Prędkość

Data: 2019-12-11 15:15:49
Autor: radekp@konto.pl
Prędkość
Wed, 11 Dec 2019 12:11:47 +0100, w
<5df0ceef$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>, Poldek <pugilares@interia.eu>
napisał(-a):

Samochodoza to jest stan umysłu.
Tu nie chodzi o to, co by było szybciej, taniej wygodniej, lepiej. Choćby było szybciej, wygodniej pieszo, rowerem, autobusem, to samochodoza umysłowa nie pozwala w ogóle pomyśleć o innej opcji.

We Wrocławiu samochodem 2-3x szybciej niż autobusem.
Mów dalej o samochodozie.

Data: 2019-12-11 08:16:16
Autor: rowerex
Prędkość
napisał(-a):

> [...]

We Wrocławiu samochodem 2-3x szybciej niż autobusem.

Piękne :) Jak w Cyrku Monty Pythona powinna się tu pojawić wielka noga rozpierdalając tą całą dyskusję we wszystkich podobnych wątkach...

Zadam proste pytania: Kim jest personalnie jest ów mityczny "pieszy", tzn: 1) Znacie jakichś pieszych? Może ktoś zna jakichś rowerzystów? Proszę wymienić pierwszych kilka osób, które przyjdą do głowy - kto to będzie?
2) Typowa narodowość, pochodzenie pieszego?
3) Typowe miejsce zamieszkania pieszego?
4) Średni wiek pieszego?
5) Typowe wykształcenie pieszego? 6) Typowy status majątkowy pieszego?

I jeszcze pytanie dla bardziej kumatych:

Jakie znaczenie ma to:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Zaburzenie_dysocjacyjne_to%C5%BCsamo%C5%9Bci

dla dyskusji o kierowcach, pieszych, rowerzystach, TIRach itp i ich relacjach między sobą?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2019-12-11 18:38:41
Autor: Shrek
Prędkość
W dniu 11.12.2019 o 17:16, rowerex@op.pl pisze:

[...]

Pieszych: Ja, moi rodzice, większość znajomych z pracy, a tak naprawdę to każdy z wyjątkiem jakiś wyjątkowych korposzczurów co wsiadają w jednym garażu i wysiadają w drugim.

Co do rowerzystów to staruszkowie odpadają a dalej to podobnie. Na pierwszym miejscu znów ja;)

2) Typowa narodowość, pochodzenie pieszego?

Podejrzewam, że niezależnie od narodowości. No może amerykanie są niedoreprezentowni (sensie rzadziej pieszymi bywają, bo praktycznie każdy jednak bywa).

3) Typowe miejsce zamieszkania pieszego?

Raczej miasto. Znaczy każdy jest czasem pieszym, ale w mieście bywa częściej.

4) Średni wiek pieszego?

Bez znaczenia. Pewnie dominanta społeczeństwa.

5) Typowe wykształcenie pieszego?

Jak wyżej.

Tak myślałem, że do tego dążysz;)

--
Shrek

Data: 2019-12-11 13:15:37
Autor: rowerex
Prędkość
W dniu środa, 11 grudnia 2019 18:39:08 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> [...]

Co do rowerzystów to staruszkowie odpadają a dalej to podobnie. Na pierwszym miejscu znów ja;)

O, proszę, kumaty człowiek! :)

Wszystko zaczyna się od "ja, moja rodzina i moi znajomi" bo to są ci na których się narzeka i klnie na drogach, to są ci "piesi-idioci", rowerzyści-
idioci", kierowcy-idioci".

> I jeszcze pytanie dla bardziej kumatych:
> między sobą?

Tak myślałem, że do tego dążysz;)

Czytałeś pewnie na preclu :)

Nikt nie wychowa narodu bardziej niż sam naród - no chyba, że Policja zacznie masowo pałować bo nieprzytomności.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2019-12-12 06:36:45
Autor: Shrek
Prędkość
W dniu 11.12.2019 o 22:15, rowerex@op.pl pisze:

Czytałeś pewnie na preclu :)

Od dawna nie czytam precla - żyje jeszcze?

--
Shrek

Data: 2019-12-13 12:56:55
Autor: Poldek
Prędkość
napisał(-a):

[...]

Osobiście nie znam. Czytałem w internecie, że są i to też w podobno występują nawet w Polsce.

2) Typowa narodowość, pochodzenie pieszego?

Nie wiem, ale raczej nie polska.

3) Typowe miejsce zamieszkania pieszego?

Zadupie.

4) Średni wiek pieszego?

Wiek emerytalny lub uczeń podstawówki.

5) Typowe wykształcenie pieszego?

Niewykształcony. Ludzie z wykształceniem jeżdżą samochodami marki segmentu premium.

6) Typowy status majątkowy pieszego?

Bez majątku. Na utrzymaniu rodziny lub emeryt/rencista.

Data: 2019-12-12 22:56:04
Autor: J.F.
Prędkość
napisał(-a):

[...]

A to zalezy gdzie i kiedy. Korki miewamy olbrzymie.
Szczegolnie jak wladza jeden pas przerobi na buspas, albo wprowadzi
pierwszenstwo tramwaju :-)

Ale obskoczyc pare miejsc w miescie poza godzinami szczytu faktycznie
bywa szybko samochodem. Pod warunkiem, ze nie trzeba dlugo szukac
miejsca do parkowania :-)

J.

Data: 2019-12-13 17:33:05
Autor: Cavallino
Prędkość
W dniu 12-12-2019 o 22:56, J.F. pisze:

[...]

Nie musi, wystarczy nawet zwykły remont świateł, przynajmniej w Poznaniu.
Przed remontem zwykłe skrzyżowanie - po remoncie, korki w każdą stronę.
Dotyczy to dokładnie każdej sytuacji - korki pojawiają się tam, gdzie nigdy ich nie było.

Prędkość