Data: 2010-06-02 04:37:39 | |
Autor: Pistacjusz | |
Prędkość opadania podczas lądowania | |
Ostatnie 400 metrów, samolot opadał z prędkoscią średnią ponad 6
metrów na sekundę. Ostatnie 200 metrów z prędkością ponad 10 metrów na sekundę. Tymczasem maksymalna prędkość opadania przy lądowaniu dla Tu-154 to 4 metry na sekundę a zalecana 3 metry na sekundę. Dlaczego w stenogramach nie ma żadnej reakcji załogi? Dlaczego kapitan milczy? Co powycinano ze stenogramów? |
|
Data: 2010-06-02 13:52:42 | |
Autor: Tomy M. | |
Prędkość opadania podczas lądowania | |
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:b17f6bfd-8c62-4462-a188-921431766ce2z33g2000vbb.googlegroups.com... Ostatnie 200 metrów z prędkością ponad 10 metrów na sekundę. Jak widać Tu-154 może opadać z prędkością 10 m /s nazywa się to PIKOWANIE. Dlaczego w stenogramach nie ma żadnej reakcji załogi? Milczą stenogramy, kapitan nie milczał bo zdawał sobie sprawę z tego że to się nagra w blck box. Co powycinano ze stenogramów? Których? Te przedstawione to chyba jakaś wprawka do taniej powieści szpiegowskiej. Tomy M. |
|
Data: 2010-06-02 13:54:10 | |
Autor: Bombelek | |
Prędkość opadania podczas lądowania | |
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:b17f6bfd-8c62-4462-a188-921431766ce2z33g2000vbb.googlegroups.com... Ostatnie 400 metrów, samolot opadał z prędkoscią średnią ponad 6 metrów na sekundę. Ostatnie 200 metrów z prędkością ponad 10 metrów na sekundę. Tymczasem maksymalna prędkość opadania przy lądowaniu dla Tu-154 to 4 metry na sekundę a zalecana 3 metry na sekundę. Dlaczego w stenogramach nie ma żadnej reakcji załogi? Dlaczego kapitan milczy? Co powycinano ze stenogramów? Bo to nie film. Przez te ostatnie sekundy przewijało się im przed oczami całe ich życie. |
|
Data: 2010-06-02 18:56:53 | |
Autor: cirrus | |
Prędkość opadania podczas lądowania | |
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c064659$0$2590$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:b17f6bfd-8c62-4462-a188-921431766ce2z33g2000vbb.googlegroups.com.. Myślę, że Rosjanie woleli te bardziej drażliwe wypowiedzi uznać za nierozszyfrowane, aby podali je Polacy. -- stevep |
|
Data: 2010-06-03 09:43:43 | |
Autor: cyc | |
Prędkość opadania podczas lądowania | |
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hu62gl$p88$1news.vectranet.pl... Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c064659$0$2590$65785112news.neostrada.pl... To samo przyszlo mi do glowy !. Calkiem mozliwe , ze woleli aby to Polacy odslonili cala prawde o katastrofie . cyc |
|
Data: 2010-06-03 09:54:56 | |
Autor: Rafał Lepudruk | |
Prędkość opadania podczas lądowania | |
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hu7mfs$pih$2news.onet.pl...
Jest to możliwe. Gdyby Rosjanie "niezrozumiale" wypowiedzi przedstawili w raporcie byliby oskarżeni o manipulację, a tak proszę bardzo, czytajcie sami. Nie sądzę by tasmy były az tak "zaszumione", że nie dałoby się z nich odczytać i rozpoznać głosu śp. prezydenta. R.L. |
|
Data: 2010-06-03 10:08:55 | |
Autor: u2 | |
PrÄdkoĹÄ opadania podczas lÄ dowani a | |
W dniu 2010-06-03 09:54, RafaĹ Lepudruk pisze:
Jest to moÂżliwe. Gdyby Rosjanie "niezrozumiale" wypowiedzi przedstawili w raporcie byliby oskarÂżeni o manipulacjĂŞ, a tak proszĂŞ bardzo, czytajcie sami. Nie sÂądzĂŞ by tasmy byÂły az tak "zaszumione", Âże nie daÂłoby siĂŞ z nich odczytaĂŚ i rozpoznaĂŚ gÂłosu Âśp. prezydenta.MyÂślĂŞ, Âże Rosjanie woleli te bardziej draÂżliwe wypowiedzi uznaĂŚ za >> nierozszyfrowane, aby podali je Polacy.> Jak wy, trzej towarzysze z GWna, moĹźecie podejrzewaÄ swoich towarzyszy z KGB o manipulacje ? :) |
|
Data: 2010-06-03 10:22:46 | |
Autor: Rafał Lepudruk | |
Prędkość opadania podczas lądowania | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c076319$0$19178$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2010-06-03 09:54, Rafał Lepudruk pisze: Coś cię koleś w główce kićka. Nie znam swoich dyskutantów i nie nie wiem skąd są. Wymieniamy tu sobie uwagi, gdybyś zechciał zauwazyć w sposób kulturalny i rzeczowy. Jeżeli masz zamiar psuć tą dyskusję idź pobaw się z burkiem. Tam twoje miejsce. R.L. |
|
Data: 2010-06-03 11:28:59 | |
Autor: u2 | |
PrÄdkoĹÄ opadania podczas lÄ dowani a | |
W dniu 2010-06-03 10:22, RafaĹ Lepudruk pisze:
Jak wy, trzej towarzysze z GWna, moÂżecie podejrzewaĂŚ swoich towarzyszy zCoÂś ciĂŞ koleÂś w g³ówce kiĂŚka. Nie znam swoich dyskutantĂłw i nie nie wiem skÂąd sÂą. ToÄ piszÄ tobie lepuĹ, jesteĹ z GWna wraz z twoimi comrades. |
|
Data: 2010-06-03 13:45:27 | |
Autor: cyc | |
Prędkość opadania podczas lądowania | |
Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c076a60$1$19183$65785112news.neostrada.pl...
Faszysci z kregu ktorych wywodzi sie ten , ktory usiluje nadac naszym wypowiedziom ton KGB-owskiej propagandy maja to do siebie , ze jako "argumentow" uzywaja personalnych wyzwisk . Taka juz jest ich natura . cyc |
|
Data: 2010-06-03 15:27:23 | |
Autor: u2 | |
Prędkość opadania podczas lądowania | |
W dniu 2010-06-03 13:45, cyc pisze:
Faszysci z kregu ktorych wywodzi sie ten , ktory usiluje nadac naszym wypowiedziom ton KGB-owskiej propagandy maja to do siebie , ze jako "argumentow" uzywaja personalnych wyzwisk . Zgadza się. Już sam twój nick to wyzwisko. |
|
Data: 2010-06-02 13:54:15 | |
Autor: bolek | |
Prędkość opadania podczas lądowania | |
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:b17f6bfd-8c62-4462-a188-921431766ce2z33g2000vbb.googlegroups.com... Ostatnie 400 metrów, samolot opadał z prędkoscią średnią ponad 6 metrów na sekundę. Ostatnie 200 metrów z prędkością ponad 10 metrów na sekundę. Tymczasem maksymalna prędkość opadania przy lądowaniu dla Tu-154 to 4 metry na sekundę a zalecana 3 metry na sekundę. Dlaczego w stenogramach nie ma żadnej reakcji załogi? Dlaczego kapitan milczy? Co powycinano ze stenogramów? -- -- -- -- -- -- -- -- To jest właśnie pytanie ! To tak jakby rozpędzony samochód jechał prosto na betonowy mur, a osoba obok kierowcy spokojnie podawała odległość do ściany. bolek |
|
Data: 2010-06-02 16:21:19 | |
Autor: Pikolo | |
Prędkość opadania podczas lądowania | |
"Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> wrote in message news:b17f6bfd-8c62-4462-a188-921431766ce2z33g2000vbb.googlegroups.com... Ostatnie 400 metrów, samolot opadał z prędkoscią średnią ponad 6 metrów na sekundę. Ostatnie 200 metrów z prędkością ponad 10 metrów na sekundę. Tymczasem maksymalna prędkość opadania przy lądowaniu dla Tu-154 to 4 metry na sekundę a zalecana 3 metry na sekundę. Dlaczego w stenogramach nie ma żadnej reakcji załogi? Dlaczego kapitan milczy? Co powycinano ze stenogramów? -- - TO JEST LIPA !!! Wszytko wskazuje na to, ze jednak cos/ktos pomogl im sie rozjebac. |
|
Data: 2010-06-03 16:42:07 | |
Autor: the_foe | |
Prędkość opadania podczas lądowania | |
W dniu 2010-06-02 13:37, Pistacjusz pisze:
Ostatnie 400 metrów, samolot opadał z prędkoscią średnią ponad 6 bo wskazania pokazywaly ustawiona predkosc 8m/s (a itak za duza bo powinni sie trzymac 4 ms). dane pobierali z radiowysokosciomierza bo na barometrycznym trzeba leciec na wolnym znizaniu (inercja) a wtedy latwo sie rozminac z osia lotniska. Predkosc dostawali z efektu dopplera tylko jak zwierciadlo (czyli grunt) bylo pofaldowane i wplywalo na pomiar to automat ciagle zwiekszal kat opadania rownolegle do podloza + intencje zalogi. W szczytowym momencie opadali 13m/s i nie wiedzieli o tym. Na 80 m (wg wskazan) wlaczyli automat podnoszenia, tyle ze komputer wciaz mial zle dane dot. predkosci nie mowiac juz o realnej wysokosci nad plyta lotniska (ok. 15-25m) iwznoszenie bylo zbyt lagodne. Gdyby pilot wylaczyl automat i sam maksem poderwal maszyne to by sie uratowali, moze tylko niektorym by sie zrobilo niedobrze po dawce 5-10g. -- the_foe |