Prędkościomierz

Data: 2009-03-04 12:54:00
Autor: Robert_J
Prędkościomierz
Pytam, bo mam w samochodzie 15" felgi, producent podaje w instrukcji 13", które mają relatywnie mniejszy obwód...

Ale samochód nie jedzie na samych felgach. Pomijając amerykańskie filmy ;-)

Data: 2009-03-04 12:25:59
Autor: Massai
Prędkościomierz
Robert_J wrote:

> Pytam, bo mam w samochodzie 15" felgi, producent podaje w
> instrukcji 13",  które mają relatywnie mniejszy obwód...

Ale samochód nie jedzie na samych felgach. Pomijając amerykańskie
filmy ;-)

Ja ostatnio prawie jechałem ;-)
No dobra, miałem rozpieprzoną oponę na feldze i opona trochę izolowała
felgę od podłoża...
Poszły mi dwie na dziurze, i na przód dałem zapas, i na tylnej sie
dotoczyłem...
Ciekawe że prawie nie ściągało.

Odcinek może ze dwa trzy kilometry, a kurcze z 15 osób robiło wygibasy
mijając mnie i pokazując na tył ;-)

--
Pozdro
Massai