Prędkościomierz (Problem)

Data: 2016-07-11 10:00:34
Autor: KOBIAŁ
Prędkościomierz (Problem)
Witam was serdecznie, mam junaka 901, z 72ccm wsadziłem mu 125ccm, mój stary licznik, który kończył się na 80km/h trochę mi nie pasował, ponieważ licznik prawie mi się obracał do zera. Ale przejdę do rzeczy, chciałbym wymienić ten licznik na licznik wyskalowany do 140km/h od innego modelu junaka, czy on będzie dobrze wskazywał mi prędkość, jeżeli linka od prędkościomierza jest od początku motocykla, czyli jak jeszcze był stary licznik i wgl? Proszę o pomoc. :)
                                                                              Pozdrawiam! :D

Prędkościomierz (Problem)