Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

Data: 2012-05-06 10:56:56
Autor: Ivam
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Użytkownik "Gonzo"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jo4154$j7b$1@inews.gazeta.pl...
Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow, tak zeby nie katowac
silnika?

Poszukaj w archiwum - na 100% o tym juz bylo.

Pytanie dodatkowe: czy jest mozliwosc zmiany samej tarczki predkosciomierza?

Tak. Odkrecasz tarcze i obracasz - tak zeby sprawdzic gdzie wskazowka sie znajduje w bez napiecia sprezyny. Potem sciagasz wskazowke, np. widelcem podwazasz. Zakladasz nowa tarcze, wciskasz wskazowke w tej samej swobodnej pozycji, ustawiasz tarcze i przykrecasz.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-06 19:12:35
Autor: Yogi\(n\)
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:jo5ecp$60k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mój licznik też jest w milach, samo zdjęcie wskazówki i wymiana tarczy s± raczej do zrobienia, ale jak poradzić sobie z pier¶cieniem dookoła licznika, tym trzymaj±cym szkiełko? Wygl±da na zaci¶niety przy użyciu jakiego¶ narzedzia - jak go zdj±ć bez uszkodzenia ? Jest jaki¶ patent na odwracalne odgięcie go a potem założenie w taki sposób, żeby było *prawie* jak fabryczne? Pier¶cień jest z blachy, chromowany Może ¶lusarz sobie z tym poradzi?

--
Yogi(n)

Data: 2012-05-06 21:28:41
Autor: Ivam
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Użytkownik "Yogi(n)"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4fa6b10d$0$1229$65785112@news.neostrada.pl...
ale jak poradzić sobie z pier¶cieniem dookoła licznika, tym trzymaj±cym szkiełko?

Aaaa, to juz inny problem;)

Jak masz do 2000 to bedzie ciezko, bo AFAIK trzeba bedzie odgiac ten pierscien, a zagiac go ladnie to juz konkretnie do przekichane. Chociaz delikatnie srubokretem podwazac i moze sie uda bez zarysowania (na zagranicznych forach ludzie tak kombinowali).

Tak Twoj licznik wyglada?
http://images.cmsnl.com/img/partslists/speedometer-gsf600-s-bandit-1996-1999-usa_bigsuusa93599_4027.gif

W pozniejszych modelach juz jest lepiej - od spodu da sie to rozkrecic.
Tak wyglada:
http://images.cmsnl.com/img/partslists/speedometer-gsf600-s-bandit-2000-2003-usa_bigsuusa93666_df74.gif

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-06 23:11:12
Autor: Yogi\(n\)
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:jo6jdc$6g2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie nie, ja jako miło¶nik armatury, mam shadowkę ;), ale podpi±łem się pod w±tek, bo wkurza mnie licznik w milach i prawie niewidocznych kilometrach. Wiem, że można się przyzwyczaić, ale ja jakos nie potrafię, zwłaszcza, że zegar jest czarny a skala kilometrowa szarobura z lekkim odcieniem beżu i kilka razy mniejsza - w dzień praktycznie niewidoczna, w nocy za¶ milowa daje po gałach tak mocno, że kilometrowej też praktycznie nie widać.
Ooo, wygl±da prawie identycznie jak ten (nie mam tylko kontrolki od podnóżka)
http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/73/65/12/2273651260

S± na allegro go¶cie dorabiaj±cy tarcze za parę dych, więc wymieniłbym, ale ten pier¶cień mnie zniechęca, bo będzie to wygl±dało dupiaszczo, nawet jak da się jako¶ sensowie złożyć. Może w zimie się skuszę ;-)

Znalazłem taki filmik - jak widać, da się, ale jest to "rzeĽba w kupie" ;-(

http://www.youtube.com/watch?v=DlZrUUqn0Ik

--
Yogi(n)

Data: 2012-05-07 21:01:04
Autor: Ivam
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Użytkownik "Yogi(n)"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4fa6e8fb$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...
w±tek, bo wkurza mnie licznik w milach i prawie niewidocznych kilometrach.

Ja tak mialem we fazerze.

Wiem, że można się przyzwyczaić, ale ja jakos nie potrafię, zwłaszcza, że

Dupa tam, a nie przyzwyczaic. Do luksusow sie czlowiek przyzwyczaja, a z takimi problemami czlowiek musi sobie dawac rade.

zegar jest czarny a skala kilometrowa szarobura z lekkim odcieniem beżu i

:) Dokladnie tak samo. Nie wiem po co w tych angielsko-amerykanskich wersjach dawali w ogole oznaczenia z km/h

S± na allegro go¶cie dorabiaj±cy tarcze za parę dych

Mam. Dziala bez zarzutu. ;)

Może w zimie się skuszę ;-)

Kombinuj - tak na serio to nie zostaje nic innego, tylko srubokret i duzo razy na obwodzie i delikatnie.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-07 21:17:10
Autor: Kuczu
W dniu 2012-05-07 21:01, Ivam pisze:

:) Dokladnie tak samo. Nie wiem po co w tych angielsko-amerykanskich
wersjach dawali w ogole oznaczenia z km/h

w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad podwojna skala.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-05-07 21:34:47
Autor: duddits
W dniu 2012-05-07 21:17, Kuczu pisze:
w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad
podwojna skala.

Co do liczników to nie wiem, ale sądzę, że ich skalowanie w mph podczas gdy cała Kanada używa na znakach ograniczeń w kmh wydaje mi się, hm, bezcelowe. Przejechałem sporą część wschodniego wybrzeża Kanady zahaczając o kilka prowincji (m.in. PEI, Nova Scotia, Ontario, Quebec) i nigdzie nie widziałem oznaczeń w mph.

To raczej podejrzewam, że spora część aut/motocykli jest oferowana w tych samych wersjach w USA i Kanadzie stąd podwójna skala.

http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Canada

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-05-07 21:41:36
Autor: Kuczu
W dniu 2012-05-07 21:34, duddits pisze:
W dniu 2012-05-07 21:17, Kuczu pisze:
w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad
podwojna skala.

Co do licznikĂłw to nie wiem, ale sÄ…dzÄ™, ĹĽe ich skalowanie w mph podczas
gdy cała Kanada używa na znakach ograniczeń w kmh wydaje mi się, hm,
bezcelowe. Przejechałem sporą część wschodniego wybrzeża Kanady
zahaczajÄ…c o kilka prowincji (m.in. PEI, Nova Scotia, Ontario, Quebec) i
nigdzie nie widziałem oznaczeń w mph.

To raczej podejrzewam, że spora część aut/motocykli jest oferowana w
tych samych wersjach w USA i Kanadzie stÄ…d podwĂłjna skala.

http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Canada

No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych stad podwojna skala w pojazdach sprzedawanych w Ameryce Polnocnej.

Data: 2012-05-08 09:21:47
Autor: duddits
On 07.05.2012 21:41, Kuczu wrote:
No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych
stad podwojna skala w pojazdach sprzedawanych w Ameryce Polnocnej.

Zgoda, tylko zdziwiło mnie stwierdzenie, że w niektórych regionach Kanady liczniki wyskalowane w km/h są obowiązkowe. Nie bardzo rozumiem dlaczego mają być obowiązkowe tylko gdzieniegdzie skoro ta skala prędkości obowiązuje w całym kraju klonowego liścia :)

Wiem, czepiam siÄ™.

P.S. Oni te jednostki metryczne stosują zresztą bardzo niekonsekwentnie, np. powierzchnię mieszkań czy domów nadal podaje się w stopach kwadratowych.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-05-08 20:41:18
Autor: Kuczu
W dniu 2012-05-08 09:21, duddits pisze:
[...]

Kanady liczniki wyskalowane w km/h sÄ… obowiÄ…zkowe. Nie bardzo rozumiem
dlaczego mają być obowiązkowe tylko gdzieniegdzie skoro ta skala
prędkości obowiązuje w całym kraju klonowego liścia :)

Wiem, czepiam siÄ™.

tak

Data: 2012-05-07 01:05:23
Autor: maniek1111-84@o2.pl
On 6 Maj, 19:12, "Yogi\(n\)" <yog...@kwasorod.pl> wrote:
Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ...@poczta.fm> napisał w wiadomo¶cinews:jo5ecp$60k$1inews.gazeta.pl...

> [...]

odgięcie go a potem założenie w taki sposób, żeby było *prawie* jak
fabryczne? Pier¶cień jest z blachy, chromowany Może ¶lusarz sobie z tym

w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu po więcej info zapraszam
na  polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego
robil

Data: 2012-05-07 01:09:14
Autor: maniek1111-84@o2.pl

a tutaj link jak to wyglada http://imageshack.us/photo/my-images/38/przechwytywanie111.png/

Data: 2012-05-07 21:05:32
Autor: Ivam
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:b3e6a9a8-27d3-4a4e-b7b6-986b96705361@z14g2000vbh.googlegroups.com...
w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu

Jak ktos ma fach w rece to nawet caly motur se sam zrobi.

po więcej info zapraszam
na  polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego
robil

Skoncz z tym nachalnym spamem - troche przeginasz.

No chyba, ze Ci konkretnie placa za zagonionego nowego uzytkownika, to od razu daj namiary na tego co Ci placi, powiedz ile, a sam chetnie dla Was pospamuje;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-07 13:37:52
Autor: maniek1111-84@o2.pl

> [...]

razu daj namiary na tego co Ci placi, powiedz ile, a sam chetnie dla Was

nie placa bo i nie ma za co ;) chciałem pomoc bo sam mam dziora  i tam
znalazlem mnostwo wiedzy na jego temat ale jezeli odbierasz to jako
spam obiecuje ze nie bede :)

Data: 2012-05-08 16:19:11
Autor: Ivam
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:930fd2e0-9893-4ff6-ab4b-17066850b037@ee2g2000vbb.googlegroups.com...
znalazlem mnostwo wiedzy na jego temat ale jezeli odbierasz to jako
spam obiecuje ze nie bede :)

FAQ i netykieta sie klaniaja. Raz w miesiacu, a nie 3 razy jednego dnia. Do tego stopka tutaj by sie przydala - to nie forum.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-08 10:32:36
Autor: maniek1111-84@o2.pl

> [...]

FAQ i netykieta sie klaniaja. Raz w miesiacu, a nie 3 razy jednego dnia. Do
tego stopka tutaj by sie przydala - to nie forum.

ok jestem nowy i jeszcze nie wszystko ogarniam gdzie moge znalezc faq
i jak zrobic stopke jesli mozesz powiedz

Data: 2012-05-08 20:42:11
Autor: Ivam
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4bb7abad-142f-4112-acf8-5715f550a679@z14g2000vbh.googlegroups.com...
ok jestem nowy i jeszcze nie wszystko ogarniam gdzie moge znalezc faq
i jak zrobic stopke jesli mozesz powiedz

Faq:
http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=19am

Netykieta:
http://www.netykieta.dlawas.net/

Archiwum grupy:
http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/topics?hl=pl&lnk

Stopka musi miec delimeter (czyli dwa znaki "-" i spacje po tych znakach), a potem nick i ew. cos (motto, info czym jezdzisz, albo cos w ten desen).

--
pzdr:
Ivam

Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S