Data: 2012-05-05 20:04:52 | |
Autor: Gonzo | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Czesc,
przesiadlem sie z maxi skutera na Bandita, teraz ciezko przyzwyczaic sie do biegow. Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow, tak zeby nie katowac silnika? Pytanie dodatkowe: czy jest mozliwosc zmiany samej tarczki predkosciomierza? Niestety mam angielska, a wolalbym w pelni polska, duza :) Pozdrawiam! -- |
|
Data: 2012-05-05 23:45:52 | |
Autor: marcin | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Użytkownik "Gonzo" <lebiod@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo4154$j7b$1inews.gazeta.pl...
Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow No tak powyżej 180 to bym już nie zmieniał, ale poniżej to jak najbardziej. -- pzdr, marcin |
|
Data: 2012-05-06 00:33:32 | |
Autor: maniek1111-84@o2.pl | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
On 5 Maj, 22:04, "Gonzo" <leb...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Czesc, Siema Gonzo Zapraszam na strone polishbanditcrew zarejestruj sie i tam ci wszystko chlopaki wyjasnia dodatkowo bedziesz mogl posciagac serwisowki i instrukcje obslugi do twojego Bandziora |
|
Data: 2012-05-06 10:56:56 | |
Autor: Ivam | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Użytkownik "Gonzo" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jo4154$j7b$1@inews.gazeta.pl...
Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow, tak zeby nie katowac Poszukaj w archiwum - na 100% o tym juz bylo. Pytanie dodatkowe: czy jest mozliwosc zmiany samej tarczki predkosciomierza? Tak. Odkrecasz tarcze i obracasz - tak zeby sprawdzic gdzie wskazowka sie znajduje w bez napiecia sprezyny. Potem sciagasz wskazowke, np. widelcem podwazasz. Zakladasz nowa tarcze, wciskasz wskazowke w tej samej swobodnej pozycji, ustawiasz tarcze i przykrecasz. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-05-06 19:12:35 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jo5ecp$60k$1inews.gazeta.pl...
Tak. Odkrecasz tarcze i obracasz - tak zeby sprawdzic gdzie wskazowka sie znajduje w bez napiecia sprezyny. Potem sciagasz wskazowke, np. widelcem podwazasz. Zakladasz nowa tarcze, wciskasz wskazowke w tej samej swobodnej pozycji, ustawiasz tarcze i przykrecasz. Mój licznik też jest w milach, samo zdjęcie wskazówki i wymiana tarczy są raczej do zrobienia, ale jak poradzić sobie z pierścieniem dookoła licznika, tym trzymającym szkiełko? Wygląda na zaciśniety przy użyciu jakiegoś narzedzia - jak go zdjąć bez uszkodzenia ? Jest jakiś patent na odwracalne odgięcie go a potem założenie w taki sposób, żeby było *prawie* jak fabryczne? Pierścień jest z blachy, chromowany Może ślusarz sobie z tym poradzi? -- Yogi(n) |
|
Data: 2012-05-06 21:28:41 | |
Autor: Ivam | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fa6b10d$0$1229$65785112@news.neostrada.pl...
ale jak poradzić sobie z pierścieniem dookoła licznika, tym trzymającym szkiełko? Aaaa, to juz inny problem;) Jak masz do 2000 to bedzie ciezko, bo AFAIK trzeba bedzie odgiac ten pierscien, a zagiac go ladnie to juz konkretnie do przekichane. Chociaz delikatnie srubokretem podwazac i moze sie uda bez zarysowania (na zagranicznych forach ludzie tak kombinowali). Tak Twoj licznik wyglada? http://images.cmsnl.com/img/partslists/speedometer-gsf600-s-bandit-1996-1999-usa_bigsuusa93599_4027.gif W pozniejszych modelach juz jest lepiej - od spodu da sie to rozkrecic. Tak wyglada: http://images.cmsnl.com/img/partslists/speedometer-gsf600-s-bandit-2000-2003-usa_bigsuusa93666_df74.gif -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-05-06 23:11:12 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jo6jdc$6g2$1inews.gazeta.pl... Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fa6b10d$0$1229$65785112@news.neostrada.pl... Nie nie, ja jako miłośnik armatury, mam shadowkę ;), ale podpiąłem się pod wątek, bo wkurza mnie licznik w milach i prawie niewidocznych kilometrach. Wiem, że można się przyzwyczaić, ale ja jakos nie potrafię, zwłaszcza, że zegar jest czarny a skala kilometrowa szarobura z lekkim odcieniem beżu i kilka razy mniejsza - w dzień praktycznie niewidoczna, w nocy zaś milowa daje po gałach tak mocno, że kilometrowej też praktycznie nie widać. Ooo, wygląda prawie identycznie jak ten (nie mam tylko kontrolki od podnóżka) http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/73/65/12/2273651260 Są na allegro goście dorabiający tarcze za parę dych, więc wymieniłbym, ale ten pierścień mnie zniechęca, bo będzie to wyglądało dupiaszczo, nawet jak da się jakoś sensowie złożyć. Może w zimie się skuszę ;-) Znalazłem taki filmik - jak widać, da się, ale jest to "rzeźba w kupie" ;-( http://www.youtube.com/watch?v=DlZrUUqn0Ik -- Yogi(n) |
|
Data: 2012-05-07 21:01:04 | |
Autor: Ivam | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fa6e8fb$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...
wątek, bo wkurza mnie licznik w milach i prawie niewidocznych kilometrach. Ja tak mialem we fazerze. Wiem, że można się przyzwyczaić, ale ja jakos nie potrafię, zwłaszcza, że Dupa tam, a nie przyzwyczaic. Do luksusow sie czlowiek przyzwyczaja, a z takimi problemami czlowiek musi sobie dawac rade. zegar jest czarny a skala kilometrowa szarobura z lekkim odcieniem beżu i :) Dokladnie tak samo. Nie wiem po co w tych angielsko-amerykanskich wersjach dawali w ogole oznaczenia z km/h Są na allegro goście dorabiający tarcze za parę dych Mam. Dziala bez zarzutu. ;) Może w zimie się skuszę ;-) Kombinuj - tak na serio to nie zostaje nic innego, tylko srubokret i duzo razy na obwodzie i delikatnie. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-05-07 21:17:10 | |
Autor: Kuczu | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
W dniu 2012-05-07 21:01, Ivam pisze:
:) Dokladnie tak samo. Nie wiem po co w tych angielsko-amerykanskich w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad podwojna skala. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-05-07 21:34:47 | |
Autor: duddits | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
W dniu 2012-05-07 21:17, Kuczu pisze:
w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad Co do licznikĂłw to nie wiem, ale sÄ dzÄ, Ĺźe ich skalowanie w mph podczas gdy caĹa Kanada uĹźywa na znakach ograniczeĹ w kmh wydaje mi siÄ, hm, bezcelowe. PrzejechaĹem sporÄ czÄĹÄ wschodniego wybrzeĹźa Kanady zahaczajÄ c o kilka prowincji (m.in. PEI, Nova Scotia, Ontario, Quebec) i nigdzie nie widziaĹem oznaczeĹ w mph. To raczej podejrzewam, Ĺźe spora czÄĹÄ aut/motocykli jest oferowana w tych samych wersjach w USA i Kanadzie stÄ d podwĂłjna skala. http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Canada -- [GoMoto.TV] naszym motorem jest pasja |
|
Data: 2012-05-07 21:41:36 | |
Autor: Kuczu | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
W dniu 2012-05-07 21:34, duddits pisze:
W dniu 2012-05-07 21:17, Kuczu pisze: No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych stad podwojna skala w pojazdach sprzedawanych w Ameryce Polnocnej. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-05-08 09:21:47 | |
Autor: duddits | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
On 07.05.2012 21:41, Kuczu wrote:
No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych Zgoda, tylko zdziwiĹo mnie stwierdzenie, Ĺźe w niektĂłrych regionach Kanady liczniki wyskalowane w km/h sÄ obowiÄ zkowe. Nie bardzo rozumiem dlaczego majÄ byÄ obowiÄ zkowe tylko gdzieniegdzie skoro ta skala prÄdkoĹci obowiÄ zuje w caĹym kraju klonowego liĹcia :) Wiem, czepiam siÄ. P.S. Oni te jednostki metryczne stosujÄ zresztÄ bardzo niekonsekwentnie, np. powierzchniÄ mieszkaĹ czy domĂłw nadal podaje siÄ w stopach kwadratowych. -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach |
|
Data: 2012-05-08 20:41:18 | |
Autor: Kuczu | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
W dniu 2012-05-08 09:21, duddits pisze:
On 07.05.2012 21:41, Kuczu wrote: tak -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-05-07 01:05:23 | |
Autor: maniek1111-84@o2.pl | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
On 6 Maj, 19:12, "Yogi\(n\)" <yog...@kwasorod.pl> wrote:
Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:jo5ecp$60k$1inews.gazeta.pl... w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu po więcej info zapraszam na polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego robil |
|
Data: 2012-05-07 01:09:14 | |
Autor: maniek1111-84@o2.pl | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
On 7 Maj, 10:05, "maniek1111...@o2.pl" <maniek1111...@o2.pl> wrote:
On 6 Maj, 19:12, "Yogi\(n\)" <yog...@kwasorod.pl> wrote: a tutaj link jak to wyglada http://imageshack.us/photo/my-images/38/przechwytywanie111.png/ |
|
Data: 2012-05-07 21:05:32 | |
Autor: Ivam | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Użytkownik napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b3e6a9a8-27d3-4a4e-b7b6-986b96705361@z14g2000vbh.googlegroups.com...
w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu Jak ktos ma fach w rece to nawet caly motur se sam zrobi. po więcej info zapraszam Skoncz z tym nachalnym spamem - troche przeginasz. No chyba, ze Ci konkretnie placa za zagonionego nowego uzytkownika, to od razu daj namiary na tego co Ci placi, powiedz ile, a sam chetnie dla Was pospamuje;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-05-07 13:37:52 | |
Autor: maniek1111-84@o2.pl | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
On 7 Maj, 21:05, "Ivam" <filipz_WYTNIJ...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik napisał w wiadomości grup nie placa bo i nie ma za co ;) chciałem pomoc bo sam mam dziora i tam znalazlem mnostwo wiedzy na jego temat ale jezeli odbierasz to jako spam obiecuje ze nie bede :) |
|
Data: 2012-05-08 16:19:11 | |
Autor: Ivam | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Użytkownik napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:930fd2e0-9893-4ff6-ab4b-17066850b037@ee2g2000vbb.googlegroups.com...
znalazlem mnostwo wiedzy na jego temat ale jezeli odbierasz to jako FAQ i netykieta sie klaniaja. Raz w miesiacu, a nie 3 razy jednego dnia. Do tego stopka tutaj by sie przydala - to nie forum. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-05-08 10:32:36 | |
Autor: maniek1111-84@o2.pl | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
On 8 Maj, 16:19, "Ivam" <filipz_WYTNIJ...@poczta.fm> wrote:
Użytkownik napisał w wiadomości grup ok jestem nowy i jeszcze nie wszystko ogarniam gdzie moge znalezc faq i jak zrobic stopke jesli mozesz powiedz |
|
Data: 2012-05-08 20:42:11 | |
Autor: Ivam | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Użytkownik napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4bb7abad-142f-4112-acf8-5715f550a679@z14g2000vbh.googlegroups.com...
ok jestem nowy i jeszcze nie wszystko ogarniam gdzie moge znalezc faq Faq: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=19am Netykieta: http://www.netykieta.dlawas.net/ Archiwum grupy: http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/topics?hl=pl&lnk Stopka musi miec delimeter (czyli dwa znaki "-" i spacje po tych znakach), a potem nick i ew. cos (motto, info czym jezdzisz, albo cos w ten desen). -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2012-05-06 17:34:28 | |
Autor: T.F. | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
"Gonzo" ...
6 -- T.F. |
|
Data: 2012-05-06 22:53:37 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Gonzo pisze:
Czesc, Jeśli masz obrotomierz, to "naucz" (osłuchaj) się brzmienia silnika przy obrotach bliskich czerwonemu polu. A później dobieraj biegi na słuch. Jak się rozpędzasz to zmieniasz bieg w zależności od potrzeby na przyśpieszenie. Dopóki nie przeginasz z czerwonym polem, będzie ok. Przy zwalnianiu, jesli łancuch zacznie szarpać będziesz wiedzieć że spóźniłeś się z redukcją. Dbaj też o spokojne rozgrzanie silnika zanim zaczniesz go wysilać. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-05-07 15:23:50 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Piotr Rezmer pisze:
Jeśli masz obrotomierz, to "naucz" (osłuchaj) się brzmienia silnika przyA jeszcze bardziej precyzyjnie, bieg na wyższy możesz zmieniać przy obrotach w okolicach maksymalnego momentu obrotowego. Wtedy silnik męczy się najmniej. A dynamikę dopasujesz przez szybsze lub wolniejsze odwijanie gazu i dochodzenie do tego punktu. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-05-08 13:47:42 | |
Autor: T.F. | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Użytkownik "Piotr Rezmer" ...
"Boze, widzisz i nie grzmisz." Wtedy silnik męczy się najmniej. WTF ? hint: zobacz gdzie B6 ma "okolice maksymalnego momentu obrotowego" -- T.F. |
|
Data: 2012-05-08 19:00:42 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
T.F. pisze:
hint:Niby przy 9500 obr. Wygląda, że to typowe dla 600 R4. Napisz swoją opinię jakiego zakresu obrotu najlepiej używać w tym przypadku. PS: Nigdy nie miałem R4 i może rzeczywiście bredzę. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|