Predkosc dysku

Data: 2011-11-27 18:54:13
Autor: trimowWP
Predkosc dysku
Witam
Mam dwa dyski C: ST31000528AS  (1000 GB, 7200 RPM, SATA-II)i
D:  ST3750640NS  (750 GB, 7200 RPM, SATA-II), system XP na obu.
Jak wchodzę na C: to dysk D: działa z prędkością 1,8 MB/s (HDD TUNE)
a dysk C: 135 MB/s.
Jeżeli wejdę na D: to C:ma prędkośc 135 a D: 80 MB/s czyli w miarę normalnie.
Sprawdziłem błędy na C: i D: , odinstalowałem wszystko co się dało,
przeinstalowałem sterowniki dysków, i bez zmian.
Dlaczego??

Pozdrowienia
            Zbych

Data: 2011-11-27 20:09:39
Autor: nom
Predkosc dysku

Użytkownik "trimowWP" <trimow@wp.pl> napisał w wiadomości news:jattj6$b8c$1mx1.internetia.pl...

Jak wchodzę na C: to dysk D: działa z prędkością 1,8 MB/s (HDD TUNE)
a dysk C: 135 MB/s.

W jaki sposób "wchodzisz" na C:? :-)
Uruchamiasz system z dysku C:, tak?
To sprawdź, czy wtedy dysk D: nie pracuje w trybie PIO.

Data: 2011-11-27 21:25:23
Autor: trimowWP
Predkosc dysku
nom napisał
[...]

Gdzie to sprawdzić?

Data: 2011-11-28 07:45:23
Autor: nom
Predkosc dysku

Użytkownik "trimowWP" <trimow@wp.pl> napisał w wiadomości news:jau6dv$q2k$1mx1.internetia.pl...
nom napisał
To sprawdź, czy wtedy dysk D: nie pracuje w trybie PIO.

Gdzie to sprawdzić?

W windowsie, w menadżerze urządzeń, ale zapytaj na innej grupie, bo ta jest o sprzęcie. :-)

Data: 2011-11-27 21:49:29
Autor: trimowWP
Predkosc dysku
nom napisał
[...]