Predkosc zjazdowa

Data: 2011-01-15 09:26:45
Autor: Rafał VFR
Predkosc zjazdowa
Witam,
Ciekaw jestem czy ktos robil pomiary ?
Ja w na przelomie tego i tamtego roku ;-) schowalem garmina do kieszeni.
Jaworzyna i max speed 69,9 km/h; przy czym nie pamietalem, ze go mam i nie naprezalem sie specjalnie choc i moje umiejetnosci pewnie na wiele wiecej juz nie pozwalaja.
Co dziwniejsze na opisywanym kilka watkow dalej Top Ski w Tyliczy bylo 63,3 i to nie jadac na kreche (ale dalem z siebie troche)

Wnioski moje sa takie: bez wzgledu na fakt czy ktos potrafi zjechac 90 czy 50 to jak sie spojrzy na crash testy oraz na to co sie dzieje  ludzkim cialem podczas zderzenia do glowy przychodzi obowiazkowo kask na glowe oraz fakt, ze przy zdrzeneniu z drugiem uzytkownikiem stoku jesli nie reka boska to juz nic nie pomoze ....

Rafal VFR
GG 85456
http://etacar.put.poznan.pl/rafal.kowalski/

Naprawiam rowery