Precz z whisky :-)

Data: 2010-08-11 10:13:18
Autor: Marek Czaplicki
Precz z whisky :-)
,-- -- [  ]
| Wenezuelski prezydent Hugo Chavez toczy wojnę przeciw szkockiej whisky, bo
to napój bogaczy i motor kapitalizmu. W jedenastym roku rządów Chavez,
który wywłaszczył wiele farm, przejął telewizje, znacjonalizował cementownie, rafinerie czy zakłady produkujące żywność, ruszył do walki z
uporczywym przywiązaniem Wenezuelczyków do szkockiej whisky. | `-- --
http://wyborcza.pl/1,75477,8236668,Precz_z_whisky_imperialistow.html
w poprzedniej wiadomości pod takim samym tytułem nie dodałem linku. ale
komentarz jest taki sam. początki rozwalania systemu na jakim się siedzi są
zawsze pod każdą szerokością geograficzną takie same. walczy się ze
zwyczajami i nawykami. prezydent Wenezuleli powinien chyba najpierw zacząć
od ograniczenia sprzedawania whisky po godzinie 13. poprzednik też
umundurowany też tak zaczął. :-)
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-11 10:29:31
Autor: mkarwan
Precz z whisky :-)

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3tm30$d2s$1inews.gazeta.pl...
,-- -- [  ]
> [...]
cementownie, rafinerie czy zakłady produkujące żywność, ruszył do walki z
uporczywym przywiązaniem Wenezuelczyków do szkockiej whisky.

`-- --
[...]

On dba o rodzimy rynek produkcji alkoholu.

Data: 2010-08-11 10:40:42
Autor: Marek Czaplicki
Precz z whisky :-)
mkarwan w środa, 11 sierpnia 2010 10:29 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
On dba o rodzimy rynek produkcji alkoholu.
system nakazowo rozdzielczy zawsze dba o "rodzimy rynek". cała heca tylko w
tym, że prawdziwe dbanie o rynek własny to uczynienie go konkurencyjnym,
tanim i mającym dużo klientów, pod każdą szerokością geograficzną. u nas,
przypomnę, też mieliśmy u władzy jednego pana, który starał się zachamować
spożycie alkoholu. jak na tym wyszedł, wiadomo. :-)
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-11 12:53:34
Autor: mkarwan
Precz z whisky :-)

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3tnmb$i1e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powiedz to Amerykanom.

Data: 2010-08-11 13:14:11
Autor: Marek Czaplicki
Precz z whisky :-)
mkarwan w środa, 11 sierpnia 2010 12:53 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

co do Amerykanów. oni też przeszli prohibicję w dużej mierze ustanowioną
przez kobiece głosy, które wtedy dostały prawo głosu i spowodowali tylko
rozwój czarnego rynku, zdobycie dużych zasobów finansowych przez struktury
mafijne i rozprzestrzenienie się korupcji.
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-11 14:23:11
Autor: mkarwan
Precz z whisky :-)

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3u0m4$fna$1inews.gazeta.pl...
[...]

W USA w niedziele przed południem sklepy z alkoholem są zamknięte.
Alkohol kupisz tylko w sklepach alkoholowych.

Data: 2010-08-11 14:35:39
Autor: bolek
Precz z whisky :-)

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i3u4nk$qpu$1news.onet.pl...

[...]

No i co z tego. U nas też był zakaz sprzedaży przed 13-tą i nic to nie dało.
Za to meliny miały się dobrze.

bolek

Data: 2010-08-11 11:53:14
Autor: Neko
Precz z whisky :-)
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w

| Wenezuelski prezydent Hugo Chavez toczy wojnę przeciw szkockiej whisky,

Kuzwa, co za debil. A pewnie w swoich palacach ma miliony szkockiej whisky
i wlewa je dzien w dzien.

Ale oczywiscie zabronic, zakazac. Ale samemu korzystac.

Zalosna jest ta planeta... :/

Data: 2010-08-11 16:44:53
Autor: u2
Precz z whisky :-)
[...]

To tak jak z koniakiem za komuny. Napój kapitalistów dla proletariatu
pity w wielkich ilościach przez 'przywódców' proletariatu :)

Data: 2010-08-11 20:09:59
Autor: jadrys
Precz z whisky :-)
,-- -- [  ]
| Wenezuelski prezydent Hugo Chavez toczy wojnę przeciw szkockiej whisky, bo
to napój bogaczy i motor kapitalizmu.

Większego idiotyzmu wklejonego na psp jeszcze nie widziałem. wstydziłbyś się..

Data: 2010-08-12 16:43:13
Autor: cirrus
Precz z whisky :-)
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3upf6$iet$1news.onet.pl...
Wenezuelski prezydent Hugo Chavez toczy wojnę przeciw szkockiej
whisky, bo
to napój bogaczy i motor kapitalizmu.
Większego idiotyzmu wklejonego na psp jeszcze nie widziałem. wstydziłbyś się..

A kto się ma wstydzić, ten co to przytoczył, czy ten co robi głupoty?

--
stevep

Precz z whisky :-)