Predators

Data: 2010-08-08 10:10:24
Autor: megrims
Predators
Jestem pozytywnie zaskoczony. Kino rozrywkowe spełniło swoją
funkcję: rozerwałem się. Trochę nieścisłości, ale film mi się
podobał.

Zakończenie sugeruje, że będzie ciąg dalszy.

Zastanawia mnie tylko dlaczego zrzut był od razu następnego dnia,
po tym jak nasza lala i najemnik wykończyli polujących.

Czyli nie ma czegoĹ› takiego jak sezon. Jedno polowanie siÄ™ konczy,
to drugie od razu zaczyna?

Co się stało z resztą "psów"?

Skoro słońce ani drgnęło, to skąd się tam wzięła noc?

Morfeusz szybko zakończył swoją rolę, tak samo jak Machette.
Ten ma taki cudny pysk, że normalnie z przyjemnością się gościa
oglÄ…da.

Data: 2010-08-08 14:32:01
Autor: rs
Predators
On Sun, 08 Aug 2010 10:10:24 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

Jestem pozytywnie zaskoczony. Kino rozrywkowe spełniło swoj±
funkcję: rozerwałem się. Trochę nie¶cisło¶ci, ale film mi się
podobał.

Zakończenie sugeruje, że będzie ci±g dalszy.

oby nie. niestety duze rozczarowanie dla mnie. do polowy jeszcze
trzymal poziom, ale akcja zaczyna sie sypac po wkroczeniu postaci
granej przez fishburnea. nonsens goni, nonsens. dlaczego ta postac
zostal tak szybko wyeliminowana na wlasna prosbe, mimo, ze utrzymala
sie jak sama mowila przez 10 lat. raz granaty wysadzaja "polowe
planety" drugi raz nawet alienowi nic nie robia. co to za postac ten
doktorej. nie dopowiedziana, nie wytlumaczona. charakter zmieniony jak
w keipskiej soap operze. szkoda bo jestem wilekim fanej jedynki i trudno mi zniesc profanacje
jakiej dokonanao w czesciach nastepnych i w AvsP. <rs>

Data: 2010-08-11 08:22:45
Autor: megrims
Predators
wrote:

[...]

Masz racje. To tylko kino rozrywkowe. Pandorum bardziej mi się podobał.

Co do predators, to a po scenie z wojownikiem jakuzy czekam na:

Predator vs Jet Li
Predator vs Steven Seagal

:D

pozro

Data: 2010-08-11 02:58:52
Autor: rs
Predators
On Wed, 11 Aug 2010 08:22:45 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl>
wrote:

Masz racje. To tylko kino rozrywkowe. Pandorum bardziej mi się podobał.
Co do predators, to a po scenie z wojownikiem jakuzy czekam na:
Predator vs Jet Li
Predator vs Steven Seagal

i koniecznie w 3D. faktycznie pandorum, mial jednak bardziej spojna
logicznie historie. nie tak dawno widzialem film z seagalem jak walczyl z zombiakami
"against the dark" to sie chyba nazywalo? akurat postac jakuzy mi nie przeszkadzala. te dziury w fabule moga byc
wynikiem np. przepychanek podczas montarzu, ale cholera wie. moze
Antal sie juz skonczyl. jednak naprawde bym wolal, zeby predatora oszczedzili do czasu, jak
ktos bedzie mial naprawde dobry pomysl na scenariusz. inaczej zrobia z
tego seryjna groteske jak z alienem. <rs>

Predators