Data: 2012-05-06 22:53:37 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Gonzo pisze:
Czesc, Jeśli masz obrotomierz, to "naucz" (osłuchaj) się brzmienia silnika przy obrotach bliskich czerwonemu polu. A później dobieraj biegi na słuch. Jak się rozpędzasz to zmieniasz bieg w zależności od potrzeby na przyśpieszenie. Dopóki nie przeginasz z czerwonym polem, będzie ok. Przy zwalnianiu, jesli łancuch zacznie szarpać będziesz wiedzieć że spóźniłeś się z redukcją. Dbaj też o spokojne rozgrzanie silnika zanim zaczniesz go wysilać. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-05-07 15:23:50 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Piotr Rezmer pisze:
Jeśli masz obrotomierz, to "naucz" (osłuchaj) się brzmienia silnika przyA jeszcze bardziej precyzyjnie, bieg na wyższy możesz zmieniać przy obrotach w okolicach maksymalnego momentu obrotowego. Wtedy silnik męczy się najmniej. A dynamikę dopasujesz przez szybsze lub wolniejsze odwijanie gazu i dochodzenie do tego punktu. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-05-08 13:47:42 | |
Autor: T.F. | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Użytkownik "Piotr Rezmer" ...
"Boze, widzisz i nie grzmisz." Wtedy silnik męczy się najmniej. WTF ? hint: zobacz gdzie B6 ma "okolice maksymalnego momentu obrotowego" -- T.F. |
|
Data: 2012-05-08 19:00:42 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
T.F. pisze:
hint:Niby przy 9500 obr. Wygląda, że to typowe dla 600 R4. Napisz swoją opinię jakiego zakresu obrotu najlepiej używać w tym przypadku. PS: Nigdy nie miałem R4 i może rzeczywiście bredzę. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|