Predators - fajny?

Data: 2010-09-28 10:40:48
Autor: Marcin N
Predators - fajny?
Fajni ci nowy predatorzy, czy "trzymają poziom" tych dwóch ostatnich filmów AVP?

Data: 2010-09-28 11:38:14
Autor: Street Fighter
Predators - fajny?
Użytkownik Marcin N napisał:
Fajni ci nowy predatorzy, czy "trzymają poziom" tych dwóch ostatnich filmów AVP?

Troche inni. Nawet fajny film.

Data: 2010-09-28 12:21:28
Autor: lukawar
Predators - fajny?
Fajni ci nowy predatorzy, czy "trzymają poziom" tych dwóch ostatnich filmów AVP?

Jestem właśnie po seansie, spodziewałem się następnej bezsensownej, kolorowej strzelanki, ale nie jest tak, źle - taki średniak. Gdyby nie niezręczność scenarzystów, niepotrzebne postacie i niespójności - byłby całkiem udany film.
To co mi się nie podobało:

spoiler:

 - postać doktorka - facet przez cały film lata po dżungli ze strachem w oczach, błaga, żeby go nie zostawiać, a na końcu ... eh, najgorsza scena w filmie
 - postać grana przez L. Fishburne'a - no sorry, ale gościu wygląda, jakby utknął w mcdonaldzie, a nie zaszczuty na obcej planecie, moim zdaniem, zupełnie niepotrzebna postać
 - czwarty predator i wojny między rasami predatorów - myślałem, że to bardziej rozwiną, a tak to wprowadzili nie wiadomo po co (no chyba, że już kręcą następną część)
 - samuraj vs predator - no comments
 - czy już w kinematografii nie ma godnych następców Arniego i musiał to być akurat Szpilman?

Data: 2010-09-28 16:17:10
Autor: Street Fighter
Predators - fajny?
Użytkownik lukawar napisał:
[...]

No wlasnie. MAlo psychiczny z niego psychol.

 - postać grana przez L. Fishburne'a - no sorry, ale gościu wygląda, jakby utknął w mcdonaldzie, a nie zaszczuty na obcej planecie, moim zdaniem, zupełnie niepotrzebna postać

Niepotrzebna w tej postaci. Ogolnie fakt - mogli sie bez niego obyc...

 - czwarty predator i wojny między rasami predatorów - myślałem, że to bardziej rozwiną, a tak to wprowadzili nie wiadomo po co (no chyba, że już kręcą następną część)

No ba ;)

 - samuraj vs predator - no comments

W sumie scena moglaby byc ok, gdyby nie "zawiazanie akcji" - uciekaja, ratuja sie, nagle zoltek odwraca sie i chce walczyc... Ze niby skad takie pswiecenie?

 - czy już w kinematografii nie ma godnych następców Arniego i musiał to być akurat Szpilman?

Eeee, spoko, nawet mu idzie calkiem znosnie - najmniej zle z tych zlych wad co wymieniles

Data: 2010-09-28 20:03:36
Autor: lukawar
Predators - fajny?
[...]

Ja myślałem na początku, że taki oddział z nich zrobili - gunner, heavy gunner, sniper itd, a on będzie medic ;)

[...]

Właściwie to przekazuje tylko informacje, że są dwie rasy, oraz, że polyje trzech predatorów - a tego nie musieli wiedzieć - w ten film wciśniety jest na siłę, albo zdrowo pocięli wszystko przy montowaniu

[...]

To chyba miało być takie nawiązanie do pierwszej częsci - nie jedyne zresztą - moim zdaniem nieudane.

 - czy już w kinematografii nie ma godnych następców Arniego i musiał to być akurat Szpilman?

Eeee, spoko, nawet mu idzie calkiem znosnie - najmniej zle z tych zlych wad co wymieniles

Wcześniej głównie wymoczków grywał, a tutaj pręży się jak Zamachowski przy Wołodyjowskim ;)

Data: 2010-09-28 20:56:22
Autor: Street Fighter
Predators - fajny?
[...]

Potem sie okaze,z e to jego zyciowa role ;)

Data: 2010-09-28 21:03:16
Autor: zly
Predators - fajny?
Dnia Tue, 28 Sep 2010 16:17:10 +0200, Street Fighter napisał(a):

[...]

Podobnie pomyślałem, gdzie on się tak upasł. Ale bardzie rozbawiło mnie to,
jak się ukrywał przez te 10 sezonów, przetrwał tyle, a tu nagle wyskoczył
prosto w objęcia jak pierwszy lepszy amator:)

 - samuraj vs predator - no comments
W sumie scena moglaby byc ok, gdyby nie "zawiazanie akcji" - uciekaja, ratuja sie, nagle zoltek odwraca sie i chce walczyc... Ze niby skad takie pswiecenie?

Też mi się skojarzyło z pierwszą częścią. I w sumie sam nie wiem czy
wolałbym taką walkę, czy nowoczesną a'la Jet Li, bo ta to w sumie drętwa
byłą

--
marcin

Data: 2010-09-29 08:59:44
Autor: Rais
Predators - fajny?
lukawar pisze:
[...]

Mi się nie podobało z innego powodu.
Widz ma jasno, w żywe oczy powiedziane "On tu nie pasuje".
Ale to już taki minus większości kręconych obecnie filmów.

 - postać grana przez L. Fishburne'a - no sorry, ale gościu wygląda, jakby utknął w mcdonaldzie, a nie zaszczuty na obcej planecie, moim zdaniem, zupełnie niepotrzebna postać

Postać fajna tylko jak on się przez te 10 sezonów (to znaczy właściwie ile?) uchował?! Chyba, że go sobie świadomie zostawili na później. ;)

 - samuraj vs predator - no comments

Dom latających sztyletów

 - czy już w kinematografii nie ma godnych następców Arniego i musiał to być akurat Szpilman?

Nie jest zły.

Ja natomiast zastanawiałem się czy w kosmosie nie ma już interesujących NOWYCH przeciwników. W latach siedemdziesiątych nadszedł Alien. W latach
osiemdziesiątych Predator. I co dalej?! Nic. Powstają produkcje robione
według starej zasady, że ludziom podobają się rzeczy które znają.

--
pzdr

Data: 2010-09-29 10:32:18
Autor: Street Fighter
Predators - fajny?
Użytkownik Rais napisał:
lukawar pisze:
[...]

Taka "maniera" hehehe, bo skoro "on tu nie pasuje" to oczywistym jest, ze sie dowiemy, ze "on tu jednak pasuje" - tylko dowiedzielismy sie o tym w tak beznadziejny sposob, ze mucha nie siada ;)

[...]

Przyczajony samuraj i ukryty predator ;p

Data: 2010-09-29 11:00:09
Autor: Rais
Predators - fajny?
Street Fighter pisze:
Użytkownik Rais napisał:
lukawar pisze:
[...]

Pierwszy raz przejrzałem FAQ na IMDB
http://www.imdb.com/title/tt1424381/faq

Ludzie mają pomysły...

--
pzdr

Data: 2010-09-29 16:21:24
Autor: Krzychu
Predators - fajny?
Pierwszy raz przejrzałem FAQ na IMDB
http://www.imdb.com/title/tt1424381/faq

Fajna rzecz. Dowiedziałem się właśnie, że pukawka Brody'ego to realnie
istniejący shotgun AA-12. Myślałem, że to tylko projekt na potrzeby filmu.

Data: 2010-09-29 11:56:08
Autor: lukawar
Predators - fajny?
[...]

Critters! Odświeżyli Predatora, Freddiego, nowy Alien się produkuje, więc kto wie, co będzie następne ;)

Data: 2010-09-28 18:18:40
Autor: Piotrek
Predators - fajny?
Dno i wodorosty. Tyle w temacie. Jedynie zadowoleni producenci z kasy zarobionej na fanach serii.

Data: 2010-09-28 20:59:01
Autor: zly
Predators - fajny?
Dnia Tue, 28 Sep 2010 18:18:40 +0200, Piotrek napisał(a):

Dno i wodorosty. Tyle w temacie. Jedynie zadowoleni producenci z kasy zarobionej na fanach serii.

Właśnie skończyłem. Nie oszukujmy się, tu nie chodzi o fabułę, czy
skomplikowane intrygi. Ale w przeciwieństwie do tandetnych AvP ten odcinek
jest w klimacie, a jak dla mnie to właśnie o klimat tu chodzi. Mi się
podobał. Swoją drogą tytuł nawiązuje do Alien, Aliens :) Ciekawe, czy będzie
Predator 3.

Tak przy okazji jak szukałem jutubie, czy końcowa piosenka to ta sama co z
pierwszej części z lotu helikopterem na początku, to znalazłem coś takiego
http://www.youtube.com/watch?v=VfsFV7VGBzI
I nawet się nieco uśmiałem.

--
marcin

Data: 2010-09-29 08:52:45
Autor: Rais
Predators - fajny?
zly pisze:
[...]

Chyba jednak Predators 2.
Film się zwrócił, zarobił, krytyka go nie zmiażdżyła.
Aż prosi się o kontynuację.

Czy ja dobrze zauważyłem, że w filmie "zniknięto" drugiego
predatora? To znaczy film "Predator 2". Jest przypomniany pierwowzór,
ale nie ma ani słowa o tym co się działo w Los Angeles.

A film całkiem fajny. Dla mnie wyglądało to tak jakby ktoś chciał
zrobić remake pierwszego predatora a potem w trakcie pisania
scenariusza wprowadził tyle zmian, że powstało to co powstało.

--
pzdr

Data: 2010-09-29 03:18:29
Autor: rs
Predators - fajny?
On Wed, 29 Sep 2010 08:52:45 +0200, Rais <raistand@poczta.onet.pl>
wrote:

A film całkiem fajny. Dla mnie wyglądało to tak jakby ktoś chciał
zrobić remake pierwszego predatora a potem w trakcie pisania
scenariusza wprowadził tyle zmian, że powstało to co powstało.

mialem podobne odczucia. moze cos w sklejaniu sie sypnelo. bylo pare
koncepcji. goscie nie mogli sie dogadac. moze musieli trzymac format
czasowy i dokonali takich ciec. moze w DC cos sie wyjasni, jesli komus
sie bedzie chcialo obejrzec to po raz drugi. ja chyba sobie jednak
odpuszcze. <rs>

Data: 2010-09-29 10:33:27
Autor: Street Fighter
Predators - fajny?
wrote:

[...]

eee, a ja za rok-dwa obejrze jeszcze raz ;)

Data: 2010-09-29 04:56:57
Autor: rs
Predators - fajny?

wrote:

[...]

obawiam sie, ze do tego czasu to juz zupelnie brody'ego przedawkuje.
juz mi zaczyna dzialac na nerwy. <rs>

Data: 2010-09-29 21:01:56
Autor: Habeck Colibretto
Predators - fajny?
Dnia 28.09.2010, o godzinie 10.40.48, na pl.rec.film, Marcin N napisał(a):

Fajni ci nowy predatorzy, czy "trzymają poziom" tych dwóch ostatnich filmów AVP?

Coś innego. Powrót do pierwszej części. Lekko nudny, ale da się strawić.
Nie byłem specjalnie zawiedziony, ale nie jest to film, który bym polecił. --
Pozdrawiam,
*Habeck*
- Schutzbach

Predators - fajny?