ach te spiski!) wysłana celowo na zatopienie, zamiast na żletki, bowiem generalicja dążyła do wymiany na nową generację jednostek, a tylko topiąc ją w tak poniżających okolicznościach mogła być pewna, że władza sypnie wystarczającym groszem.
Bzdurą jest także "podskórne wrzenie" społeczeństwa. W rzeczywistości rosyjski naród był oazą spokoju w ówczesnym świecie, pewnym swego, śmiało dążącym do coraz większej emancypacji ekonomicznej. Gdy odrzucić głupawe "podręczniki historyczne", zatwierdzane przez komunistów bądź socjalistów od wieku już, a spojrzeć na zwyczajne chłodne dane, to okazuje się że największym wrogiem lewaków w Rosji był Rosyjski chłop, robotnik i drobny przedsiębiorca. Wszyscy oni - na jednym jadąc wozie, bogacili się coraz szybciej i żadnego raju na ziemi nie chcieli. Nienawiść zresztą była wzajemna. Chłopi masowo wyławiali komunistów i dostarczali ich władzy, robotnicy patriotycznie inflirtowali związki zawodowe dla Ochrany, a przedsiębiorcy wspierali w tym jednych i drugich.
To katastrofa wywołana przez Niemcy, ich atak na Rosję, następnie zainstalowanie przez nich na terenie Rosyjskim supernowocześnie jak na owe czasy zorganizowanych i wyszkolonych grup terrorystycznych nazywających się później "bolszewikami", "mienszewikami" i jak się tam jeszcze zwali - spowodowała upadek Rosji. Gdyby nie one, Petersburg byłby dziś prawdopodobnie najważniejszym miastem świata, zaś Rosja miałaby mieszkańców, wraz z zasiedloną azją centralną i ukrainą, nie 160mln, a conajmniej pół miliarda.
Cóż, stało się jak się stało, "obrońcy uciśnionych" przejeli strzałami w tył głowy władzę w Rosji, i ojczyzna chłopów i robotników stała się tematem żartów o nędzy, głupocie i zakłamaniu na następnych sto lat. A mogło być tak pięknie -wystarczyło wyeliminować w porę lewactwo.. #
Ze strony:
http://maraton13.salon24.pl/388481.html

--
stevep

Data: 2009-02-24 20:53:13
Autor: J-23
Precz z lewizną.
On 25 Lut, 01:12, "cirrus" <cir...@tkdami.net> wrote:
[...]

No tak, wszak to mysl naukowa swiatlego ludu Rosji dala ludzkosci
takie wynalazki jak: samowar, bania (odwszalnia), spirytus... pewnie
cos tam jeszcze ale nie moge sobie przypomniec. W tym czasie glupi
Amerykanie, Francuzi... i inni zajmowali sie takimi pierdolami jak:
samolot, samochod, elektrycznosc, fale radiowe... itd. Anglicy
pracowali nad ogolnym rozwojem przemyslowym... Jednym slowem same
pierdoly. O postepie agralnym nie wspomne, z uwagi na caly czas
funkcjonujace w Rosji "nowoczesne" ekologiczne formy produkcji rolnej
w uprawie slonecznika.

J-23 Flegiell von Trop

Data: 2009-02-25 01:26:26
Autor: awe
Precz z lewizną.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tkdami.net> napisał w wiadomości news:go207u$ol$1news.vectranet.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- --
no ciekawe, ciekawe, dobrze ze rzuciles temat, calkiem mozliwe, zwlaszcza ze ta rewolucja byla sfinansowana przez Niemcow. No ale jeszcze niedawno takie np Chiny. Kiedys sadzilem ze specjalnie trzymano to w zacofaniu, bo w innym przypadku zniszczyliby srodowisko naturalne a i konkurencja dosc znaczna bylaby. Jak zaczeli sie rozwijac to stali zaczelo brakowac:-)
awe

Data: 2009-02-24 23:00:56
Autor: Panslavista
Precz z lewizną.
On 25 Lut, 01:26, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "cirrus" <cir...@tkdami.net> napisał w wiadomościnews:go207u$ol$1news.vectranet.pl...

> [...]

przypadku zniszczyliby srodowisko naturalne a i konkurencja dosc znaczna
bylaby. Jak zaczeli sie rozwijac to stali zaczelo brakowac:-)
awe- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Zauważ - Lenin jak i Piłsudski wyjechali z Niemiec wprost na stołki
władzy...

Data: 2009-02-25 09:14:13
Autor: ColgatesBilly
Precz z lewizną.

"Panslavista" <panslavista.gugu@gmail.com> wrote in message news:3e182288-5f90-42bf-9d45-9d14d8fd3150o11g2000yql.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A Tusk?
Nawet dupy ruszac nie musial....

Kol

Data: 2009-02-25 17:35:32
Autor: awe
Precz z lewizną.

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:ad6pl.6326$cu3.5479uutiset.elisa.fi...

[...]

-- -- -- -- --
pewnie zalatwili to przez internet;-)
awe

Data: 2009-02-25 01:29:44
Autor: Andrzej Adam Filip
Precz z lewizną [ Wiwat "Kraj Przy wiślański"! :-) ]
"cirrus" <cirrus@tkdami.net> pisze:

[...]
[...]

<ironia> Gubernia "Kraj Przywiślański" niech by żyła? :-) </ironia>

Ludzie pokazują palcami, jakim ja samochodem jeżdżę. Że mercedesem klasy S.
A niby czym mam jeździć? Na krowie mam jeździć? Mogę na krowie,
ale gdzie ja bym tę krowę trzymał w Radiu Maryja?
  -- Rydzyk, Tadeusz (1945-)

Precz z lewizną.