Prędkość przelotowa?

Data: 2010-10-30 18:27:28
Autor: Jan Kowalski
Prędkość przelotowa?
http://www.youtube.com/watch?v=3NqqodBttwA

Może nie będę komentował...... ;>>>

Data: 2010-10-30 19:03:49
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Prędkość przelotowa?
Jan Kowalski pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=3NqqodBttwA

Może nie będę komentował...... ;>>>

Rowerowy ścigant, co w tym dziwnego?

Seco

Data: 2010-10-31 02:22:55
Autor: Dżejm
Prędkość przelotowa?
Może nie będę komentował...... ;>>>

Rowerowy ścigant, co w tym dziwnego?

A 60 km/h to w ogóle coś dziwnego ;) ? Tu większość osób tyle wyciąga na fullu z sakwami kręcąc jedną nogą ;).

pozdro
Jacek

Data: 2010-10-31 09:08:45
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Prędkość przelotowa?
Dżejm pisze:
Może nie będę komentował...... ;>>>

Rowerowy ścigant, co w tym dziwnego?

A 60 km/h to w ogóle coś dziwnego ;) ? Tu większość osób tyle wyciąga na fullu z sakwami kręcąc jedną nogą ;).

Prędkość jest adekwatna do dosyć specjalistycznego roweru i tu nic dziwnego nie widzę. Każdy rower ma swoje zastosowania. Dlatego mam 4 rowery, mtb, szosa, trekking, mieszczuch :-)

A droga, szosowa, lekka poziomka i tak jest w planach, rower w sam raz na _bardzo_ długie szosowe wypady :-)

Seco

Data: 2010-10-31 10:25:54
Autor: Krees
Prędkość przelotowa?
Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał(a):
Dżejm pisze:

> Prędkość jest adekwatna do dosyć specjalistycznego roweru i tu nic dziwnego nie widzę.

To był, że tak powiem, klasyczny przykład ironii autorstwa kolegi Dżejma ;). Mnie również rzuciły się w oczy niesamowite osiągi preclowiczów poruszających
się ciężkimi góralami na terenowych oponach, niejednokrotnie tu podawane ;)).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-10-31 14:15:59
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Prędkość przelotowa?
Dżejm pisze:
[...]

Ależ ja niespostrzegawczy ;-)

A znam takich, co podobno w lesie po korzeniach i piachu kręcą średnią 35 ;-)

Seco

Data: 2010-10-31 16:26:32
Autor: Krees
Prędkość przelotowa?
Krees pisze:

> [...]
> Ależ ja niespostrzegawczy ;-)

A znam takich, co podobno w lesie po korzeniach i piachu kręcą średnią 35 ;-)

I to pewnie pod górę :D

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-11-01 07:53:20
Autor: kml
Prędkość przelotowa?
Użytkownik "Krees" <krees_wawa@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iak5bo$ld$1inews.gazeta.pl...
A znam takich, co podobno w lesie po korzeniach i piachu kręcą średnią
35 ;-)

Seco

I to pewnie pod górę :D

Gdzieś czytałem jak koleś twierdził, że się gania z "peletonem" na MTB+opony terenowe. Deklarował _ŚREDNIĄ_ na 35km/h OIDP. Widać, że jak się bardzo chce to można :)

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-11-02 02:51:56
Autor: rzymo
Prędkość przelotowa?
On 1 Lis, 07:53, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Gdzieś czytałem jak koleś twierdził, że się gania z "peletonem" na MTB+opony
terenowe. Deklarował _ŚREDNIĄ_ na 35km/h OIDP. Widać, że jak się bardzo chce
to można :)

To pewnie ten sam gatunek który (prawie) zawsze samochodem osiąga
średnią > 100km/h na polskich drogach krajowych ;)

Tak swoją szosą to pamiętam jedną swoją trasę, ~70km asfaltem (pętla,
lekki wiatr w jedną stronę), jechałem cały czas za szosowcem, na 9kg
"góralu" o sportowej geometrii, opony Racing Ralphy (tyle że atmosfer
4 zamiast zwyczajowych 2, no i sama opona jednak mało terenowa), po
drodze jeden krótki postój. Dojechałem b. zmęczony, średnio wyszło
niecałe 33km/h. Wiem, że sam nie miałbym najmniejszych szans na taki
wynik ;)

Data: 2010-11-02 13:46:01
Autor: kml
Prędkość przelotowa?
rzymo wrote:
On 1 Lis, 07:53, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
To pewnie ten sam gatunek który (prawie) zawsze samochodem osiąga
średnią > 100km/h na polskich drogach krajowych ;)

To ci sami :D Ani ja, ani nikt z moich znajomych nie ma samochodu, którym byłbym w stanie mieć AVS na poziomie 100km/h z jazdy po Polska. Świadomie pomijam milczeniem sens oraz kwestie "bezpieczeństwa" takiego eksperymentu.

Z ostatniego dłuższego wyjazdu (380km) miałem AVS 71km/h (via GPS) i powiem szczerze, że uważam ten wynik za naprawdę niezły jak na polskie warunki.

[...]

Taki tandem to niezła sprawa :)

Data: 2010-11-02 15:51:33
Autor: Piotr
Prędkość przelotowa?
W dniu 2010-11-02 10:51, rzymo pisze:
[...]

To kwestia generowanej mocy.
Często jadę małą pętle ok. 40km. Góral ok. 11kg opony terenowe ale mały bieżnik. Jadąc w tlenie(wytrzymałość) średnie mam 29-32km/h. Raz tą trasą jechałem mocno, ale nie na maxa, bo nie miałem tyle samozaparcia by się ujechać. Średnia wyszła 38km/h.
I to nie są jakiś rewelacyjne wyniki. Zresztą są wyścigi, na których można się wykazać. Z tymi prędkościami mam problem by przyjechać w pierwszej 10 open na maratonie MTB.

Data: 2010-11-02 08:31:06
Autor: rzymo
Prędkość przelotowa?
On 2 Lis, 15:51, Piotr <q...@q.com> wrote:
To kwestia generowanej mocy.

U mnie wpływ ma też pewnie ubiór - poza gatkami z pampersem nie mam
nic obcisłego, więc co nieco powiewa w czasie szybkiej jazdy...

Cz sto jad ma p tle ok. 40km. G ral ok. 11kg opony terenowe ale ma y
bie nik. Jad c w tlenie(wytrzyma o ) rednie mam 29-32km/h. Raz t
tras jecha em mocno, ale nie na maxa, bo nie mia em tyle samozaparcia
by si ujecha . rednia wysz a 38km/h.

38km/h na "góralu" wydaje mi się sporą wartością ;) W każdym razie dla
mnie nieosiągalna na dłuższej trasie (mogę jechać b. długo, ale z
prędkościami poniżej trzydziestki).
Trasa w miarę prosta czy jakieś pagórki po drodze masz? Średnią
liczysz z samej jazdy, czy kilometry / (czas dotarcia na miejsce -
czas wyjazdu)? (ja to drugie)

Data: 2010-11-02 22:16:35
Autor: Dżejm
Prędkość przelotowa?
[...]

Nie bądź taki skromny. To bardzo ładne liczby. Na ostatnim TDP średnia etapów z tego co widzę wahała się 38 - 44 km/h. Oczywiście trasy były kilka razy dłuższe ale dobra szosówka i peleton wnoszą swoje.

pozdro
Jacek

Data: 2010-11-02 22:37:52
Autor: Dżejm
Prędkość przelotowa?
[...] Na ostatnim TDP średnia etapów z tego co widzę wahała się 38 - 44 km/h.
[...]

PS. Oczywiście pisałem o zwycięzcach etapów.

pozdro
Jacek

Data: 2010-11-03 09:52:42
Autor: Piotr
Prędkość przelotowa?
W dniu 2010-11-02 22:16, Dżejm pisze:
[...]

Podczas niektórych wyścigów można śledzić online puls zawodników. Gdy jadą po płaskim w peletonie z predkością 40km/h maja puls w okolicach 120. Jadą spokojnie czekając na ostanie km

Oczywiście trasy były
kilka razy dłuższe ale dobra szosówka i peleton wnoszą swoje.
Jadąc na czas wykręcają średnie w okolicach 50km/h

Data: 2010-10-31 18:23:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Prędkość przelotowa?
Bartosz 'Seco' Suchecki, Sun, 31 Oct 2010 14:15:59 +0100, pl.rec.rowery:
A znam takich, co podobno w lesie po korzeniach i piachu kręcą średnią 35 ;-)

Ponoć jak pod Poznaniem był jakiś maraton "MT"B to przewyższenie podawano w
centymetrach, żeby robiło lepsze wrażenie. :-P

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-11-02 00:44:56
Autor: Jan Kowalski
Prędkość przelotowa?
Krees wrote:

[...]

Mało to ulic jak Dolna/Agrykola czy inne tam Wilanowska [DC] w Polsce? ;)

Data: 2010-11-02 07:36:25
Autor: Krzysztof Olszak
Prędkość przelotowa?
W dniu 2010-11-02 00:44, Jan Kowalski pisze:

Mało to ulic jak Dolna/Agrykola czy inne tam Wilanowska [DC] w Polsce? ;)

Wilanowska jest płaska jak stół i jest na Powiślu. Natomiast Aleja Wilanowska posiada zjazd ze skarpy.

Krzysztof

Data: 2010-11-02 04:59:29
Autor: AlbertStonoga
Prędkość przelotowa?
On 2 Lis, 07:36, Krzysztof Olszak <oelka_...@koelj.pl> wrote:
> [...]

> Mało to ulic jak Dolna/Agrykola czy inne tam Wilanowska [DC] w Polsce? ;)

Wilanowska jest płaska jak stół i jest na Powiślu. Natomiast Aleja

Nie zapominajmy o ul. Wilanowskiej w Wesołej ;)
Dobrą zjazdówką jest Książęca.

Albert Stonoga

Data: 2010-11-02 22:11:35
Autor: Krzysztof Olszak
Prędkość przelotowa?
W dniu 2010-11-02 12:59, AlbertStonoga pisze:

Nie zapominajmy o ul. Wilanowskiej w Wesołej ;)
Dobrą zjazdówką jest Książęca.

Tamka jest niezła, ale z reguły jest tam duży ruch.
I dość sympatyczna jest Podleśna. Mimo, że nie jest wysoko, to jest to stosunkowo długi odcinek do zjazdu.

Krzysztof

Data: 2010-11-02 13:14:03
Autor: cynamoon
Prędkość przelotowa?
> [...]
> tu podawane ;)).

Mało to ulic jak Dolna/Agrykola czy inne tam Wilanowska [DC] w Polsce? ;)

albo Belwederska na której w ostatnim turdepoloniu była premia górska III kat. Marek

--

Prędkość przelotowa?